Seuraatko Lomavalvojaisia Finnmatkoilla?
Oletko jo löytänyt matkan? Itse seuraan ja 2 matkaa olen jo saanut otettua.
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 20:28"]
Pitääkö koko matka maksaa siinä heti?
[/quote]
Vain jos lähtöön on muutaman viikon verran.
ap
Hei Ap, mitä löysit ja mihin hintaan?
En, matka on jo varattu. Onko noissa miten hyviä tarjouksia?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 20:42"]
Hei Ap, mitä löysit ja mihin hintaan?
[/quote]
Löysin 2 yhden hinnalla Lanzarotelle. Kyprokselle 2 yhden hinnalla. 572€ ja 884€
ap
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 20:47"]
En, matka on jo varattu. Onko noissa miten hyviä tarjouksia?
[/quote]
On ollut hyvä tarjouksia. Ne mitkä tiedän ja ovat tuttuja. On itsellänikin jo useampi matka ostettu mutta ei muutama lisää tarjouksesta pahaa tee.
ap
En enää todellakaan seuraa, koska siellä ei ole koskaan mitään mielenkiintoista ja edullista matkaa 5 henkiselle perheelle, joka haluaa tehdä 2 vkon lomamatkoja koulujen lomien puitteissa
Hyvin on ollut matkoja tarjolla koulujen loma-aikoihin. Edullisia.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 20:58"]
ap
[/quote] Joo, kahdelle tai neljälle, mutta ei viidelle. Kuka jää kotiin? Ja kohteet sellaisia, että ei kiitos.
Linkitä mulle yksikin edullinen hyvä kohde koulujen loma-aikaan viidelle (2 aik+3 lasta)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 21:06"]
ap
[/quote] Joo, kahdelle tai neljälle, mutta ei viidelle. Kuka jää kotiin? Ja kohteet sellaisia, että ei kiitos.
Linkitä mulle yksikin edullinen hyvä kohde koulujen loma-aikaan viidelle (2 aik+3 lasta)
[/quote]
Mene katsomaan. Usaempi 2 yhden hinnalla. Kyllä sillä jo ison säästön tekee. Kypros, Kreikka, Turkki muutamia mainitakseni, Jos olet sitä mieltä ettei kiinnosta niin miksi vaivautua edes linkittämään!
ap
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 21:08"]
ap
[/quote]
Mene katsomaan. Usaempi 2 yhden hinnalla. Kyllä sillä jo ison säästön tekee. Kypros, Kreikka, Turkki muutamia mainitakseni, Jos olet sitä mieltä ettei kiinnosta niin miksi vaivautua edes linkittämään!
ap
[/quote]
Hei, meitä on 5, Mihin sä sen yhden laitat nukkumaan?
Ei siellä todellakaan ole mitään isommille perheille
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 21:48"]
ap
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Ihan ohiksena pakko todeta, että et näköjään koskaan ole edes kokeillut varata matkaa... Oletko kuullut lisävuoteista? Moniin hotelleihin majoitetaan viisi tai kuusikin henkilöä yhteen huoneistoon, se selviää kokeilemalla haluamallaan henkilömäärällä. Olisit klikannut tarjouksen alta varaa, vaihtanut oikeat henkilömäärät ja päivittänyt hinnat ja avot, siinä olisi kaikille ollut edullinen hinta. Näin on ollut aina ennenkin. Sivuilla muuten vielä erikseen tällä kertaa sanottiin, että jos lisävuoteella oleville ei päivity oikea hinta, pitää laittaa sähköpostia, niin muuttavat sen huomenna varaukseen.
Nyt tosin olet jo auttamattomasti myöhässä, tarjousmatkat ovat suurin osa loppuunmyytyjä. Nopeat syövät hitaat. Mekin napattiin yksi extramatka kun niin hyvä tarjous oli. Ja kyllä, olemme usein löytäneet hyviä tarjouksia kolmen lapsen kanssa!
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 21:48"]
ap
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Ihan ohiksena pakko todeta, että et näköjään koskaan ole edes kokeillut varata matkaa... Oletko kuullut lisävuoteista? Moniin hotelleihin majoitetaan viisi tai kuusikin henkilöä yhteen huoneistoon, se selviää kokeilemalla haluamallaan henkilömäärällä. Olisit klikannut tarjouksen alta varaa, vaihtanut oikeat henkilömäärät ja päivittänyt hinnat ja avot, siinä olisi kaikille ollut edullinen hinta. Näin on ollut aina ennenkin. Sivuilla muuten vielä erikseen tällä kertaa sanottiin, että jos lisävuoteella oleville ei päivity oikea hinta, pitää laittaa sähköpostia, niin muuttavat sen huomenna varaukseen.
Nyt tosin olet jo auttamattomasti myöhässä, tarjousmatkat ovat suurin osa loppuunmyytyjä. Nopeat syövät hitaat. Mekin napattiin yksi extramatka kun niin hyvä tarjous oli. Ja kyllä, olemme usein löytäneet hyviä tarjouksia kolmen lapsen kanssa!
Heh, en ole myöhässä. Mä olen vanha konkari ja osaan etsiä edulliset matkat perheelleni ja lisäksi kiinnostavat, ei niitä turistirysiä kiitos, mitä nuo lomavalvojaisetkin tarjoaa. Tänä kesänäkin reissuun lähdetään ja halvalla, ei vaan todellakaan jonkun Finnmatkojen lomavalvojaisten kautta.
t. 2 aikuista ja 3 kouluikäistä lasta
Noh, ei ollut yhtäkään sellaista matkaa, mikä olisi kiinnostanut.
Kuka ostaa noiden matkoja yleensäkään? Köyhät juntit!
Finnmatkojen kannattaisi investoida tietotekniikkaan; siellä on matkoja vieläkin tyrkyllä mutta kun niitä klikkaa ovat ne kaikki jo myytyjä. Noloa.
Joo siis seurasin vähän aikaa. Hotellit yhden tai kahden tähden hotelleja, eikä siinä mitään, mutta haluan lomalla all-inclusiven ja ihan vähän hemmottelua :)
Meillä on kolme lasta (isoja koululaisia kylläkin) ja useat noista tarjouksista olivat kahden hengen huoneisiin, ja olisi pitänyt varata 2 eri huonetta joten en halunnut varata. Mennään sitten kun löydetään sopiva paikka + aika :)
Miksi maksaa matkasta enempää, kuin on pakko jos sellaisen saa tarjouksesta ja hyvän sellaisen? Nopeat bongaa parhaimmat ja edullisemmat. Ja säästöön jää kivasti rahaa.
t. EI köyhä
Noissahan on tietyt lähtöpäivätkin, jotka vaan halvemmalla. Joten ei voi itse lähtöpäivää valita. Ei kiitos!
Pitääkö koko matka maksaa siinä heti?