Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Vierailija
Eilen 22:19

Miten toimitte esileikin aikana? Hyväileekö mies naista käsillään vaikka olisi hyväillyt jo itseään? Miten raskauden riski tms? Entäs jos mies runkkaa itseään ja sitten laittaa kondomin, niin onko raskauden riskiä?

Vierailija
16:54

Läheiseni on kuolemssa ja surutyötä olisi tehtävä. Olen sellainen että kun alan itkeä itken sitten valtoimenaan. Itkettää koko ajan. Minulla on pieni 9kk vauva, kärsiikö vauva jos näkee minut koko ajan surullisena? Vai annanko vauvan isälle ja parun enimmät suruni toisessa huoneessa?

Olen osittain ranskalainen ja eilen olin Stockmannilla juuri ennen sulkemisaikaa. Sitten tuli eri kielillä se kuulutus että "Suljemme pian, kiitos käynnistä plaa plaa". Ja se tuli myös ranskaksi ja liikutuin siinä kohtaa melkein kyyneliin ja tuli niin ihana kotoisa lämmin olo. :'(

Eli. Olen nyt kiertopäivällä 40. Normaalistikin pitkä kierto, n. 34 päivää tao 37 päivää. Rinnat kipeänä pian viikon ja joskus yöllä munasarjoissa pientä kipua. Mahakipua ei eikä menkkamaista muutenkaan. Testit näyttää negaa paitsi yksi erittäin erittäin haalea viiva jota nyt mietin...

Hän tuli eilen myöhään illalla kotiin pienessä humalassa ystävänsä luota. Minulla oli kesäkiima päällä ja halusin häntä, tiesin että sinä iltana ei pelkkä peruspano riittäisi. Ehdotin sitten että voisin rakastella häntä pakoputkeen, mutta hän kieltäytyi.

Vierailija
16:30

Menetimme ihanan, persoonallisen ja äärettömän rakkaan kissamme kuun alussa. Kissa oli tasavertainen perheenjäsen, täysin lapsen asemassa koska jälkikasvua emme koskaan saaneet. Siivosin heti kaikki kissan tavarat kaatopaikalle ja lahjoitettavaksi muutamaa pientä muistoesinettä lukuunottamatta.