Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ravintola Fransmanni kokemuksia?

Vierailija
02.06.2013 |

Uskokaa tai älkää, en ole ikinä käynyt sellaisessa, rossossa ja amarillossa kyllä, mutta ei ikinä siellä tullut käytyä. Millainen paikka on? Saa kertoa kokemuksia ihan ympäri suomen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelu ollut aina loistavaa, verrattuna rossoon ja amarilloon. Lapsiperheelle sopiva. Minun mielestä hintalaatusuhde on kohdillaan.

Vierailija
2/9 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanat pihvit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annosten koko oli ainakin itselleni ja miehelleni pettymys. Eikä ollut edes erityisen maukasta, mutta mitäpä voikaan odottaa ketjuravintolalta.

Vierailija
4/9 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 22:03"]Annosten koko oli ainakin itselleni ja miehelleni pettymys. Eikä ollut edes erityisen maukasta, mutta mitäpä voikaan odottaa ketjuravintolalta.[/quote]

Niin, minä olen vähän samaa mieltä. Missä te yleensä ruokailette, olisi kiva saada vinkkiä. Sellainen missä on kunnon annokset. Tosin hienoimmissa ravintoloissahan koolla eivät annokset ole pilattuja vaan maku ratkaisee:)

Vierailija
5/9 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ollut positiivisa kokemuksia :) kannattaa mennä, hyvää ruokaa on :) Lapsiperheellekkin sopiva, hieman korkeampi hintataso kuin amarillossa, mutta on myös tasokkaampi paikka.

Vierailija
6/9 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliimmat ruuat, mutta olen syönyt Fransmannissa elämäni parasta valkosipulihärkää. Toisaalta yhden Fransmanin kokki oli onnistunut pilaamaan lehtipihvin. Se on jo aika paha.

Vierailija
7/9 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 23:57"]

Kalliimmat ruuat, mutta olen syönyt Fransmannissa elämäni parasta valkosipulihärkää. Toisaalta yhden Fransmanin kokki oli onnistunut pilaamaan lehtipihvin. Se on jo aika paha.

[/quote]

hui :D No se on jo aika paha.  Meidän perheellä on myös aina tullut hyvät ruoat+lapsetkin tykänneet. Palvelu vaihtelee, se on tuurista kiinni saako hyvän vai huonon tarjoilijan, mutta pääsääntöisesti oikein mukavat tarjoilijat.

Vierailija
8/9 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ruokaa on, kannattaa kokeilla :)

Vierailija
9/9 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää perusravintolaruokaa, vähän ylihintaista laatuunsa nähden. Miljöönä miellyttävämpi kuin Rosso mielestäni.