Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

33v nainen ja 17v POJAN SUHDE ?

Vierailija
21.05.2013 |

Eli ystäväni deittailee 17v jätkän kanssa, miltä kuulostaa teidän mielestä?(utelias) ja huom. pojalla ei ole vanhempia.

33v nainen on kyseinen ystäväni.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 33 ja seurustelen 21-vuotiaan kanssa. En tunne itseäni mitenkään sairaaksi, eikä kumppanini etsi äitihahmoa, hänellä on hyvä sellainen ihan omasta takaa. Mua jallitettiin yli 2 vuotta, ennen kuin annoin periksi ja suostuin seukkaamaan :D Meidän suhde on mielestäni aika tasa-arvoinen, kummallakin on vahvuuksia joilla täydennetään toisiamme. Ja, kyllä, seksihän on toki aika hurjaa ja sillä saralla mies on hyvinkin energinen, aktiivinen ja innokas :D En valita!

Vierailija
2/67 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiimainen teini saa kypsää naista, ja kiimainen nainen innokkaan teinin kyrpää. Tuita ei tule kestämään montakaan viikkoa; normaalivaistoinen nainen ei tuollaiseen ryhtyisi vaan tyytyisi vain fantasioimaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 18:53"]

No joo harrastavat. Ystäväni sanoi että seksi on erittäin vilkasta heidän suhteessa. 

[/quote]

No voin hyvin kuvitella, että on vilkasta! Hyvä, kun tuon ikäinen saa sen edes sissään, niin: Oho! Tuli jo!

Vierailija
4/67 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiskahtaa lapseen sekaantumiselta. 17-vuotias ei toki ole fyysisesti lapsi mutta henkisesti kyllä. Jonkinlainen hyväksikäyttösuhde tulee mieleen.

Vierailija
5/67 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei poika ole poikkeuksellisen kypsä, suhde ei mielestäni voi olla tasa-arvoinen ja oikeisiin tunteisiin perustuva. 

olen miettinyt, että mitä teen, kun mua tulee baarissa iskemään joku joka voisi olla mun lapsi iän puolesta. Vielä mennään n. 12 v. Nuoremmissa. pitäisikö nauraa, itkeä vai mennä vessaan oksentamaan? 

Vierailija
6/67 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 on jo eri asia kuin 17.

Vierailija
7/67 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 23:33"]

Haiskahtaa lapseen sekaantumiselta. 17-vuotias ei toki ole fyysisesti lapsi mutta henkisesti kyllä. Jonkinlainen hyväksikäyttösuhde tulee mieleen.

[/quote]

Mmmmmmmm.... Sinulla on kiihottava mielikuvitus.... Kiva kun jaat fantasiasi kanssamme...

Vierailija
8/67 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 18:48"]

Eli ystäväni deittailee 17v jätkän kanssa, miltä kuulostaa teidän mielestä?(utelias) ja huom. pojalla ei ole vanhempia.

33v nainen on kyseinen ystäväni.

[/quote]

niin miksi olisi ihmeellistä tuossa ???

tiedän vaikka kuinka monta yli 30 v perheellistä ukkoa, jotka seurustelee 17-18v tyttöjen kanssa, eikä kukaan tuota im´hmettele

heti, kun on toisnpäin niin johan on ihmeellistä

ITSE pidän molemmin päin huonona, aikkien kuuluisi seurustella suht ikäistensä kanssa

kaljamaha ukot jättäkööt nuoret tytöt rauhaan

samoin yli-ikäiset itseään nuorina pitävät eukot jättäkööt nuoret miehet rauhaan

Vierailija
9/67 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen kaikista maailman parisuhteista voitaisiin hakemalla hakea jotkut perusteet joille ne voitaisiin tuomita moraalittomiksi. Joten kaikki voivat sen halutessaan tehdä. Itse en halua suhteeseen jonkun minua vanhemman kaljun ja ylipainoisen ukon kanssa, mutta en silti tuomitse ikäisiäni naisia jotka sellaisessa suhteessa ovat.

Vierailija
10/67 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana viesti nro 45. Haluun samanlaisen :)))

Vierailija
11/67 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitt.. näiden ihmisten kommenteja siis jotka puolustaa ovat itse varmasti fantasijoita/ tai ihan tekevät itsekkin sitä. Minä olen 25 v nainen ja voin kyllä ihan sanoa tuo on yököttävää. Siis oli poika sitten siisti, fiksu, älykäs niin perkele se on teini TEEN AGE teen kertoo jo että on aikustumisen vaiheessa,mutta ei ole kypsä ja poika silloin vielä kasvaa sekä on kokematon jos vertaa 30 vuotiasta MIESTÄ! 

joo joo tiedetään se vanha sanonta jos ois toistepäi anyway nyt on kyse silti sekaantumisesta lapseen ja nainen voi kokea halutuksi, mutta varmaan vois miettiä "lapsen" kannaltakin. Tuossa oli dr.phil showssa iso juttu kun tyttö oli 18v ja seukkas open kanssa. Phil oli sitä mieltä että esim mies hyväksi käyttää tyttöä jollain tavoin koska tytön pitäisi ns. Kokea siä ikää vapaudessa tai omissa ikäryhmissä mielummin mutta ei sanonut että hä. Ei saisi rakastua sisi ihan et is tekemässä mitä 18-19 v tekee siis olla vaikka ystävien ka kuin se et panee yli 40v miestä. 

Tässä onkin muutamia kysymyksiä: muslimi maissa mennään jo 11-16v naimisiin siis huom. Vain vanhemmat miehet nuorempien lasten kanssa ei toistepäi se olisi häpeys siellä. Kyllä tämäkin kuulosta jo epänornaalilta.

Mun mielestä tuon naisen pitäisi olla itseään kohta rehellinen, hyväksyä ikänsä ja ottaa kypsemmän miehen itselleen enkä usko nainen 40v enää haluaisi teiniä vaan jotain rakkautta oikeaa sellaista. Hän tekee väärin juu juu vaikka kerran eletään. Ikä on numero, mutta teini on teini ja kokenut aikuinen on ihan eri juttu. Älykkyydestä en halua puhua on maailmassa lapsia jotka ovat ylineroja yliopistossa siitä on dokumenttikin. Eli älykkäitä riittää ja ei riitä. Henkisesti pitäisi miettiä pojan kannalta jos mulla on 17v poika ja seukkais äidin (yli 30v) kanssa voi vittu sanoisin naiselle mee hoitoon tai panee vanhempiaa kunse et pane "lasta"  minäkin ajattelin 17v ihan eri juttuja panetti ja olin villi nyt olen ihan erilainen. Tuo ämmä on itse kokenut 17v ikäisenä oman ajanasa ja riistä sen toiselta kun antais neuvoja sen sijaan panee sitä. Same that stupid woman voisin sanoa aika säälittävä ja huorahtava akka! Hyi aika alennettua roinaa hahaaha

Vierailija
12/67 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vois mietti ihan senkin kannalta että JOS hakee myöhemmin kumppania ottai elämä vähän vakavasti. Hän ehkä hakee vain seksiÄ pojalta, mutta en lähtis rakastumaan poikaan koska voin lyödä vetoa että 17v ei varmana halu olla 50 tulevat vuodet tuon naisen kanssa ei ole ihan reaalia siis jos lähdetään hakemaan reeali vakavuus asteikkoa aika heikolta näyttää. Pojan mielipide muuttuu tulee himoja muita naisia kohtaan ja haluaa alkaa biletyksiin ja ehkäpä vanhempi alkaa olla mustis ja että pysytään nyt sitä kotona. Enemmin tai myöhemmin pitää päästä irti sen takia parempi että ei ryhdy tuollaiseen. Komeita ja seksiä harrastavia vanhempaakin miestä löytyy, ei tarvi olla teinin kimpussa. Väliaikaista intohimoa vaan. Oma elämähän se on ja jos haluaa olla yksin myöhemmin tai pysyä sinkkuna ja vain pitää hauskaa niin miksi ei. Olemme kaikki erilaisia ja haluamme tehdä erilaisia asioita. 

Vierailija
13/67 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahahahaha :D 

Vierailija
14/67 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä panen ihan aikuisia, en lapsia : /

Vierailija
15/67 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 19:35"]

Ensimmäisenä tuli mieleen että eikö kaverisi saa miestä kun pitää poikia vikitellä.

No kautta aikojen keski-ikäiset miehet ja vanhat ukot ovat naineet nuorten tyttöjen kanssa.

Mutta itselle tuollainen olisi kyllä ehdoton EI koska pidän miehistä enkä pojista ja mielummin haluan itseän vähäni vanhemman miehen.

Pelkkä paneminen ei riitä vaan haluan fiksua seuraa miehestä jolla on elämänkokemusta ja olemme henkisesti samalla aaltopituudella.

Haluan että mies muistaa 70-luvun ja 80-luvun ;) eikä ole syntynyt vasta 90-luvulla :)

[/quote]

Muuten olen aivan samaa mieltä, paitsi, että minulle riittää, kun mies on tietoinen 80-luvusta, koska olen itsekkin syntynyt 80-luvulla...  :)

Vierailija
16/67 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta!

Vierailija
17/67 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika on tuore... 

Vierailija
18/67 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sex and drugs

Vierailija
19/67 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen ei saa oma ikäiseltä tukeaa tai rakkautta ja hakee sitä pikkupojalta, joka on äidin tarpeessa.

Vierailija
20/67 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 17:04"]

nainen ei saa oma ikäiseltä tukeaa tai rakkautta ja hakee sitä pikkupojalta, joka on äidin tarpeessa.

[/quote]

Tämä perustelu sopisi paremmin päinvastaiseen tapaukseen. Yleensä naiset jotka eivät itsensä ikäistä kumppania löydä hakeutuvat itseään vanhempien miesten seuraan. Ja nämä miehet haluavat itselleen nuoren naisen joka pesee heidän pyykkinsä ja laittaa heille lihapataa joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän