Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun mielestä lapset tehdään vain yhdelle miehelle

Vierailija
18.05.2013 |

Lapsille sama isä

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla jokin erityinen syy olla tuota mieltä? Koskeeko tämä mielipiteesi myös miehiä?

Vierailija
2/35 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä lapsia saadaan, ei tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus elämä ei vain mene niin.

Menin naimisiin 18-vuotiaana, saimme ihanan lapsen. Mieheni kuoli yllättäen kun olin 20v. Eli mielestäsi minä en olisi myöhemmin saanut löytää uutta onnea ja tehdä lasta hänen kanssaan?

Vierailija
4/35 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu niin minustakin. En nyt sit kuitenkaan laittanut välejä ystävääni poikki, vaikka hän valitsi toisin.

Vierailija
5/35 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se varmaan ihannetilanteessa olisikin, mutta aina ei elämässä käy niin kuin ajatteli. Miten vaikkapa nainen, joka on aina halunnut suurperheen äidiksi, mutta ehtiikin saada vain yhden lapsen miehensä kanssa, ennen kuin mies kuolee auto-onnettomuudessa. Nainen jää leskeksi 22-vuotiaana. Sitten pari vuotta myöhemmin hän tapaa ihanan miehen, jonka kanssa menee naimisiin. Mies on lapseton ja haluaisi suuren perheen. Eivätkö he sitten mielestäsi saisi tehdä enää lapsia, kun on jo se yksi, edesmenneen miehen lapsi olemassa?

Vierailija
6/35 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kertoa sitten tuttavarouvaleskille, joka odottaa vauvaa uudelle miehelleen. 

Vierailija
7/35 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Lesket tietysti eri asia!

Vierailija
8/35 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Lapselle on täysin yhdentekevää kuka sisaren isä on. Vain äidillä on merkitystä.

Vierailija
9/35 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sossu pääsisi helpolla jos ei lisäännyttäisi kuin kanit joka kulkujätkälle.

Vierailija
10/35 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leski tai ei, lapset yhdelle miehelle, kiitos

Vierailija
11/35 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä.Nyt jäi Tomas vauvat saamatta.

Vierailija
12/35 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse tehdä lapsia yhdellekään miehelle, jos et halua. Mutta älä tuomitse muita. Se on vaan typerää ja noloa.

Vierailija
13/35 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en olekaan tehnyt lapsia yhdellekään miehelle. Olen tehnyt ne itselleni. Ja tähän maailmaan, itsehän he itsensä "omistavat".

Vierailija
14/35 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesket eri asia, kai sen nyt jokainen saivartelija täällä ymmärtää.

Mutta muuten olen samaa mieltä, ehdottomasti. Kyllä mua lapsena nolottaisi jos äitini olisi sellainen vosu,että jokaisella 3-4 lapsella on eri isät. Kyllä kertoo, että vika on naisessa. Joko on niin tyhmä, että valitsee aina luuserin miehen jonka kanssa yhteiselo on mahdotonta tai sitten on niin pöljä itse, ettei kukaan mies kestä pidemmän päälle. Sama koskee kyllä miehiä, joilla on lapsia kokonaisen pubiruusuhaaremin kanssa.

Hienoa setviä kaikki viikonloput ja lomat kun isejä on joka sormelle. Koko oma elämä rytmittyy sen mukana milloin kukakin lehtolapsista on kenenkin luona. Ei paljon ole kunnioitusta tuollaisia kohtaan, joilla ei ole mitään elämänhallintaa tai arviointikykyä, lisäännytään vaan holtittomasti joka suuntaan. Miettisivät edes niitä lapsia miltä tuntuu murrosiässä selittää perhekuvioita kavereille kun kotona pyörii vaikka 4 eri miestä ja nykyinen äidin hoito...

Vierailija
15/35 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Jos on kerran valinnut väärin ja tehnyt lapsia jonkun ääliön kanssa, niin miksi toisella kerralla osuisi yhtään sen enempää oikeaan? Kirkko voisi homojen sijasta tuomita nämä wt-muijat jotka leikkivät parisuhdetta ja ydinperhettä milloin minkäkin narkkarin tai vankilasta päässeen vetkulan kanssa.

Vierailija
16/35 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tulee ja uusi rakkaus niin tottakai sitten toinen lapsi jos ennestään vaan 1. Lapset on Jumalan lahja.

Vierailija
17/35 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, pääperiaatteittain. Säälittää nämä mammat, jotka tekee joka suhteeseen vauvan miestä sitomaan ja sit on useampi ex ja sen tapaamisoikeus haukuttavana.

Vierailija
18/35 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppas ap vähän tarkemmin! Siis vaikka jäisi leskeksi tai ensimmäinen mies olisi väkivaltainen alkoholista tai saisi lapsen vaikka raskauksen tuloksena niin ei saa hankkia toisen mihen kanssa lisää lapsia? Entäs miehet, saako ne sitten hankkia useamman naisen kanssa lapsia vai koskeeko tämä sama "sääntö" heitä? :D

Mun ensimmäinen mies luisui vähitellen alkoholistiksi. Ei ollut sitä tavatessamme eikä esikoisen syntyessä. Jäi työttömäksi, tutustui pariin muuhun työttäömään mieheen meidän lähistöltä ja alkoi istua kapakassa kaikki päivät... Lähdin, koska viina vei voiton meistä. Pari vuotta myöhemmin hän kuoli, hukkui humalassa... Nyt olen onnellilsesti naimisissa ihanan miehen kanssa, joka on isä myös esikoiselleni. Meillä on 3 yhteistä ihanaa lasta. Eipä hetkeäkään tullut mieleen etteikö tämän uuden miehen kanssa (oltu kyllä jo 6v naimisissä, kohta 10v yhdessä;)) olisi saanut hankkia lapsia...

Tosin täytyy kyllä tähän sanoa että sitä en minäkään ymmärrä että jokaisen miehen kanssa jolle jalkansa levittää pitää se lapsi hankkia. Kyllä se naisesta jotain kertoo jos on lapsia 5 eri miehen kanssa...

Vierailija
19/35 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan mustavalkoista. Joko elämä menee idealistisesti tai sitten saat 3-4 lasta kaikki eri miehille. Välissähän ei ole muita tilanteita.

Noin kapeita näkemyksiä kuulee vain nuorilta tai muuten elämää kokemattomilta.

Vierailija
20/35 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sua kukaan pakottaakaan mihinkään muuhun?

Ja kaikki muut tekee ihan itse omat valintansa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme