Ravintola Fransmanni kokemuksia?
Uskokaa tai älkää, en ole ikinä käynyt sellaisessa, rossossa ja amarillossa kyllä, mutta ei ikinä siellä tullut käytyä. Millainen paikka on? Saa kertoa kokemuksia ihan ympäri suomen.
Kommentit (9)
Annosten koko oli ainakin itselleni ja miehelleni pettymys. Eikä ollut edes erityisen maukasta, mutta mitäpä voikaan odottaa ketjuravintolalta.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 22:03"]Annosten koko oli ainakin itselleni ja miehelleni pettymys. Eikä ollut edes erityisen maukasta, mutta mitäpä voikaan odottaa ketjuravintolalta.[/quote]
Niin, minä olen vähän samaa mieltä. Missä te yleensä ruokailette, olisi kiva saada vinkkiä. Sellainen missä on kunnon annokset. Tosin hienoimmissa ravintoloissahan koolla eivät annokset ole pilattuja vaan maku ratkaisee:)
Aina ollut positiivisa kokemuksia :) kannattaa mennä, hyvää ruokaa on :) Lapsiperheellekkin sopiva, hieman korkeampi hintataso kuin amarillossa, mutta on myös tasokkaampi paikka.
Kalliimmat ruuat, mutta olen syönyt Fransmannissa elämäni parasta valkosipulihärkää. Toisaalta yhden Fransmanin kokki oli onnistunut pilaamaan lehtipihvin. Se on jo aika paha.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 23:57"]
Kalliimmat ruuat, mutta olen syönyt Fransmannissa elämäni parasta valkosipulihärkää. Toisaalta yhden Fransmanin kokki oli onnistunut pilaamaan lehtipihvin. Se on jo aika paha.
[/quote]
hui :D No se on jo aika paha. Meidän perheellä on myös aina tullut hyvät ruoat+lapsetkin tykänneet. Palvelu vaihtelee, se on tuurista kiinni saako hyvän vai huonon tarjoilijan, mutta pääsääntöisesti oikein mukavat tarjoilijat.
Ihan hyvää perusravintolaruokaa, vähän ylihintaista laatuunsa nähden. Miljöönä miellyttävämpi kuin Rosso mielestäni.
Palvelu ollut aina loistavaa, verrattuna rossoon ja amarilloon. Lapsiperheelle sopiva. Minun mielestä hintalaatusuhde on kohdillaan.