Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Suosituimmat

no niin, ei jaksais millään odotella 1.7. asti kun tulee tietoa..

onko teille tullut yliopiston hauista miten aikaisin tietoa, vai onko vaan pakko kärsiä juhannyksen yli...ootteko saaneet tekstari-ilmoituksia vai vain opintopolussa vai miten?

Ja ihan aluksi ne, joita aihe inhottaa voi jättää sen kokonaan väliin?!!

Mutta siis nuorena muutama peppuseksikokeilu, josta tykättiin ukon kanssa, mutta siloin mitään liukkareita ollut! Jäi siis siihen kun istuakin piti..

Suosituimmat

Sallikaa mun nauraa XD mikä myötähäpeä mulle tuli noista kuvista!
Eikö tää samppa ollut vartijana? Mikähän mahtaa olla nykyinen ammatti, johon tarvii oikee solmioneulaa??
Joku veikkas pankkia, mutta ei pankissakaan oikeasti tartte olla puku päällä. Siistit vaatteet riittää!

Kysely

Itse sanoisin kuuluvani keskiluokkaan, koska minä ja vanhempani ovat yliopistokoulutettuja (molemmat juristeja) ja käymme esimerkiksi museoissa, gallerioissa ja oopperassa, luemme klassisia venäläisiä kirjailijoita ja televisiosta katsomme lähinnä Yle Teemaa.

Jos puoliso on ollut varaton kuolleessaan, tilillä ei rahaa, mutta omistanut puolet velkaisesta omakotitalosta ja jos jäljelläjääneellä puolisolla on rahavaroja, onko hän velvollinen kustantamaan omista varoistaan hautajaiset? Pitääkö ottaa jonnekin yhteyttä ennen hautaustoimistossa käyntiä?

Vierailija
To 18:53

Muutin juuri uuteen asuntoon, joka sijaitsee ei-niin-hyvällä alueella. Tiedostan kyllä, että paremmalla alueella saattaisi olla rauhallisempaa, mutta rahani ei juuri nyt riitä kalliimpaan vuokraan. Olen kyllä ihan töissä käyvä ihminen, jos sillä nyt on mitään merkitystä.