Olen loppu

Vierailija

En enää vain jaksa tätä elämää,en jaksa lastani..Olen kauhea äiti ja olen miettinyt, jos lapsi asuisi muualla.Lapsi ansaitsee parempaa kuin minut.. lapsella ei ole isää.

Tekisi mieli nukkua pois. En jaksa enää herätä uuteen päivään. En edes siedä lapsen naurua :(

Kommentit (11)

Vierailija

Olisiko sinulla joku, joka voisi hoitaa lastasi, että pääsisit väsymyksesi ohi?

Pyydä ensi tilassa sosiaalitoimesta tukiperhe lapsellesi, se ei tarkoita huostaanottoa, vaan sitä, että saisit vähän levätä, yksinhuoltajana on varmasti raskasta.

Pyydä apua, itsesi ja lapsesi takia!

Vierailija

Lapsen voi myös antaa adoptioon. En nyt tarkoita, että sinun pitäisi heti rynnätä tekemään niin, mutta ehkä auttaa jaksamaan, kun muistaa että takaportti on olemassa?

Vierailija

kirjoittajalle nro 4:

Itse olen tukiperhehoitajana ollut. Minulla oli hyvin pienet lapset hoidossa ja he olivat minulla tarpeen mukaan hoidossa 2-3 viikonloppua kuukaudessa. Äiti pääsi tällä hoidolla yli pikkulapsivaiheen ja asuu nyt lastensa kanssa ja he voivat hyvin. Oli ilo auttaa tätä perhettä jaksamaan eteenpäin.

Ps. Olen kirjoittaja nro 2

Vierailija
Vierailija

Mikäs sun on ollessa. Vettä tulee kraanasta ja ruokaa saa kaupasta

Koitatko olla hauskakin, vai mitä yrität? Todella typerää sinulta.

Vierailija

Ompa loistava kommentti.Kraanavesihän auttaakin jos masentaa.Kirjoittaja mä ymmärrän sua.Ihan todella ymmärrän!!Mun exä kiusasi mua niin paljon ja pahasti ja piti psykologisessa otteessaan ja haukkui maailman kaikilla nimillä ja mustamaalasi mua soskuille jne,syytti mua jopa lapsen allergioista ja flunssista,niin vähemmästäkin oli fiilikset matalalla.Mietin jopa lapsen pois antamista että olisin saanut vapauden kiusaamisesta.Pääsin kuitenkin itse asioista yli,tai siis sain tälle torspolle tuomion ja tilanne rauhoittui,mutta kantsii lekurilla käydä,lastiksiin en sokeasti luottaisi,Masislääkkeet auttaa varmaan ja terapia,pyytäisin muuta apua tutilta mutta heihinkään ei kantsii sokeana luottaa.Sä selviät!!!Ei kukaan yksin jaksa kaikkea.Kirjoittele joskus miten voit ja miten selvisit <3

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat