Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos myy jotain tuhmia kuvia tai vaikka pikkareita niin

Vierailija
21.05.2013 |

miten niissä se maksupolitiikka hoidetaan jos ei halua että oma nimi näkyy tilille maksettaessa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa toinen tili toiseen pankkiin? Tai sitten maksu esim. paypal-tilille, tai Western Unionin kautta (korkeat siirtomaksu).

Vierailija
2/13 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sitte livenä vaihtamalla... Tai annat osoitteesi ja odotat seteliä postin tuomana... =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tuo paypal toimii?

Vierailija
4/13 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä jutut ilmi tulevat, viimeistään kun olet hakemassa johonkin vastuulliseen tehtävään. Mieti: ministeri/menestyvä yrittäjä myi pikkkuhousujaan! Mutta jos olet päättänyt, ettei sinusta koskaan tule muuta niin siitä vaan.

Vierailija
5/13 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 13:04"]miten tuo paypal toimii?[/quote]

KVG.

http://www.maksukamu.com/paypal/

Vierailija
6/13 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän pankkisuoritus menee millä nimellä tahansa, kun tilinumero on vain oikein ja nimikentässä lukee jotain.

Avaat tätä varten uuden tilin, jota et käytä missään vahingossakaan oman nimesi kanssa.

Pankki ei anna tietojasi eteenpäin muille kuin verottajalle ja olisiko se elämän loppu vaikka joku saisi tietää mitä myyt?

Vierailija
7/13 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahhhaaha :D Sain kyllä hyvät naurut tuosta "ministeri/menestyvä yrittäjä" -viestistä :DDD Oon sihteeri ja tuskin musta kovin paljon tän menestyneempää saa tekemälläkään!

Ihmetytti tuo ehdotus että avaa tili toiseen pankkiin..? Siis mun omalla nimellähän sekin olis avattava?

ap

Vierailija
8/13 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 13:11"]

Hahahhhaaha :D Sain kyllä hyvät naurut tuosta "ministeri/menestyvä yrittäjä" -viestistä :DDD Oon sihteeri ja tuskin musta kovin paljon tän menestyneempää saa tekemälläkään!

Ihmetytti tuo ehdotus että avaa tili toiseen pankkiin..? Siis mun omalla nimellähän sekin olis avattava?

ap

[/quote]

Et kertonut miksi et haluaisi sen näkyvän tiliotteissa, joten siksi ehdotin toista tiliä pelkästään tähän tarkoitukseen. Noh, sinulle on annettu muitakin vaihtoehtoja, valitse niistä yksi. Googlekin toimii aivan loistavasti.

Vierailija
9/13 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]

Suoritukset eivät näy omassa pankissasi tietojesi alla, jos käyt vaikka lainaneuvotteluita. Siellä saattaa joku pankkineiti todeta arvioitaessa hakemusta ennen pankinjohtajalle viemistä, että täällähän on vähän lisätuloja ja ehdottaa, että selvität nekin pankinjohtajalle.

Vierailija
10/13 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 13:17"]

ap

[/quote]

Et kertonut miksi et haluaisi sen näkyvän tiliotteissa, joten siksi ehdotin toista tiliä pelkästään tähän tarkoitukseen. Noh, sinulle on annettu muitakin vaihtoehtoja, valitse niistä yksi. Googlekin toimii aivan loistavasti.

[/quote]

Hermostuitko sä nyt? Kunhan kysyin. En siis halua että mun nimi näkyy kun maksaja maksaa mun tilille. Ei mua haittaa jos mun tiliotteessa näkyy joltain Jampalta saatu suoritus. Kysyin täältä kun googleen on vaikea laittaa hakuun jotain "Kuinka estää se että maksun suorittaja ei näe minun nimeäni maksaessaan" :D

ap

Vierailija
11/13 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 13:22"]

Hermostuitko sä nyt? Kunhan kysyin. En siis halua että mun nimi näkyy kun maksaja maksaa mun tilille. Ei mua haittaa jos mun tiliotteessa näkyy joltain Jampalta saatu suoritus. Kysyin täältä kun googleen on vaikea laittaa hakuun jotain "Kuinka estää se että maksun suorittaja ei näe minun nimeäni maksaessaan" :D

ap

[/quote]

En hermostunut, vastasin sun kysymykseen :P Voit ihan vapaasti antaa väärän nimen, kunhan tilinumero on oikein. Olen testannut ja menee kyllä perille, vaikka nimi olisi väärä.

Vierailija
12/13 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maksaja saattaa kyllä nähdä oikean nimen, jos sekä maksajan että maksun saajan tili on samassa pankissa. Verkkopankki nimittäin hakee sen maksun saajan nimen pankin järjestelmästä. Tämä voi tietenkin riippua pankista.

Vierailija
13/13 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mutta ainakin danske bankin sivuilla aina maksua maksettaessa siihen tulee hyväksymisvaiheessa kohta "Haettu nimi" ja tilinron perusteella siihen läjähtää ruutuun tilin omistajan nimi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi