Uusi ilmiö valtaa kesäisiä uimarantoja. Ns, aurinkotervehdykset
ovat yleistyneet erityisesti naisten keskuudessa, tutkijat pohtivat syitä ilmiön yleistymiselle.
Kommentit (23)
Aiheesta oli uutisissa, ei ole antaa ainakaan mulla linkkiä.
Millainen on ns. aurinkotervehdys?
Jossain uutisessa oli kuvamateriaalia, tosin sensuroitua tietyin osin ymmärrettävistä syistä. Naisia uimarannoilla aurinkotervehdyksineen, huh.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 17:22"]
Millainen on ns. aurinkotervehdys?
[/quote]Jotain sellaista josta ei välttämättä tahdo tietää ...
Vittu tällästä avausta kun ei voi sitten kuitenkaan avata aihetta enempää.
Ammu ittes, ap!
äakg eli älä ainakaan katso googlesta
Voisiko joku, joka tietää demonstroida, ottaa kuvan ja laittaa sitten linkin tänne?
Niin, mitä pahaa aurinkotervehdyksissä? Tietää ainakin miesyleisöryntäystä uimarannoille.
No hyvä tietää. Luulin ensin, että siinä niin kuin maataan selällään, jalat taivasta kohden ja haarat hieman levällään niin, että aurinko paistaa sinnekin minne se ei yleensä paista.
13 Ai kenties risukasaan vai hienotunteisemmin ilmaistuna rämevajaan? Anna mun kuolla nauruun. :D
Tutkijat ovat edelleen ymmällään siitä, että miksi juuri naiset ovat ottaneet aurinkotervehdykset mukaan uimarantakäyttäytymiseen.
Nyt miehet sitten tehtailemaan helikopetereita uimarannoille!
[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 18:06"]
Nyt miehet sitten tehtailemaan helikopetereita uimarannoille!
[/quote]Huh huh, sehän vasta näky olisi.
Kannattaa ihan oikeasti kokeilla tuota aurinkotervehdystä. Ei tarvitse rannalle mennä, ihan vaikka nyt kotona. Lukekaa myös sanalliset ohjeet niin teette oikein. Aurinkotervehdys on hyvä tapa aloittaa aamu, venyttää mukavasti koko kroppaa. Miksei tuota voisi rannallakin tehdä, itse joogailen vain salilla tai kotona.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 17:57"]
13 Ai kenties risukasaan vai hienotunteisemmin ilmaistuna rämevajaan? Anna mun kuolla nauruun. :D
[/quote]
Niin juuri. Nainen ehkä havahtuu sitten siihen, että joku mies peittää auringon ja tekee oman helikopteritervehdyksensä.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 17:02"]
ovat yleistyneet erityisesti naisten keskuudessa, tutkijat pohtivat syitä ilmiön yleistymiselle.
[/quote]
Varmaan vielä useammankin väitöskirjan paikka, mutta villi veikkaus: liikunnallis/henkistyneen aktiivisen naisen ihannekuvaan pyrkiminen ja siinä sivussa huomion kalastaminen...
[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 18:20"]
Kannattaa ihan oikeasti kokeilla tuota aurinkotervehdystä. Ei tarvitse rannalle mennä, ihan vaikka nyt kotona. Lukekaa myös sanalliset ohjeet niin teette oikein. Aurinkotervehdys on hyvä tapa aloittaa aamu, venyttää mukavasti koko kroppaa. Miksei tuota voisi rannallakin tehdä, itse joogailen vain salilla tai kotona.
[/quote]
Kädet ylös, joo-o, onnistuu. Taivutus eteenpäin kämmenselät maahan, ööh. Riittäiskö tuo käsien ylös ojentelu? Kroppa sopisi ulkonäöllisesti joogaan, mutta notkeus on luokkaa ratapölkky... Ihailen notkeita ihmisiä!
Olisko joku linkki josta koko juttu selviäis?