Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ylipainoiset naiset pukeutuvat mustiin leggingseihin ja

Vierailija
23.05.2013 |

farkkuhameeseen? Siis miksi ei voi laittaa sukkahousuja jos jotain täytyy laittaa eikä paljailla säärillä voi olla. Tuo on niin kamala yhdistelmä, en tajua että eivätkö itse näe sitä.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 13:27"]

Mäki tykkään leggareista, olen pitänyt niitä viime kesänä painaessani 105kg ja aion pitää niitä tänäkin kesänä kun painoa on 70kg. Ei vois kyl vähempää kiinnostaa mitä muut niistä ajattelee.

Mulla on kuitenkin niin rumat jalat että ilman legginsei en viitsi olla (esim. just hameen tai mekon kanssa) mutta sukkahousut on jo "liikaa"  :) 

LEGGINSIT ON PARAS KESÄVAATE RUMAJALKAISILLE :)

[/quote]

Miksi ihmeessä haluat korostaa niitä rumia jalkojasi leggareiden kanssa?

Vierailija
2/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on legging-inho silloin, kun näkee yhdistelmän vain paita + leggingsit. Eli esitellään sitä sukkahousupyllyä. Se ei pue ketään.

Joo, ehkä leggingsit eivät ole maailman tyylikkäin vaate, mutta ei nyt järisyttävän rumakaan (on niitä rumempiakin asioita ollu muodissa, hih) ja hemmetti miten käytännölliset ne on! En keksi ainakaan itse mitään korvaavaa tuotetta. Leggingsit lämmittää viileässä Suomen kesässä, mutteivät ole liian kuumat. Ja kyllä mun hlö koht. mielipide on, että sukkikset kesällä on hölmömmän näköset. Hiostavilla kuumilla säillä on leggingsit päällä oikeesti mukavampi olla, kun ei oo niin paljoa nahkaa, joka hinkkais hikisenä yhteen. Hikoilu vähenee. Uskokaa pois, vaikka hullulta tuntuu vetää lisää vaatetta hiostavalla säällä, niin mulla se ainakin helpottaa oloa! Ja lisäksi on vähän suojaavampi olo. Jos hame hulmahtaa tuulessa tai minarin kanssa joutuu pyllistämään, ei oo niin paljastelijaolo. :)

Mä oon tosin hoikka (aloituksessa viitattiin lihaviin), mutta en ymmärrä miksi mukava ja käytännöllinen kesävaate olisi kielletty lihavilta, mutta sallittu hoikille?

Ja vaikka oon hoikkeli ja pitkäsäärinen (siksi tykkäänkin käyttää lyhyitä hameita), niin mulla on reisissä ikuisuusongelma selluliitti. Muiden leggingsejä puoltavien asioiden lisäksi on mukava saada niillä peitettyä sellarit, jolloin saan jalkani näyttämään tosi hyviltä. En jaksais aina maksihameissa kulkea (jotka myös peittää näpsäkät sääreni, ehdottomasti parasta kropassani, kai sitä jokainen jostain kohtaa haluu näyttää nätiltä...) ja lyhyemmissä, joo, polvipituisissakin, selluliittivaara ahdistaa mua. :)

Tosta legingsien pituudesta: eihän niiden tarvii olla semmoset pohkeen paksuimmalta kohdalta poikki. Pidemmät! Joskaan pitkä- ja kapeajalkaisilla ei pohjepituuskaan hirveitä "tuhoja" tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 13:27"]

Mäki tykkään leggareista, olen pitänyt niitä viime kesänä painaessani 105kg ja aion pitää niitä tänäkin kesänä kun painoa on 70kg. Ei vois kyl vähempää kiinnostaa mitä muut niistä ajattelee.

Mulla on kuitenkin niin rumat jalat että ilman legginsei en viitsi olla (esim. just hameen tai mekon kanssa) mutta sukkahousut on jo "liikaa"  :) 

LEGGINSIT ON PARAS KESÄVAATE RUMAJALKAISILLE :)

[/quote]

Miksi ihmeessä haluat korostaa niitä rumia jalkojasi leggareiden kanssa?

[/quote]

Voi sinnuu :( Ku et tajuu :( 

Vierailija
4/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minäkään en ymmärrä miksi rumaa (sääret, suonikohjut, mikä kelläkin) peitellään toisella rumalla (leggingsit). Tulos on yhtä tyhjän kanssa.

Jos vaatteet on kauniit kantajansa päällä, huomio kiinnittyy niihin, eikä ei-ehkä-niin-täydellisiin-sääriin.

Ja reidet ei hankaudu yhteen, jos pitää puntillisia alushousuja, suosittelen (hyvä materiaali, ei mitään trikoisia mummopöksyjä), ovat muuten ihanan vilpoisatkin.

Vierailija
5/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmät kiinni jos häiritsee

Vierailija
6/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja tuo leggari minihame yhdistelmä sopii joillekin, joillekin ei. Ja kieltämättä mäkin oon nähnyt useasti ylipainoisilla tätä yhdistelmää, mutta samoten myös normaalipainoisilla. Ja en itse pukisi tätä yhdistelmää, käytän leggareita vain kotona kalsareina, mutta ei kuitenkaan herätä minkäänlaisia kauhistus reaktioita. Ootte ahdasmielisiä! Pukeutukaa kaikki tyylillään ja älkää välittäkö muista. Sulkekaa silmänne jos ei jonkun tyyli ole mieleen.

Vierailija
7/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En  ole eläessäni laittanut legginssejä jalkaani. Kaameimpia vaatekappaleita joita on keksitty.

Vierailija
8/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 13:58"]

Ja reidet ei hankaudu yhteen, jos pitää puntillisia alushousuja, suosittelen (hyvä materiaali, ei mitään trikoisia mummopöksyjä), ovat muuten ihanan vilpoisatkin.

[/quote]

Mulla ainakin ne puntit pitää olla polviin asti että ne pysyy ylhäällä, muuten rullautuu ylös. Ja mun muhkurapolvia ei meinaa edes legginsit piilottaa, mutta tähän asti ne on olleet paras vaihetoehto. Tosin mun hame on aina yli polviin asti mutta esim. istuessa polvet tulee esille.

Vierailija
9/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos MINÄ en jotain tajua ovat nämä viestit, joissa sukkahousuja pidetään jotenkin parempana kuin leggingsejä. Sukkahousut ovat ällöjä hiostavia tekokuituhärpäkkeitä ja vielä enemmän 'alusvaatteita' kuin leggingsit. Lisäksi ne ovat minusta jotenkin pikkutyttöjen ja mummojen vaate. Jotain on viileällä ilmalla kuitenkin käytettävä. Itse tykkään leggingseistä enemmän. Käyttäjän painon kannalta en näe mitään eroa, kumpaa käyttää.

Vierailija
10/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä sukkahousuissa muka on hyvää tai parempaa?

Vierailija
11/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en pysty käsittämään, miksi sukkahousut ok mutta leggingsit ei. Anyone?

Itse käytän hame/mekko + leggarit yhdistelmää useasta jo mainitusta syystä, haluan peittää rumat jalkani (voi mikä taivastelu siitäkin varmaan saataisiin AV:lla, kaupassa nähtyä: nainen jolla vitivalkoiset sinisten suonien ja selluliitin kuvioimat reidet), ja toisaalta palelen herkästi ja Suomen kesässä ei kovinkaan montaa sellaista päivää ole jossa iltaan asti tarkenisi tosi keveillä hepenillä (mutta sukkikset ovat monesti kuitenkin liikaa).

Käytän sellaisia sukkahousumatskua olevia leggareita ja kyllä juuri niitä, jotka katkeavat puolisääreen. Jostain syystä ne imartelevat kroppaani, eli jalat ovat sopusuhtaisemmat näköiset. Liittyy ehkä siihen että reiteni ovat suht paksut mutta sääreni eivät. 

Vierailija
12/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin mummot, menkäähän ottamaan ne iltalääkkeet ja antakaa ihmisten pukeutua niinkuin pukeutuvat. Olkoonkin että pidätte leggareita kalsareina. Olkoonkin että pidätte leggarit+ muut vaatteet yhdistelmiä rumina. Ne vaatteet eivät kuitenkaan ole teidän päällänne, joten miksi välittäisitte siitä mitä muilla on päällään.

Leggarit (trikoo versiot) ovat paljon mukavammat jalassa kuin jotkut ällöttävät sukkahousut. Trikoiset leggarit eivät hiosta kuten sukkahousut eikä leggarit jalassa haittaa niin paljoa jos hameenhelma nousee liikaa.

Terveisin: yksi ylipainoinen joka muuten tasan varmasti laittaa leggarit ja mekon/pitkän tunikan tai sen farkkuhameen tänäkin kesänä päälleen.  

Vierailija
13/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkukaa samantien pillifarkutkin! Nehän on ihan saman näköiset kuin legginsit. ;D

Vierailija
14/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat mukavat jalassa, omasta koostasi riippumatta.

Vierailija
15/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta legginsit ovat kivat, sukkahousut ovat saatanasta, kiristävät, puristavat ja ahistavat.

Vierailija
16/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä häiritsee eniten kesän leggins-hame/shortsit yhdistelmissä se, jos se legginssien lahkeensuu näkyy, eli jalassa on (kuten kesällä usein) varrettomat kengät. Omissa silmissä se näyttä aina siltä kuin jalassa olisi pitkät kalsarit, ihan sama minkä väriset/materiaaliset ne legginssit on. Vielä kauheampi ulkonäöllisesti on kyllä minihame+puolisääreen ulottuvat legginssit, en ole nähnyt vielä koskaan yhtään sellaista yhdistelmää joka näyttäisi edes puolikelvolliselta.

Vierailija
17/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok-leggingsejä ja ei-ok-leggingsejä.

Ok-leggingsien lahkeet ulottuvat niin pitkälle, että kenkä peittää ne. Eli siis jalan katkaisemisefektiä ei synny. Esim. leggingsit + hame + saappaat / nilkkurit on ok.

Ei-ok-leggingsit ovat juuri sellaiset, jotka "katkaisevat" jalan, mikä tekee jalasta pulleamman ja lyhyemmän näköisen. Pahimmillaan näissä on vielä pitsiä lahkeissa. Mustat pitsilahjeleggingsit + farkkuhame = ei imartele ketään.

Ei-ok-leggingseihin kuuluu myös KAIKKI kuosit ja värit PAITSI ihonvärinen ja musta. Kaikki muut ovat aivan hirveitä.

Sukkahousut tai stay-upit käyvät minkä tahansa kanssa PAITSI kärjistään avointen kenkien kanssa (tyhmän näköistä jos kengän kärjestä näkyy sukkahousun saumaa) tai liian lyhyen hameen kanssa (koskee erityisesti stay-upeja, paitsi jos tavoittelee huoran leimaa). Sukkahousuissakin ihonvärinen ja musta käy. Muut eivät.

Näin mun silmillä.

Kuitenkin, kukin pukeutukoon kuten tahtoo. Jos et miellytä minun silmääni, katson muualle. Sallin saman myös sinulle.

T. Stay-up-fani

Vierailija
18/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava tai laiha, niin leggingsit ei sovi kenellekään. Leggingsit=kalsarit. Miten kukaan haluaa/viitsii/kykenee kulkemaan kalsareissa pitkin vuotta ja vieläpä julkisesti?

Vierailija
19/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttava käyttää leggareita sen vuoksi, ettei iho kuulla läpi ollenkaan kuten sukkiksissa, siksi.

Vierailija
20/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sukkahousutko ei paljasta sääriä sitten, mitä? ;) Jospa lakkaisit ajattelemasta, että muut ihmiset ovat tässä maailmassa sinua varten, vaan elävät ihan omaa elämäänsä. Vois helpottaa ahdistusta yhdestä jos toisestakin asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi