Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Suosituimmat

Sallikaa mun nauraa XD mikä myötähäpeä mulle tuli noista kuvista!
Eikö tää samppa ollut vartijana? Mikähän mahtaa olla nykyinen ammatti, johon tarvii oikee solmioneulaa??
Joku veikkas pankkia, mutta ei pankissakaan oikeasti tartte olla puku päällä. Siistit vaatteet riittää!

En ole kasvissyöjä, mutta syön silti usein kasvisruokaa. En sen tarkemmin oikeastaan mieti, että teenpä nyt KASVISruokaa, vaan että teen ruokaa, johon tulee sitä, tätä ja tuota... Olen kohtuu hyvä ruoanlaittaja, tykkään käyttää mausteita ja yrttejä sekä monenlaisia raaka-aineita monipuolisesti.

Suosituimmat

Mies on pettänyt 20 vuotisen avioliiton aikana useamman kerran. On käyty pitkät terapiat ym ja luvannut olla uskollinen. Nyt sain todisteita, että on taas suhde. Ollut minulle aivan hirveä ja vittumainen yli puolen vuoden ajan. Nyt haluan järjestää miehelle kiitokseksi helvetin viikon.

Kertokaa sisaret kokemuksia Euroopan kohteista. Tarkoitus olisi lähipäiville varata lento ja hotellit jonnekin lyhyeksi 4 päivän lomaksi kahdelle. Pariisi ja Berliini aika klassisia, mutta välimatkat ilmeisen pitkiä vaikka hotelli olisi keskustassa. Entä joku Bulgaria? Kokemuksia!?

Vierailija
10:21

Vauvani on vähän yli 2kk ja hartiat ovat selvästi jumissa kantamisesta. Mietityttää ja huolestuttaa kuitenkin oire, jota on ollu reilun kuukauden. Rintaan pistää ajoittain tuohon rintojen alle enemmän vasemmalle kuin oikealle.

Olen kilpailuttanut kolmea noin 35v miestä. Miehet on suomi24:sta ja "yhteistä lomaa" suunnitellaan :)

Tarjolla on mm viikko järvenranta mökissä ruokineen. Toinen tarjoaa matkailuautolomaa rannikolla. Kolmas viettää kesän kaupungissa terasseilla.

Minköhän näistä ottaisi?

5v sekarotunen narttu, ei leikattu. Yhtäkkiä alkanu olemaan paljon omissa oloissaan, saunan lauteiden alla (joka on sen lempipaikka), niin siellä vaan makoilee, vaikka normaalisti tulee paljon rapsuteltavaksi ja sohvalle makaamaan, nyt ei juurikaan..

Eilen sain baarista naisen kotiin kesäloman alkamisen juhlistamisen yhteydessä. Naisella ei ollut pillereitä ja "kortsuja ei löytynyt", joten paljaalla pantiin, mutta voi hyvänen aika kuinka kiihottavaa oli ilman ehkäisyä panna ja laskea spermat sisään.

Vierailija
Pe 07:46

Kun vettä tullut paikoin hurjasti, niin aloin miettimään. En tiedä autoista mitän enkä muutenkaan tekniikasta. JOten jos auto joutuu veden saartamaksi, mutta vesi laskee vuorokauden kuluessa, käynnistyykö auto enää kun se on kastunut vaikka puoleen väliin ovea? Onko väliä oliko auto käynnissä?

Ja äitini myös, mutta äiti lähinnä sitä kautta, että "siunasi" sen, mitä isä minulle aiheutti, eikä nähnyt isän itsekkyyden läpi eikä oman lapsensa tarpeita. Nyt isä on jo vanha (ja varakas) ja hänen vaimonsa hakee hänelle edunvalvontaa. Vaadin yleistä edunvalvojaa, koska en luota vaimoon.

Onko aikuisena enää liian myöhäistä saada päättävyyttä, jos olen isossa porukassa, huomaan aina että joku muu ottaa ohjat.

Kyselen aina liikaa et no käyks se teille ja en osaa sanoa , jos joku kysyy minulta jotain.

Vierailija
18.4.

Eli olen tästä kärsinyt 16-17 vuotiaasta lähtien, piilotellut niitä enkä ole asiasta kehdannut puhua edes omalle äidille, muistan kun kerran viimekerran oltiin yhdessä saunassa, varmaan huomasi että piilottelin niitä enkä käyttäytynyt normaalisti, hän tokaisi minulle että älä huoli kyllä ne siitä