Nainen, miltä tuntuu orgasmi?

Vierailija

Vuosia kuvittelin, että orgasmi on sitä "täähän tuntuu ihan kivalta, tai ei nyt pahaltakaan"-tunnetta seksin aikana. Oli miellyttävää kokea niin intimi läheisyys miehen kanssa, olo oli himokas, mutta ei seksikokemukset nyt suoraan sanottuna saaneet hinkumaan seksiä hirveästi lisää.

Myöhemmin onkin alkanut valjeta, että ilmeisesti orgasmi on kuitenkin hiukkasen parempi fiilis ;) Kovasti olen yksin ja yhdessä erilaistenkin miesten kanssa koettanut orgasmia metsästää, mutta nyt alkaa tuntua, että ehken sellaista ole koskaan saanutkaan.

Kertokaa ja kuvailkaa siis rakkaat naiset, miltä orgasmi tuntuu, kauanko se kestää.  Ja voiko orgasmi olla latteampikin kokemus eikä aina jotakin ylitsepursuavaa vartalon ilotulitusta?

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

kyllä se yleensä on vähän latteampi kokemus ja kestää oikeasti ehkä kymmenkunta sekuntia. Muutenhan seksi voi olla hyvinkin kivaa, mutta orgasmia liioitellaan yleensä alan "kirjallisuudessa".

Vierailija

No alapään lihakset supistelevat kovaa etkä voi hallita liikkeitäsi. Yleensä kun porukka sanoo että "en tiedä olenko saanut orgasmia", se tarkoittaa sitä että ei ole saanut, koska sen kyllä huomaa vähän väkisin. Kyllä se nyt sen verran normaalista poikkeavaa on.

Vierailija

Minusta niitä on monenlaisia. Voi olla, että alapää kramppaa niin, ettet voi hallita liikkeitäsi, mutta kyllä minä lasken orgasmiksi sellaisenkin, että mennään sille rajalle asti ja hengitys salpautuu. 

klitorisorgasmi ja emätinorgasmi ovat vähän erilaisia.

Vierailija

Minusta niitä on monenlaisia. Voi olla, että alapää kramppaa niin, ettet voi hallita liikkeitäsi, mutta kyllä minä lasken orgasmiksi sellaisenkin, että mennään sille rajalle asti ja hengitys salpautuu. 

klitorisorgasmi ja emätinorgasmi ovat vähän erilaisia.

Vierailija

Kyllä ainakin itselläni se voi olla ihan minkälainen vaan, lattea nopea fyysinen laukeaminen, tai sitten parhaimmillaan minuutteja kestävä ilotulitus järjen ja järjettömyyden rajamailla, jopa siihen pisteeseen, että sen jälkeen tulee yhtäkkiä pieni itku. =)

Vierailija
Vierailija
Kyllä ainakin itselläni se voi olla ihan minkälainen vaan, lattea nopea fyysinen laukeaminen, tai sitten parhaimmillaan minuutteja kestävä ilotulitus järjen ja järjettömyyden rajamailla, jopa siihen pisteeseen, että sen jälkeen tulee yhtäkkiä pieni itku. =)

Minullakin juuri näin. Tosin jälkimmäisen olen kokenut vain kerran, eikä itku ollut pieni.

Yleensä jos orgasmi on tullakseen se on juuri tuollainen lattea fyysinen laukeaminen, sellainen vähän pakotettu ja väkisin väännetty. (Hassua, juuri pari tuntia sitten bussissa mietin tätä aivan samaa asiaa samoin sanoin.)

Jälkimmäisiä voisi olla säännönmukaisesti enemmänkin. Sellaisen kun on kokenut niin ne ensimmäiset eivät tunnu enää sitäkään vähää juuri miltään. Jos tiedätte mitä tarkoitan.

Vierailija
Vierailija

kyllä se yleensä on vähän latteampi kokemus ja kestää oikeasti ehkä kymmenkunta sekuntia. Muutenhan seksi voi olla hyvinkin kivaa, mutta orgasmia liioitellaan yleensä alan "kirjallisuudessa".

Ööö, mitäh? Ei kyllä ole "hyvinkin kivaa" vaan tajunnanräjäyttävää.

Yritän kuvailla omiani, joita tulee keskimäärin kolme yhdynnän aikana. Jossain tuolla syvällä, minne ikinä se penis siellä osuukin, tuntuu joka osuman kohdalla kutkuttavasta nautinnosta pommin lailla räjähtävään tunteeseen. Klitoris kertaa 100 ainakin omalla kohdalla. Varsinainen "tuleminen" on vaikea erottaa, koska tulemisen jälkeen saattaa jäädä "leijumaan". Hyvänolon tunne leviää ihan koko kehoon, suusta tulee luoja ties mitä huutoa (en tiedä tarkemmin, kun itse en tätä huomaa, mies on vain kuvaillut), varpaat kipristelee.

Parhaimmat tapaukset, joissa on keho kiemurrellut johonkiin seitsemään orgasmiin asti, on silmissä sumentunut, ei pysty nousemaan heti sängystä, kaikki jäsenet on velttoja, mielihyvähormoni puskee tavaraa kokoajan (=tulee kaupan päälle kiintynyt ja rakastettu olo) ja jos yrittää laskea painoa jaloille liian aikaisin, rojahtaa lattialle.

Vierailija

Ne muutamat sekunnit ennen laukeamista on nautinnollisimpia, itse laukeaminen nyt ei ehkä niin erikoista, silloin kaikki on jo ohi.

Kyllä laukeaminen aina tuntuu hyvältä ja nautinnolliselta, tietysti välillä orgasmi tuntuu mekaanisemmalta. Ehkä intensiivisemmän orgasmin tuntemuksiltaan saan jos on kiihotettu sekä emättimen että klitoriksen kautta. Saan myös orgasmin anaaliseksiyhdynnässä, jos kiihottaa samaan aikaan klitorista, tämä on myös intensiivinen ja laukean kaikkein nopeiten. Ehkä siis tuo emättimen ja klitoriksen kiihottaminen on nautinnollisin siten, että se on vähän hitaampi, jossa tuntemukset voimistuvat vähitellen, anaaliyhdynnässä stimulaatio on niin kova, että melkein väistämättä saan, toisin kuin muilla tavoilla. Emätinorgasmi voi olla sellainen "näen tähtiä" -tyyppinen tuntemuksiltaan, kuitenkin fyysisesti olen kiihottunut tuohon tilaan vain yksin enkä miehen kanssa. Mutta miehen kanssa nautin eniten jos on mahdollisuus saada emätinorgasmi.

Klitorisorgasmin saan taas kaikkein hitaimmin ja se on laimein vaikka ei sitä voi laimeaksi kutsua.

Vierailija

Itse olen saanut kerran sellaisen orgasmin, että itkin vuolaasti ja tuntui, että järki lähti. Toivoisin todellakin saavani vielä sellaisia lisää :). Yleensä sellaisissa ihan normiorgasmeissa silmissä sumenee, ajantaju lähtee, emätin supistelee voimakkaasti, selkä menee kaarelle, jalat ei kanna (varsinkin jos laukean seisoviltaan), huohotan ja myös ääntelehdin aika voimakkaasti. Olen kolmen lapsen äiti, ikää 36. Nuorempana ei todellakaan tuntunut tältä, vasta ehkä täytettyäni 30 :). Ehkä olen nyt enempi sinut myös itseni kanssa ja uskallan paremmin estoitta nauttia.

Vierailija
Vierailija

Itse olen saanut kerran sellaisen orgasmin, että itkin vuolaasti ja tuntui, että järki lähti. Toivoisin todellakin saavani vielä sellaisia lisää :). Yleensä sellaisissa ihan normiorgasmeissa silmissä sumenee, ajantaju lähtee, emätin supistelee voimakkaasti, selkä menee kaarelle, jalat ei kanna (varsinkin jos laukean seisoviltaan), huohotan ja myös ääntelehdin aika voimakkaasti. Olen kolmen lapsen äiti, ikää 36. Nuorempana ei todellakaan tuntunut tältä, vasta ehkä täytettyäni 30 :). Ehkä olen nyt enempi sinut myös itseni kanssa ja uskallan paremmin estoitta nauttia.

Kuulostaa tutulta nuo kuvailut :) Ja ehdottomasti tuo viimeinen on myös oleellinen, pitää uskaltaa antautua nautintoon ja tuntua hyvältä omissa nahoissaan

Vierailija
Vierailija

Nimenomaan näin.

Vierailija

Mun orgasmit oli kans ennen ihan kivoja ja joskus jopa hyviä, mutta nyt olen tavannut miehen, joka saa sen kestämään KAUAN siis niin, että meinaa taju lähteä ja kestää ja kestää vaan... Ikää mulla 33v ja miehellä 43v, että kai se seksi paranee vanhetessa...

Vierailija

Tosi vaikeaa kuvailla orgasmia. Se on jotain ihmeellistä. Mikään muu ei tunnu yhtä hyvältä. Multa meinaa välillä lähteä taju ja joskus orgasmi kestää niin monta sekuntia, että alkaa sattumaan. Se on sellaista ihanaa kipua :) Saan orgasmin ainoastaan suuseksissä ja mieheni onkin aivan ihana suuseksin antaja. Ei tarvitse kauaa kielellä taiteilla kun jo saan orgasmin :)

Vierailija

14 jatkaa... Masturboimalla orgasmi on asteikolla blaah - aaaah ihanaa, mutta miehen antaessa suuseksiä ja lauetessani se on jotain jota ei voi sanoin kuvailla. Joskus saattaa tosiaan pyörryttää ja tuntuu, että taju lähtee.

Vierailija

Osta perushieromasauva klittaorkkua varten ja g-pistesauva sitä toista varten. Niillä kun harjoittelet, koet varmaan vielä vaginaorkkujakin. Missä kunnossa ovat lp-lihaksesi? Kannattaisiko ostaa apteekista come-treeneri?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat