Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa niin paljon että illalla vedän perseet. #%&!!

Vierailija
26.04.2013 |

Vituttaa mies, lapset, työ, koti... Lähes kaikki. Ei mulla muuta, saatana.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vituttaa kun kakskytä perskuta vuotta sä koitat tehä kaikkes ettei narsistiset ihmiset jylläis päälle ja tallois , mutta jostain puskan takaa niitä aina tulee.. onko kukaan vielä keksiny onko olemassa muuta keinoa witch offille kun vetää perseet?!?! HALOO,JOKU?

Vierailija
2/14 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein samoin viime perjantaina.

Työasiat otti päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vetäisin viime perjantaina samasta syystä perseet. Teki hyvää. Aamulla elämäntilanteesta johtuva vitutus oli peittynyt tavallisen krapulan alle, ja olo oli jotenkin puhdistunut. 

Vierailija
4/14 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan odota iltaan, vedä jo nyt. Carpe Diem!

Vierailija
5/14 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne kaikki ja muuta kadulle! Ryyppäät ja rälläät sit mielin määrin eikä enää vituta.

Vierailija
6/14 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa ihan sikana myös, lähinnä yksi huijaava kusipää töistä. Mutta en voi vetää perseitä, koska mulla on pieni vauva. Ajattelin käydä karkkia sen sijaan. Sekinhän täs vituttaa, et joudun lihottaa itteeni tuollasen kusipään takia.

Vierailija
7/14 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen söin vitutukseen aina karkkia, minullakin on pienet lapset ja kun en muutakaan voinut se hetkeksi helpotti vaikka kohta jo vitutti entistä enemmän. Nyt sain jostainsyystä itseäni niskasta kiinni ja aloitin syömään lihaa (atkins). Syön pelkkää lihaa ja munia näin alkuvaiheessa. Ruokahalu ja mieliteot meni 4 pvn jälkeen ja nyt kun vituttaa en ensimmäisenä ole karkkipussilla. Kiloja on lähtenyt 5 ja enää ei niin helposti vitutakkaan kaikki, verensokerit ei heittele ja mahdun kaikkiin vaatteisiini. Kokeile sinäkin vitutukseen, toimii paremmin kun karkki eikä lihota. (;

Vierailija
8/14 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

i feel you at this moment of glory :/

Vierailija
9/14 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Tiia! Koita pärjäillä...

Vierailija
10/14 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nimi ei oo Tiia. Vituttaa aiempaa enemmän.

tv. ap

Vierailija
11/14 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! En vedä perseitä kylläkään, mutta muutaman napsun ja sitten nukkumaan.

Vierailija
12/14 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitutukseen ei kannata juoda,huomenna vituttaa tuplasti enemmän nimim.monien vuosien kokemuksien monilla eri äänillä

Vierailija
13/14 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa, ymmärrän hyvin, muakin viduttaa ja rankasti, taidan juoda vähän liikaa tänään, sitten koetan, että osaan jatkaa elämää taas huomenna fiksummin.

Ei takeita kyllä, mutta ehkä yritän?

Tsemii!!!

Vierailija
14/14 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten vituttaa kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi