Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoinen, kehtaatko jonotella Vero Modassa tai henkkamaukassa

Vierailija
18.05.2013 |

pukukoppeihin sovittelemaan??

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kehtaan. Miksen kehtaisi?

Vierailija
2/12 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti, kehtaatko tehdä ylipäätään mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen kehtaisi? Noista liikkeistä saa isompiakin kokoja (H&M:llä on jopa on "isojen tyttöjen" mallisto).

Muutenkaan en ymmärrä miksi pitäisi nolostella tai häpeillä itseään yhtään missään.

Vierailija
4/12 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan, mutta en viitsi. Hirveitä rättejä ja auttamattoman pieniäkin.

Vierailija
5/12 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua? Sovittamattako niitä rättejä pitäisi ostaa? Ei kukaan pääse siellä sovituskopissa näkemään kuinka mä äherrän itseäni vaatteisiin ja niistä ulos saumat paukkuen.

Vierailija
6/12 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Joku laiheliinimamma voi vaikka tehdä palstalla avauksen: "tänään henkkamaukassa nähtyä..."

Vierailija
7/12 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 19:12"]

Mitä vittua? Sovittamattako niitä rättejä pitäisi ostaa? Ei kukaan pääse siellä sovituskopissa näkemään kuinka mä äherrän itseäni vaatteisiin ja niistä ulos saumat paukkuen.

[/quote]

Hei hohoiiii. Hyvin monessa sovituskopissa on kuvatallennus, eli Kamerat. Varkauksien ja ilkivallan varalle, ja niitähän ne vartijat/myymälävastaavat takahuoneessa kattoo.

Vierailija
8/12 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 19:40"]

[/quote]

Hei hohoiiii. Hyvin monessa sovituskopissa on kuvatallennus, eli Kamerat. Varkauksien ja ilkivallan varalle, ja niitähän ne vartijat/myymälävastaavat takahuoneessa kattoo.

[/quote]

Ei ne vartijat viiti mua ylipainoista töllötellä. Ihan rauhassa saisin vaikka koko kaupan kähveltää. Ne tuijottaa kuumana teitä hoikkiksia, kun sovitatte pikkupöksyjä.

Vierailija
9/12 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Istun kotona, vihaan itseäni ja odotan kuolemaa. Koska mulla on niin jättiperse, niin elämä ei oooo mua varten.

Vierailija
10/12 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 18:57"]

pukukoppeihin sovittelemaan??

[/quote]

Olen läski, ja kehtaan tehdä ihan mitä vaan. En anna ylipainoni rajoittaa elämääni, enkä varsinkaan anna tuntemattomien ihmisten mielipiteiden vaikuttaa yhtään mihinkään.

Vierailija
11/12 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

YHDESSÄKÄÄN sovituskopissa ei ole kameroita saati kuvatallennusta. Se kun on täysin lainvastaista.

Siinä käytävällä voi olla, että pystytään katsomaan menikö koppiin enemmän tavaraa kuin tuli ulos, mutta kopeissa ei todellakaan ole.

Jos on, kannattaa tehdä rikosilmoitus saman tien.

Vierailija
12/12 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Faktaa?! Onko tuo edes laillista?

Jos on, alankin sovittelemaan vaatteiden päälle tai osta, sovitan koona, ja palautan sopimattomat.

Johan on. En ole ylipainoinen, mutten ilmainen stripparikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän