Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Siinäpä se, mies on sylkäissyt pari kertaa päin näköä oikein kunnolla kun riitelemme. En olisi osannut arvata että voi tehdä tällaista. Tämän jälkeen lähtee ovet paukkuen. Myöhemmin sanoi että ärsytin häntä. Mitä tekisitte tilanteessa?

Mihin kannattaa mennä? Ajateltiin ensi viikonloppuna johonkin suunnistaa. Kaksi vilkasta poikaa mukana, joten yksityisyyttä (jottei muita häirittäisi) ja tilaa esim. pallopeleille tarvittais. Parkkipaikat varmaankin löytyvät kaikista.

Itse pelkään kosketusta. Tälle on joku monimutkainen nimikin. En tykkää koskea kehenkään, mutta perheenjäsenet ja lapset on pahimpia. Paljaan ihon kosketus on kamalin, mutta paksujen talvitakkienkin läpi se on karseaa. Ihoa polttelee kummasti, tulee ällöttävä olo ja pakokauhu.

Olemme mieheni kanssa aika maallistuneita. Uskon omalla tavallani Jeesukseen, mutten käy juurikaan kirkossa tms. Lapsemme kävi kesän alussa rippileirin ja kertoi tulleensa siellä uskoon. Lapsi on ollut koulukiusattu eikä hänellä ole ollut paljon kavereita ennen tätä.

Vierailija
10:19

En tiedä onko normaalia. Ollaan oltu pari vuotta yhdessä. Mies haluaa, että lähdetään aina baarista samaan aikaan pois.. Soittaa heti jos en ole arkena kotona 16.30, menee 30 min työmatkaan. Kysyy usein miksi laittaudun niin paljon töihin vaikken toimistolla näe kuin työkavereita.

Voisiko joku tiivistää maallikolle miksi Donald Trumpin presidentteys olisi "uhka koko maapallolle"? Mitkä ovat ne seikat mitä hän kannattaa ja mitkä koetaan haitallisiksi. Kiitos!

Suosituimmat

Pakko se on uskoa. En tiedä, miksi olen tyytynyt markettivalikoimiin yli 20 vuoden ajan...ja syytellyt liivien mallia, kun nelitissit pullottavat, olkaimet putoilevat, keskuskappale on irti rinnasta tai kaarituki painaa sivusta ja tuntuu kumman lyhyeltä.

Suosituimmat

Lahjonta ja puoluekirjalla valtuutetut ihmiset syöksevät tämän maan tuhoon.Mitään muutoksia ei saada aikaiseksi, mutta julkisen sektorin möhömahat voivat mukavasti.Yritykset loikkaavat Viroon, alkoholi haetaan Virosta ja tavarat tilataan ulkomailta.Aina vika on kaikissa muissa, mutta ei verotukse

Vierailija
17.8.2012

Olen ollut naimisissa 12-vuotta ja ihan hyvin menee edelleen. Seksistä olen nauttinut kovasti, vaimoni on ollut minua vähemmän innostunut, mutta sanoo nauttivansa kanssani.

Olen vuoden opiskellut amk:ssa ja nyt kesän olen ollut töissä alalla johon valmistuin amiksesta. Tykkään hirveesti tästä työstä ja mieluummin jatkaisin tätä hommaa, mutta kun olen jo vuoden opiskellut ja työkaveritkin kannustaa käymään tämän koulun loppuun, niin en kehtaa lopettaakaan.