Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

On niin ikävä ihmistä jota en enää näe niin että voisin jutella hänen kanssaan.. Hänestä tuli tietyistä syistä minulle tosi tärkeä. Hänelle minä merkitsen tuskin mitään, hän puhui kanssani velvollisuudesta. Niin harvoin kohtaan tuollaisia ihmisiä.

Vierailija
21:20

Heissan! Osaisitteko auttaa tai neuvoa; tilasin 13.6 Tictaill-sivustosta BACK-merkin hameen. Siinä tuli samassa liityttyä PayPaliin vaikka maksoinkin ostokseni Visalla. Visalla näkyy myös 14.6 maksun saaja Paypal.

Vierailija
17:26

Kolmekymppinen mies asuu vanhempiensa naapurissa, tai oikeastaan samalla tontilla vanhempien piharakennuksessa. Rakennuksessa on ihan hyvät tilat, on keittiö ja pesutilat ja tilava asuinhuone, ihan oikea koti.

Vierailija
21:16

Olen tässä muutaman kuukauden ajan miettinyt vain miten miellyttäisin miehiä. Haluan aina näyttää hyvältä kun olen esim. kaupassa. En voisi kuvitellakaan meneväni ihmisten ilmoille ilman meikkiä tai rennoissa kotivaatteissa, en vaan pysty.

Suosituimmat

Eikö jossain vaiheessa havahdu omaan painoonsa ja tee tarvittavia toimenpiteitä lihomisen jatkumisen estämiseksi? Täytyy varmaan olla jotain sairauksia takana että päätyy sairaalloisen ylipainoiseksi, esim. vakavaa masennusta tai pahoja kilpirauhasongelmia?

Suosituimmat

Kiinnostava työkaveri laittoi eilen viestiä, että häntä kiinnostaisi nähdä joskus vapaa-ajalla. Oon ollu tosi kiinnostunut tästä miehestä jo pitkään joten vastasin "No on tässä jo yli vuosi odoteltu että kysyt ;)" jne (en laita koko viestiä tähän) Ehdotin myös päiviä jotka mulle käy.

Olen nyt muutaman kuukauden ajan tutustunut erääseen mukavaan ihmiseen, josta olen huomannut pitäväni. Olemme jutelleet aika runsaasti alusta asti, minä ehkä enemmän aloitteellisena osapuolena ehdottamassa tapaamisia ja ottamassa kontaktia.

Vierailija
21:26

Syön siis e-pillereitä, vaihtanut uuteen merkkiin (zoely) muutama kk sitten. Lume pillereiden aikana ei tullut menkkoja, joten pelästyin olevani raskaana. Tein testin kun olin aloittanut jo uuden liuskan. Tässä vaiheessa edellisestä yhdynnästä oli 2 viikkoa. Testi näytti negaa.

Onko kellään ollut näissä paikkaa viime aikoina? Tuo Eemelin kirppishän on ihan uusi, ja Vantaan puolella Hämevaarassa. Otin sieltä paikan ja nyt kun paikka on ollut minulla melkein viikon, on myyntiä ollut peräti 16 euron edestä. :( Miinuksella siis olen. Myynnissä minulla on ollut mm.

Äitini kuoli toissapäivänä ja minä olen ainoa lähi omainen, nyt pitäisi laittaa hautajaiset, sen tiedän että äitillä oli tilillä ehkä muutama tuhat euroa ja puhelinosake mutta ei muuta omaisuutta kuin vanhaa kamaa.

Mutta mua pelottaa, en oo ikinä tehnyt aloitetta. Pelkään sitä torjutuksi tulemista kun ei mulla muutenkaan ole kovin hyvä itsetunto. En ajattelut ihan suoraan mitään treffejä ehdottaa sillä oon muutaman vuoden tätä miestä nuorempi enkä todellakaan tiedä voisiko hän minusta kiinnostua.