Mitä eroa panemisella ja rakastelulla?

Vierailija

S

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Paneminen on nussimista, kuten sika ähkii silmät kiinni aktissaan. 

Rakastelu on kai naimista, hieman vähemmän eläimellistä toimintaa.

Vierailija

Tottakai niillä on eroa. Paneminen on aktin suorittamista, eläimellistä ja himokasta. Panna voi vaikka tuntemattoman ihmisen kanssa, tunteita ei tarvita eikä kaivata.

Rakastella voi vain sellaisen ihmisen kanssa, jota rakastaa. Yhden yön jutuissa ei siis koskaan rakastella, vaikka toiminta olisikin hellempää kuin mitä pano on. Rakastelussa on mukana voimakkaat rakkaudelliset tunteet. 

Jokainen, joka on molemmat kokenut, tietää, mitä eroa niissä on. 

Vierailija

Rakastelu on tylsää ja himotonta sukuelinten hellintää. Sellaista mitä isä ja äiti tekee makkarissa aikuismaisesti. 

Paneminen on ruumiin antamista himojen valtaan ja kokonaisvaltainen nautinnolle uhraamisen maailma.

Molemmissa voi saada orgasmin, mutta rakastellessa se muistuttaa aivastusta tai haukotusta. Rakastellessa on myös vaikea saada erektiota, kun taas panemisessa on vaikeaa lopettaa panemista ja pukea vaatteita päälle.

Ei enää yhtään rakastelua mun elämääni.

Terveisin panomies.

Vierailija

Rakkaalla lapsella on monta nimeä.

Jokainen voi keksiä itse mitä milläkin haluaa tarkoittaa.

Itse ajattelisin että paneminen on yhdyntä, kun taas rakasteluun kuuluu muutakin, ehkäpä jopa se rakastaminen on kuvioissa mukana.

Vierailija

Mä kans pohdiskelin mitä eroa on panemisella ja nussimisella. Päädyin oletukseen, että nussiessa ei pidetä lainkaan vaatteita. Olin 5v.

Vierailija
Vierailija

Tottakai niillä on eroa. Paneminen on aktin suorittamista, eläimellistä ja himokasta. Panna voi vaikka tuntemattoman ihmisen kanssa, tunteita ei tarvita eikä kaivata. 

Onko näin? Laitas siinä tapauksessa yhteystietoja niin paneskellaan!

Vierailija

Rakastelu ei ole suorittamista, se etenee omalla painollaan. Tunteet toista kohtaan tulevat pintaan ja purkautuvat rakastelun aikana. Pienikin kosketus tuntuu sähköiseltä, himo on paljon suurempi kuin pelkän panemisen aikana, koska siihen sekoittuu tunteet. Haluaa vain olla todella lähellä toista ja se tuntuu joskus jo liian hyvältä. Yleensä tällaista on alkuhuuman aikaan.

Vierailija

Tosiaan ainakin näin naisen näkökulmasta rakastelu on sitä että on tunteet mukana ja haluaa myös tuottaa toiselle nautintoa eikä vain itse ota.

Parhaat, pisimmät ja "syvimmät" emätinorkut olen saanutkin juuri rakastellessa.

Jos vaan panee niin se toinen ei juuri merkitse mitään ja tärkeintä on saada itse eikä mitään syviä tunteita ole mukana...toki voi olla ihastunut.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat