g. onko muilla miehiä, jotka aina kiihyttää tahdin nopeaksi "rakastelussa"
Siksi lainausmerkeissä, kun se vaikuttaa jo panemiselta. No joo, hyvältä se tuntuu, mutta tulee mieleen, olenko löysä eikö muuten saa.
Kommentit (14)
tarkoitat varmaan sellaista nopeaa rytkyttämistä? Minulla oli aikanaan sellainen mies joka teki aina seksiä harrastaessa niin, että rynkytti ihan täysillä lopun. Se oli ihan kivaa, mutta toisaalta emme tapailleet kauaa, joten siihen ei ehtinyt vielä kyllästymään :)
nykyinen mieheni osaa kyllä rakastella erilaisin tavoin joka kerta.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 08:37"]
Mitähän tarkoitat? Sitäkö, että miehesi laukeaa vain ns. pikapanoilla, eli yhdyntä kaikkineen kestää hyvin vähän aikaa?
[/quote] ei kun tekee liikettä nopeasti. "nussii kuin kani" rumasti sanottuna. ap
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 08:40"]
[/quote] Joo, kyllä minunkin mies tekee erilaisilla tavoilla, mutta aina loppujen lopuksi tahti kiihtyy tuollaiseksi. :) Että tulee vaan mieleen eikö hitaalla tahdilla saa :)
ap
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 08:53"]
[/quote] Joo, kyllä minunkin mies tekee erilaisilla tavoilla, mutta aina loppujen lopuksi tahti kiihtyy tuollaiseksi. :) Että tulee vaan mieleen eikö hitaalla tahdilla saa :)
ap
[/quote] ai sori, sinähän kirjoititkin "rynkytti aina täysillä lopun". Eli ilmeisesti nykyisin miehesi ei tarvitse kiihdyttää saadakseen orgasmia.
Muilla tällaisia "rynkytysmiehiä"? Onko teille ongelma vai ei?
Jokanen tulee eri tavoin. Voi olla ettei miehesi tule hitailla työnnöillä lainkaan, eli kyse ei ole sinusta. Voi vaatia sen nopean tahdin loppua kohden.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 09:14"]
Jokanen tulee eri tavoin. Voi olla ettei miehesi tule hitailla työnnöillä lainkaan, eli kyse ei ole sinusta. Voi vaatia sen nopean tahdin loppua kohden.
[/quote] mielestäni on tullut suuseksissä "hitaalla" . ap
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 09:16"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 09:14"]
[/quote] mielestäni on tullut suuseksissä "hitaalla" . ap
[/quote]
Suuseksi ei taida olla verrattavissa kuitenkaan siihen perinteiseen. Ainakin mieheni mukaan se tuntuu erilaiselta.
En ole koskaan kiinnittänyt huomiota, mutta nyt kun mietin, niin kyllä se tahti saattaa kiihtyä hieman, mutta ei joka kerta. En siis koe ongelmaksi, enkä koe, ettei se olisi rakastelua jos mies "rynkyttää" vauhdilla.
Minulla melkein jokainen mies on nopeuttanut ennen tulemista. Täysin luulin että kaikki näin tekee.. Mun mielestä se on kiihottavin kohta kun rynkytys alkaa ja seuraa kuinka kohta se mies jo saa..
Hmm. Mun mies nopeentaa tahtia aina jonkin verran mutta ei se miksikään liialliseks rynkyttämiseks vielä mene, mutta runkkaa itsensä paljon nopeemmalla tahdilla... Joskus oon halunnut kokeilla paljon nopeempaa tahtia puuhissa niin mies tuli heti, joten siks tekee sitä että aluks vähän hitaampaa ettei tuu heti, että mä ehdin tuleen ja sitten nopeentaa jossain vaiheessa.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 08:53"]
ap
[/quote]
No tarkoitin juuri sitä, että osaa lopunkin tehdä eritavoin. Joskus nopeasti naimalla, mutta joskus rauhallisesti rakastelemalla. Toisin kun se eräs entiseni jonka lopetus oli aina samanlainen.
Mä heitän sit seuraavan kysymyksen:
Onko kenelläkään muulla miestä jolla kestää laueta suuseksistä ihan hävyttömän kauan?
Minun mieheni ei ole kuulemma edes saanut suuseksistä orgasmia ennen kun minut tapasi, mutta toisaalta en ihmettele, se nimittäin kestää niin julmetun kauan ennen kun hän laukeaa, että varmasti 99% naisista ei jaksa tehdä sit loppuun asti. Harmi sinäänsä kun mies tykkää kovasti suihinotosta ja ottaisin häneltä mieluusti vaikka kuinka usein, mutta se on sellainen kestävyysurheilu suortus, että ei vaan kykene ihan kauhean usein siihen hommaan.
Edellisteni kanssa on miehet lauennut suuseksissä aika nopeasti, joten tekniikasta ei voi olla kyse :)
Eikös se ole tärkeämpää huomioda se miten nainen saa kuin mitä miehen kanitus. Ohjata miestä siihen suuntaan, että itse saa sen taivaallisen orgasmin jonka jälkeen kulkee päivän kuin unessa eikä mikään tavallinen asia kiinnosta tuon taivaallista.
Onhan se tietenkin hienovaraista kiinnittää huomiota myös siihen miten mies saa, olla edes olevinaan siitä innoissaan eikä pitää mistä jotain älyttömänä eläimenä kun puskee itseleen orgasmia hiki pinnassa.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 09:56"]
Eikös se ole tärkeämpää huomioda se miten nainen saa kuin mitä miehen kanitus. Ohjata miestä siihen suuntaan, että itse saa sen taivaallisen orgasmin jonka jälkeen kulkee päivän kuin unessa eikä mikään tavallinen asia kiinnosta tuon taivaallista.
Onhan se tietenkin hienovaraista kiinnittää huomiota myös siihen miten mies saa, olla edes olevinaan siitä innoissaan eikä pitää mistä jotain älyttömänä eläimenä kun puskee itseleen orgasmia hiki pinnassa.
[/quote] joo, kun olen jo liikaa tottunut tuohon niin en tiedä saisinko edes itse hitaalla :( Olen kyllä siitä outo tyyppi ? että parhaat orgasmini tulevat yleensä nopeasti yhdynnän alkaessa. Elämäni paras orgasmi alkoi käytännössä heti kun nousin miehen päälle (hitaan ja voimakkaan lantion liikkeen siivittämänä). Tämä oli aika ennen lapsia (vittaan yksinkertaisesti kireyteeni...). Varmaan seisokkikin vähän huonontunut. Muistelen kyllä että tähän liittyi myös lapsensaantihaaveet, eli ei pelkoa raskautumisesta. ap
Mitähän tarkoitat? Sitäkö, että miehesi laukeaa vain ns. pikapanoilla, eli yhdyntä kaikkineen kestää hyvin vähän aikaa?