Ahdistaa niin että haluan satuttaa
Taas se ahdistus tuli ihan pienestä asiasta ja ainoa ulos pääsy tuntuu olevan, että satuttaa itseään tai nappaa lääkkeitä liikaa........
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 22:12"]
Taas se ahdistus tuli ihan pienestä asiasta ja ainoa ulos pääsy tuntuu olevan, että satuttaa itseään tai nappaa lääkkeitä liikaa........
[/quote]
sulla on tasan yksi vaihtoehto ja se on se että haet apua. Heti, tai vimmeistään maanantaina. Jos ahdistus tulee pikku asiasta, sun sisällä on iso ahdistus. Jos sulla on lapsia, on törkeä teko olla hakematta apua,. ja samoin kyllä ihan sun omaakin elämääsi kohtaan.
Yleensä olen soittanut omaisille mutta en halua enää heidän tietävän näistä oloista.. :(
-AP
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 22:12"]
[/quote]
sulla on tasan yksi vaihtoehto ja se on se että haet apua. Heti, tai vimmeistään maanantaina. Jos ahdistus tulee pikku asiasta, sun sisällä on iso ahdistus. Jos sulla on lapsia, on törkeä teko olla hakematta apua,. ja samoin kyllä ihan sun omaakin elämääsi kohtaan.
[/quote]
Mulla ei ole lapsia älkää huoliko
-AP
Soita vaikka johonkin kriisipuhelimeen.
Soita vaikka johonkin kriisipuhelimeen.
Saako kysyä millaisesta asiasta ahdistus tuli? ehkä puhuminen auttaa?
Heräsin minäkin monesti että ahdisti. Ainoastaan yöllä. Mulla oli vaihdevuodet ja hain hormonit ja ei ahdista enää.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 22:20"]
Saako kysyä millaisesta asiasta ahdistus tuli? ehkä puhuminen auttaa?
[/quote]
Piti mennä miehen työporukan kanssa baariin perässä... Kun soitin miehelle niin PIM..... Alko ahdistaa
En ole edes nauttinut alkoholia
-AP
Ahdistus menee ohi itsestään tai ainakin lievenee jonkun ajan päästä. Koita keksiä jotain muuta puuhaa joka vie ajatukset ahdistuksesta. Käy vaikka kävelyllä?
Lääkkeillä tai satuttamalla itseäsi ajat vain itsesi huonompaan jamaan.