Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa raskausajan aknenne alkoi?

Vierailija
22.05.2013 |

Olen viikolla 7 ja kauhulla odottelen finnejä ym. Toistaiseksi iho näyttää tosi hyvältä... milloin teidän ongelmat on alkaneet ihon kanssa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti!

Vierailija
2/9 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni ihan noilla alkuviikoilla, siis kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.

Nyt rv20 ja taas kauheita finnejä.

Mulla on tosin yleensäkin aina menkkojen aikaan finnejä, joten sikäli ei mikään yllätys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti synnytyksen jälkeen! Oikein tunsin, miten naamaa kihelmöi, ja kahdessa päivässä posket oli ihan finneissä. Odottelin, että olisivat häipyneet ajallaan, sitten odottelin, että ehkä imetyksen jälkeen.. Oon nyt odotellut yli 14 vuotta.. Tosi harmi juttu, etenkin kuin nuorena mulla ei ollut finenjä yhtään ja naama kuin posliinia aina sinne synnytykseen asti.

Vierailija
4/9 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ollut ongelmia ihon kanssa.

Vierailija
5/9 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ollu viikon 10 paikkeilla??? Mulla ei oo ollu naamassa juuri mitään (leukarajassa jotain pientä) mutta korvalehdistä pakaroihin onkin sitten riittänyt finnejä. Myös käsivarret on ruttoutunu olkavarsista kyynärpäihin asti. Nyt loppuraskaudessa onkin sitten kiva piukasta vatsanahasta yrittää puristaa noita patteja pois.

Vierailija
6/9 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 lisää vielä että älä ap hätäile, ei kaikille tuu sitä aknea! Saatat päästä nauttimaan myös lisääntyneestä karvankasvusta tai maksaläiskistä :D

Vitsi vitsinä, eikös nää oireet oo yksilöllisiä. Uskon vakaasti että jossain on olemassa se nainen joka oikeasti hehkuu raskausaikana ja nauttii olostaan.

Vierailija
7/9 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yleensä kasvoissa aknea ja iho todella tukeessa ei muualta. Raskausaikana iho oli todella hyvä kasvoissa mutta selkä oli täynnä isoja finnejä :( 

Vierailija
8/9 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 08:51"]

Ei mulla ollut ongelmia ihon kanssa.

[/quote]

Kiva kun tulit kertomaan.

Vierailija
9/9 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä paljon on ap niitä, joiden iholle raskaus tekee vain hyvää. Minä olin yksi niistä, ehkä sinäkin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi