Kannattaako osallistua ja maksaa Fitfarmin Superdieetti?

Vierailija

Tiedän, että aiheesta on paljon keskusteltu, mutta kun tuo dieettiohjelma nyt joitakin aikoja rullannut niin kai siitä on jo sen verran kokemuksia, että uskaltaa kysyä onko rahanhaaskausta vai ei?

Kommentit (5)

Vierailija

Joku puhui, että kandee maksaa sen takia, että saa "yhteisön tuen" ts. ilmeisesti toimiva keskustelupalsta...?

Vierailija

aiemmin gfg:n aikoihin keskustelufoorumi oli fanaatikkoja täynnä ja v*ttuiluks tuntui menevän ketju kuin ketju...

Vierailija

Voin suositella lämpimästi. Itse osallistuin 11.2 alkaneeseen valmennukseen, siihen päälle sd-extra, eli yhteensä 13 viikkoa (sd:n ja sd-extran välissä viikon tauko). Painoni sd:n alussa 90,2kg ja eilen aamulla 67,6kg. Pituutta minulla on 176cm. Valmennuksien aikana lähti 16kg, loput kilot lähteneet hiljalleen kun olen käyttänyt runkona sd:n ohjeita. Olen kiinteytynyt niin, että vatsalihakset alkavat erottua, mm. hauis ja ojentaja kasvaneet huomattavasti (verrattuna aloitustilanteeseen). Ryhmän ja fitfarm teamin tuki oli korvaamaton! Myös selkeät ohjeet ja videot toimivat tosi hyvin. Valmennukseen sijoittamani 49€ + 39€ olivat elämäni paras sijoitus. Hinta on mielestäni uskomattoman pieni ajatellen kaikkea sitä, mitä sillä saa!

Uusimmat

Suosituimmat