Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarviiko pitää miehen kaveripiiristä

Vierailija
22.05.2013 |

Tuntuu olevan pelkkiä persujuntteja alkoholoongelmineen, ja itse aivan toisenlaisista piireistä.. Voiko tämmöinen edes toimia pitemmän päälle? Miehestä oon tähän asti saanut koulutettua hyvin omillaan toimeentulevan, työtä tekevän ihmisen joka ei pidä ryyppäämistä tärkeimpänä, mutta kyllä sen vaan huomaa että tuo huumorintaju kulkee käsikädessä kaveriporukan kanssa ja juovuksissa sitä ollaan niin suomalaista junttia typerine juttuineen että. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa.

Saat uuden "koulutettavan".

Ja tämä mies saa pitää kaverinsa ja löytää naisen joka hyväksyy hänet sellaisena kuin hän on.

Vierailija
2/7 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse pitää heistä, mutta tajuathan, että miehesi kuitenkin on samanlainen heidän kanssaan, toki voit onnistua kouluttamisessa, mutta sisimäältään on samanlainen.

Todennäköisyys, että homma teillä toimii jatkossa, on pienempi kuin toisinpäin. Realismia kehiin nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tällaiseen miehen "kouluttamiseen". Toki jos mies pohjimmiltaan itsekään ei pidä ryyppäämistä tärkeänä asiana niin, ok voihan toi toimiakin. Vähän epäilen kyllä  tuollaista miehen muokkaamista ja ystävistä vieroittamista.

Ei miehen ystävistä tarvitse pitää, itse pidän kuitenkin tärkeänä sitä että olen väleissä mieheni ystäviin. Ei heistä tarvitse tulla sinun ystäviäsi, mutta ovat tärkeitä ihmisiä miehesi elämässä, joten voisit yrittää edes sietää heitä.

Vierailija
4/7 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä katselisi siippaa, joka väheksyy kaveripiiriäni ja pitää niitä juntteina. Vaihtoon menisi niin että heilahtaa. Eikä mua sen puoleen "koulutettaisikaan".

Kannattaisiko alun perinkin paria valitessaan ottaa fiksu ihminen eikä jälkikäteen jeesustella, että ristus minkä tampion kanssa päädyin naimisiin asti ja tein lapsia ja velkaa?

Vierailija
5/7 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse pitää. Seuustelet ihmisen, et tämän suvun tai kavereiden kanssa. Mutta jos tuntuu, ettet pidä seurustelukumppanistasi, kun tämä on kavereidensa kanssa, se on toinen juttu. Kuulostaa ennemminkin, ettet hyväksy kaikkia puolia miehessäsi, ja se herättää kyllä epäilyksiä suhteen tulevaisuudesta.

Vierailija
6/7 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tarvitse pitää. Minä en edes tunne yhtään mieheni kaveria eikä kiinnosta tunteakaan. Meillä on omat kaveripiirit. Se on ihan täysin ok minusta. 

Vierailija
7/7 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään tarvitse pitää. En mäkään erityisemmin pidä yhdestä mieheni parhaista kavereista. Hän on aika samanlainen kuin mieheni, mutta jotenkin erityisesti niiltä ärsyttävimmiltä piirteiltään :) Eli ne pari pikkujuttua, jotka miehessäni ärsyttää, tulevat ainakin kymmenkertaisesti esiin hänessä. Lisäksi mieheni on jonkin verran yllytyshullu, ja kaveri käyttää tietysti tätä hyväkseen ja saa miehen välillä mukaan tyhmiin juttuihin (ihan viattomiin kyllä, lähinnä vaan sellaista osastoa että 'tämän olisi voinut jättää tekemättäkäin'). Luulen myös että hän on hiukan kateellinen kun kauan sinkkuna ollut mieheni löysi minut ja meillä menee hyvin ja haluamme viettää aikaa keskenämme, ja tämän kaverin oma parisuhde ei vaikuta olevan ihan kunnossa.

Eiköhän ole luonnollista, että kavereissa on ainakin joku, josta ei pidä kovin paljon, mutta olennaisempaa sun tapauksessa lienee se että et ilmeisesti pidä miehestäsikään silloin kun hän on kavereidensa kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän