Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Tykkäykset menee miten sattuu, alaspäintykkäykset vähenee kun painaa ylöspäintykkäystä, tykkäykset ei näy ollenkaan, uudet viestit katoaa kun päivittää ja tulee taas joskus näkyviin...........

Ärsyttävää! Korjatkaa tämä helvetin palsta!

Vierailija
Eilen 21:23

Yhdellä tapailemallani naisella on tuollainen ikuisuusmerkki tatuoituna niskaan, mitäköhän se meinaa? Kysyin siitä, niin en saanut mitään järkevää vastausta.

Mitä tuo merkki teille merkitsee? Itselleni se tarkoittaa vain sitä matemaattista merkkiä.

Hesas on kyl ihan sika ihanaa porukkaa, oikein harmittaa lähteä kotio :( Täällä kaikki on niin mukavia,hymyileviä ihmisiä ja iloisia. Yhtään ei tullut myrtsiä ihmist vastaa. Ehkä tänne tullaan vielä joskus :) t. Se sama henkilö joka stressasi niitä vaatteita ennen hesas reissua...

Mä olen väliaikaisesti töissä kaupassa, jossa olen vaihtelevasti kassalla ja vaihtelevasti purkamassa tavaroita. Yksi päivä jäimme kaverin kanssa järjestelemään mehuja siten, että uusin kuorma menee taakse ja vanhempi eteen.

Suosituimmat
Vierailija
Eilen 11:18

Olen tuoreessa suhteessa, seurusteltu noin 5 kk. Mies on mukava, sosiaalinen, huomaavainen ja meillä on kivaa yhdessä, eli kaikki hienosti. Mutta mutta. Sängyssä mies on jotenkin arka tai estoinen ja seksi lähinnä sitä pimeässä peiton alla lauantaisin.

Suosituimmat

no niin, ei jaksais millään odotella 1.7. asti kun tulee tietoa..

onko teille tullut yliopiston hauista miten aikaisin tietoa, vai onko vaan pakko kärsiä juhannyksen yli...ootteko saaneet tekstari-ilmoituksia vai vain opintopolussa vai miten?

Vierailija
09:24

Kaksi ensimmäistä on pienellä ikäerolla. Nyt nuorempi melkein 4v. Onko ihan turhaa kysyä edes julkiselta puolelta pääsyä tutkimuksiin/saada jotain apuja? Vai onko tässä mentävä suoraan yksityiselle? Kellään kokemusta?

Vierailija
Eilen 22:38

Mitä mieltä jos päiväkodin hoitajana toimiva henkilö kaveeraa vapaa-ajallaan henkilön kanssa jonka lapset on huostaanotettu plus muutenkin henkilö vaikuttaa aika epävakaalta ja moraaliltaan kyseenalaiselta. Eikö yleensä henkilön kaverit tai lähipiiri kerro jotakin myös itse henkilöstä.

Mies on limainen petturi ja särkenyt mun sydämen. Oikeastaan tuhonnut mun elämän, joten nyt teen saman. Maine on miehelle tärkeää, ja meillä on perjantaina illalla miehen isot syntymäpäiväjuhlat, johon tulee tärkeitä työkavereita ja sukulaisia, mm. miehen vanhemmat.

Vierailija
10:08

Paras kristitty maa oli Suomi, sijalla 1.
17. paras kristitty maa oli Iso-Britannia.
Paras budhamaa oli SIngapore, sijalla 18.
Paras hindumaa oli Mauritius, sijalla 32.
Paras muslimimaa oli Yhdistyneet Arabiemiirikunnat, sijalla 34.