Mistä löytää luotettava vakipano?

Vierailija

voiko homman saada toimimaan niin, että molemmat ovat tyytyväisiä pelkkääån seksisuhteeseen, vai haluaako toinen aina enemmän?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Mä löysin omani Suomi24:n seksichatista, toki olin joutunut sitä ennen keskustelemaan kaikenlaisten idioottien kanssa. Mut sit yksi onnistui jutuillaan tekemään hyvän vaikutuksen, oltiin ajatusmaailmassa samalla aaltopituudella seksinkin suhteen ja sovittiin treffit erääseen kahvilaan.

Hän oli hyvä pano monta vuotta. Ei tarvinnut miettiä tunnekiemuroita, asuttiin sen verran kaukana toisistamme, ettei edes olisi voitu seurustella, mutta aina kun haluttiin seksiä, jompi kumpi liikahti kyläilylle ;)

Jos toisella oli suhde, toinen odotti ja puuhaili omiaan. Nyt mulla on hyvä parisuhde, ja tiedän kyllä että jos tää menee sittenkin mönkään, saan ainakin hyvää seksiä senkin jälkeen. 

Vierailija
Vierailija

Mä löysin omani Suomi24:n seksichatista, toki olin joutunut sitä ennen keskustelemaan kaikenlaisten idioottien kanssa. Mut sit yksi onnistui jutuillaan tekemään hyvän vaikutuksen, oltiin ajatusmaailmassa samalla aaltopituudella seksinkin suhteen ja sovittiin treffit erääseen kahvilaan.

Hän oli hyvä pano monta vuotta. Ei tarvinnut miettiä tunnekiemuroita, asuttiin sen verran kaukana toisistamme, ettei edes olisi voitu seurustella, mutta aina kun haluttiin seksiä, jompi kumpi liikahti kyläilylle ;)

Jos toisella oli suhde, toinen odotti ja puuhaili omiaan. Nyt mulla on hyvä parisuhde, ja tiedän kyllä että jos tää menee sittenkin mönkään, saan ainakin hyvää seksiä senkin jälkeen. 

ehkä

Vierailija
Vierailija
Vierailija

ehkä

No joo, jos miehellä on tyttöystävä, niin mä maltan kyllä odottaa. Hyvää kun kannattaa odottaa. 

Vierailija

Kuulostaapa tosi hyvältä järjestelyltä. Erityisåisteet siitä että ette petä seurustelukumppaneitanne.

Mitä kysymyksiä pitäisi osata kysyä seuraa hakiessaan?

ap

Vierailija

siis ap:n viesti oli ensimmäiselle vastaajalle.

Miesvastaajalta kysyisin, miten nainen halventaa itsensä jos haluaa vakipanon? Eikö nainen saahaluta seksiä, ja eikä vakipano ole silloin parempi vaihtoehto kuin sarja yhdenyönjuttuja?

ap

Vierailija
Vierailija

Kuulostaapa tosi hyvältä järjestelyltä. Erityisåisteet siitä että ette petä seurustelukumppaneitanne.

Mitä kysymyksiä pitäisi osata kysyä seuraa hakiessaan?

ap

Ainakin se, millaisesta seksistä toinen pitää ettei tule sitten ylläreitä kun itse haet vaikka rankkaa alistajaa ja niin teki se mieskin. Siinä sitten kumpikin heiluttelette toiveikkaan näköisenä niitä pörröisiä, pinkkejä käsirautoja ja arvotte, että kumpi niittä käyttää.

Mä en enää muista mitä kaikkea sitä tuli kyseltyä kun vielä olin viestittelyvaiheessa toin miehen kanssa, mutta ylipäätään oli helppoa viestitellä kun ajatusmaailma meni yksiin, ei tullut pitkiä taukoja chat-puolella kun ei vaan keksinyt mitään sanottavaa, ja vitsit toimi kumpaankin suuntaan. Jos vähänkin tuntuu sille, että tyyppi tökkii jo virtuaalisestikin, niin luultavasti se tekee sitä livenäkin eli ei maksa vaivaa.

Vierailija

kiitos vinkeistä. Onko mjuita chatteja tms? Millaisia vaatimuksia teillä on ollut kumppaneille ja oletteko monta kertaa joutuneet pettymään käytännössä?

Vierailija
Vierailija

Miesvastaajalta kysyisin, miten nainen halventaa itsensä jos haluaa vakipanon? Eikö nainen saahaluta seksiä, ja eikä vakipano ole silloin parempi vaihtoehto kuin sarja yhdenyönjuttuja?

ap

kaikki aina varoittaa noista vakipanonaisista, niitä kutsutaan nimellä mätä liha, ei kukaan halua olla naisen kanssa, kenestä sanotaan noin rumasti. leimautuisi looseriksi.

Vierailija

Mikä ihmeen tyyppi tähän ketjuun on tullut vakipanonaisia mollaamaan? Eikö ole mahdollista, että nainen voisi haluta seksiä ilman sen kummempia sitoumuksia? Minusta voi. Kerro nyt vielä tasapainon takia miksi sanotaan vakipanomiehiä?

Vierailija
Vierailija
Vierailija

ap

kaikki aina varoittaa noista vakipanonaisista, niitä kutsutaan nimellä mätä liha, ei kukaan halua olla naisen kanssa, kenestä sanotaan noin rumasti. leimautuisi looseriksi.

mitä mieltä sä olet tästä asiasta ap

Vierailija

Joo, tää olis kiva kans tietää mistä sellasen voi löytää. Joskus jostain nettimaailmasta löysin ja kirjoteltiin, mutta sitten kun sai kuvan, niin öh... Jääny itsestään huolehtiminen vähän vähälle.
Sellanen joka olis normaali vähintään ja huumorintajuinen, että tulis muutenkin juttuun keskenään.
Seksiä ja vähän myös läheisyyttä kun kaipaa kuitenkin vaikka ei parisuhteeseen tällä hetkellä ole kiinnostusta.

Vierailija

Tätä olen itsekin pohtinut miehenä ja todennut, että tuskin kelpaan vakipanoksi vaikka luotettava olenkin. Olen liian kokematon seksissä ja todella harvalla jos kenelläkään naisella on mitään opetusfetissiä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat