Mitä liikuntalajia harrastaa nainen

Vierailija

jolla on aivan valtavan lihaksikkaat reidet mutta olematon peppu? Muuten hyvin sopusuhtainen. Uimahallissa pisti silmään tuo epätasapaino reisien ja muun kropan suhteen. 

Kommentit (6)

Vierailija

Kuntosalia?

Mä en oikein tiedä miten saa lihaksikkaat reidet ilman että se vaikuttaa pakaroihin paitsi tekemällä kuntosalilla pelkästään jotain jalkaliikkeitä eikä lainkaan pakaraliikkeitä. Mutta silti... Luulisin että kaikki lajit joissa jalat tekee paljon töitä (esim. tanssi, luistelu, voimistelu, jalkapallo yms.) vaatii myös peppua :)

Vierailija
Vierailija

Uimista?

Uidessa potkit väärin, jos käytät vain jalkojen lihaksia. Potku lähtee lantiosta, jolloin eritoten pakara tekee työtä. :)

Vierailija

OT;Mun ahkerasti lasketteleva poika ei pidä sitä liikuntana, koska se on vain hupia. 

AP: Kyse voi olla perimästä Mulla on vahvat pohkeet luonnostaan. Käyn salilla ja mulla lihakset näkyy ensimmäisenä pohkeessa ja hauiksessa, mutta peppu on suht lattea. Toki ei mulla mitään valtavia lihaksia ole, mutta kyllä sen tarkkasilmäinen huomaa, että käsiä ja jalkoja on treenattu. 

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Uimista?

Uidessa potkit väärin, jos käytät vain jalkojen lihaksia. Potku lähtee lantiosta, jolloin eritoten pakara tekee työtä. :)

Voihan se tietenkin noin olla, mutta generoiko tuo suuren gluteus maximuksen reisiin verrattuna?

Omat havaintoni todistacat uimareilla kapeata lantiota sekä peppua, mutta reisissä ja hartioissa löytyy. Kuten HannaLla:

http://www.google.fi/search?client=safari&hl=fi&biw=768&bih=928&tbm=isch&sa=1&ei=NGTvUY3UBKmI4gSU8YCIDg&q=hanna-maria+seppälä+peppu&oq=hanna-maria+seppälä+peppu&gs_l=img.12...329238.332251.0.334126.6.6.0.0.0.0.330.704.4j1j0j1.6.0....0...1c.1.22.img..4.2.232.b8T1QrSDgd8#biv=i%7C68%3Bd%7CWFdqfep2bgi3VM%3A

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat