Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mökkilook sinulla on?

Vierailija
17.05.2013 |

Ollaan koko kesä mökillä, ja tavataan paljon ihmisiä, joten ulkoinen vaikutelma on tärkeä. Olen hankkinut itselleni hyvät mökkivaatteet, johon kuuluvat

- legginssit

- raskausaikainen trikoomekko (hirmu kätevä, mökillä usein turvottaa)

- äitini froteinen saunatakki vuodelta -62 viileisiin iltoihin

-  feikkikroksit

Onko tämä nyt ok? Puuttuuko tästä jotain? Mun mielestä tässä on koko setti. Asusteeksi löytyy hiusdonitseja vuodelta -94. Ne onkin varmaan kohta taas muodissa, on niin näppäriä.

Millainen mökkilook sinulla on? Ehkä saisin vinkkejä. :)

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihaton toppi, huppari ja ne kaupunkiin liian kuluneetihanasti istuvat farkut.

Paljaat jalat aina, paitsi marjametsässä. Jätän kengät aina autoon.

Vierailija
2/28 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun look on alaston.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman vähän vaatteita. Mökkimme on todella rauhallisessa paikassa, ei muita ihmisiä lähimainkaan, joten välillä lämpiminä päivinä tulee ihan nudistinakin eleltyä. Välillä sitten jotkut pehmeät collegeshortsit ja bikininyläosa tai toppi. Kenkiä en käytä mökillä juuri koskaan.

Vierailija
4/28 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tällaista:

- Valikoima t-paitoja, joissa joko mainos tai hauska teksti

- Urheilushortsit vuodelta 1988

- Karhun tuulitakki mahdollisesti 1970-luvulta

- Rautakaupan lippalakki

- Adidaksen nappiverkkarit suoraan Mustamen torilta

- Kenkinä kumisaappaat, joista on leikattu varret pois

Vierailija
5/28 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon aina mökillä alasti

Vierailija
6/28 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhoudun vain offiin.

Vierailija
7/28 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en omista rönttävaatteita, joten joudun olemaan tyylikäs myös mökillä.

Ihan oikeasti, mulla ei ole mitään kotiverkkareita tai hauskoja t-paitoja. Ei ole mitään huonoja takkejakaan, enkä omista lippiksiä.

Mä en siis voi mennä mökille. En osaa pukeutua.

Vierailija
8/28 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 Mutta ainahan voit esiintyä alasti, se on mökillä sallittua

Vierailija
9/28 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kotimökillä nuoruuden vanhoja kesävaatteita... eli retrotyyliä. On ihana vetää retromekko päälle ja 20 vuotta vanhat kumpparit jalkaan. Paluu menneisyyteen, paluu nuoruuteen siis. Anoppilan mökille taas otan mukaan värikkäitä tunikoita after-sauna tunnelmiin ja leggingsejä/olohousuja. Merihenkiset jutut mukana (raitapaita, valkoiset housut, kullanvärisiä koruja paljon), jos pääsemme veneajelulle. Luontoon asiallinen eräpuku ja goretex-lenkkarit.

Vierailija
10/28 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisten potkupuku

Vierailija
11/28 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että on muitakin alastelijoita! Alasti vaan on ihaninta. :)

Vierailija
12/28 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mökki on hiihtokeskuksessa ja golfkenttä vieressä. Siitä johtuen tavella on sellaiste kuteet iltaisin kuin kotonakin, päivällä pyörin yleensä kerrastossa koska olen joko tulossa tai menossa rinteeseen/ladulle/pilkille. Kesällä han tavalliset kesävaatteet, eli shortsit/caprit/pikeepaita/kesämekko, riippuen taas siitä ollaanko mökillä grillailemassa vai golfkentälle menossa/tulossa ja jos otan arskaa niin sitten on bikinit. Meidän mökillä ei ole työleiriä vaan siellä harrastetaan ja tavataan ystäviä ja liikutaan paljon. Täksi kesäksi hankitaan kanootit.

Vierailija
13/28 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkarit / verkkareista tehdyt shortsit / puutarhahaalarit, crocsit tai kumpparit, ei-ahdistava paita tai toppi.

Vierailija
14/28 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mökillä pitkähousut ja väljä pitkähihainen paita, koska se suojaa hyttysiltä miellylttävämmin kuin purkillinen offia. Lisäksi mä saan auringosta ihottumaa. Pitkät housut on yleensä joko farkut tai jotku mukavat college-housut, legginsit ei suojaa tarpeeksi.

Vierailija
15/28 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkini on kotini ja kun vain lämpötila sallii, niin alasti viihdyn parhaiten. Siihen kun tottuu, niin vaatteiden käyttö lämpimälllä säällä alkaa tuntua suorastaan vastenmieliseltä.

Vierailija
16/28 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rönttävaatteet viimosen päälle, tai sitten mahdollisimman vähän riippuen keleistä. Joskus myös eevan asussa.

Vierailija
17/28 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mikä MÖKKILOOK?!!:DD Ei mökillä pidä olla mitään luukkia!

Vierailija
18/28 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin sulta on unohtunu kaikki virahtaneet tai reikäiset sukkahousut ja rintsikat :DD

laita sellaisia bikineitä, joihin et oikein enää mahdu!

ja totta kai kaikki epäonnistuneet vaatehankinnat...

Vierailija
19/28 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zaran shirt dress -silkkimekko, sellainen, jonka kanssa ei kaupungissa muuten voisi paljon kumarrella tai saisi pelätä tuulenpuuskan nostelevan helmoja. Meilläpäin on helle ja maalla puutarhatöitä tulee tehtyä. Silkki on paras materiaali helteellä. Jalassa joko ei mitään tai sandaalit. Tuossa asussa ei haittaa myöskään se, jos naapuri jostain syystä tulee tervehtimään. Peittää hyvin, kunhan ei kumartele juuri silloin.

Vierailija
20/28 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mökkilookkini on nini sexy, että itseäkin hirvittää. Ostin mökille poistomyynnistä kaikkein edullisimman uikkarin mitä löytyi. Se on tosi ihana, musta, syvään uurrettu, siinä on valtavia kullanvärisiä helmiä roikkumassa narujen päistä ja kangasta löytyy pieni kaistale navan kohdalta horisontaalisesti, ja kolme kaisteltta vertikaalisesti rintojen ja pakaroiden kohdalla. Ei se aivan mahdu päälle, mutta onneksi kangasta on niin vähän että se joustaa. Ja mustahan hei hoikentaa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi