Mitä meikkivoidetta käytät?
Kommentit (31)
Ihon kuivuuden ja kunnon mukaan vaihtelee mistä tykkään eniten. Joskus kun oli iho huono, Joe Blasco oli paras peittävyytensä takia. Sitten kun on kuiva iho, niin jotkut Guerlainin meikkivoiteet on toiminut hyvin. Nyt kun iho on ihan hyvässä hapessa, L'Orealin True Match nestemäinen meikkivoide toimii erinomaisesti.
Se mikä mulla EI toimi on jauhemaiset mineraalimeikit, hyh kun tulee vanhan ja kuivan kruppanan näköiseksi niillä.
Arkena käytän Maybellinen meikkivoidevaahtoa. Juhliin ja iltameikkiin käytän JoeBlascon meikkivoidetta, se on ihan parasta! Siinä on hinta-laatusuhde kohdillaan. Päivämeikin tekoon se on liian raskas.
Mulle sopii tosi harva allergioiden takia. Vuosia käytin Joe Blackoa, sitten iho kuivui niin paljon, että siirryin Cliniquen peittävimpään meikkivoiteeseen.
Lancome Tein Miracle. Käytän ja paras ehdottomasti. Luonnollinen, kevyt lopputulos joka kestää koko päivän.
Riippuu tilanteesta. Arkisin käytän Diorin meikkivoidetta, ja iltamenoihin Joe Blascoa. Vapaapäivinä Lumenen bb-voidetta.
Grimas. Samantapaista pakkelia kuin Blasco mutta puolet halvempaa. Pitäisi etsiä joku kevyempi mutten jaksa testailla.
Make Up Storen nappimeikkivoide. Saman tapainen mitä Blasco, mutta edullisempi ja jollain tapaa kevyempi.
L'Orealin True match minerals. Peittää minulla riittävästi, ja on mun punoittavalle sekaiholle ystävällisin.
en mitään. menee iho niin huonoon kuntoon. tarvittaessa mineraalipuuteria tai sävyttävää päivävoidetta.
Iltamenoihin Joe Blascoa, arkipäivisin en juuri meikkiä käytä, paitsi ripsiväriä. Joe Blascoa käytän monesti vain nenään ja muihin kohtiin, jotka parempaa pintaa kaipaavat. YSL.n valokynä on huippu tummiin silmänympäryksiin.
Max Factorin Xperience. Edullisemman kategorian meikkivoiteista paras. Tai oikeastaan kyllä kalliimmankin, mitä nyt vähän olen kokeillut. Mutta mulla tuntuu olevan aika ongelmallinen iho. Lancomen meikkivoiteita en ole kokeillut, mutta ehkä pitäisi kun niin monet niitä kehuvat.
Maybellinen dream satin liquid. Oikein hyvä meikkivoide hintaansa nähden. Sopii hiukan pintakuivalle iholleni.
Vichyn Idealia-nimistä BB-voidetta (apteekista) sävyssä Medium.Silmän ympärykset peitän erikseen vähän vaaleammalla peiteaineella, jotain ihan marketin Maybelline Anti-Agea.
Tykkään myös Bare Mineralsin original -mineraalimeikistä joka jättäää vähän hohtavan pinnan. Nyt kuitenkin tullut enemmän käytettyä BB-voidetta.
Clarins Everlasting foundation. Paras on kuitenkin Blasco mutta ei ole sopivaa sävyä.
Lancomen Teint Miracle. Paras!!!!!
Avenen meikkivoide. Paras, minkä olen löytänyt. Useimmat eivät passaa mulle ollenkaan ja enemmän olen elämäni aikana käyttänyt meikkipuutereita kuin -voiteita.