Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko raskaustestissä olla vikaa tai testeissä?

Vierailija
22.05.2013 |

Tilasin kasan testejä halvimmasta paikasta mitä löysin ja haamuviivaa tai negaa näyttävät koko ajan vaikka kuukautiset olisi pitänyt alkaa jo monta päivää sitten.

Olen aikaisemminkin tilaillut ne testit aina jostain ja aina kun kuukautiset ovat jääneet pois niin on tulos ollut heti positiivinen.

Mitäköhän minun kroppa nyt sekoilee vai voisko noissa testeissä olla joku vika?

Täytyy varmaan käydä ostaa jostain muualta testejä vai mitenköhän terveyskeskukseen pääsis ottamaan raskaustestin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toisessa raskaudessa testi näytti selkeää negaa, vaikka pahoinvointiakin oli ollut jo muutama päivä, viikkoja siis noin 5+. Apteekin testi kyseessä. Ultrassakin myöhemmin viikot vastasivat kuukautisista laskettuja, eli ihan oikeasti oli viallinen testi. En kyllä tiedä miten todennäköistä on, että kohdallesi sattuisi useampi viallinen testi, elleivät ole samaa erää...? Osta toisen merkkinen, ja odota pari päivää ennen uutta testiä.

Vierailija
2/2 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että edes samassa erässä olisi montaa viallista testiä. Väittäisin, että ne jollakin tavoin tarkastetaan ennen markkinoille pääsyä pistokokeellisesti.

Jotain muuta sulla varmaan nyt on... ellei sitten jostain syystä raskaushormonit nouse niin hitaasti, ettei vielä näy. Testaa viikon päästä uudelleen, ja mene sitten lääkäriin, jos edelleenkään menkat ei ala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän