Rehellisesti, paras blogi mitä oon lukenut, oon jopa jäänyt koukkuun

Vierailija

http://pinthefuckups.blogspot.fi

Enkä ole blogin kirjoittaja enkä mainostaja mut mun mielestä tää on sun lukemisen arvoinen

Sivut

Kommentit (103)

Vierailija

No kyllä, satuimme katsomaan juuri tuohon aikaan, että tästä keskustelusta oltiin siinä neljässä minuutissa tultu sivuillemme 20 kertaa. Me kyllä mainostamme rehellisesti omalla nimellämme, jos mainostamme. Ei tarvitse uskoa, pääasia että saimme hyvän mielen ap:n ihanasta palautteesta :) Kiitos hänelle ja myös muille <3

<3 PTFU

Vierailija

Pitänee lisätä omallekin lukulistalle. Hassuja naisia! Ensi vilkaisulla ajattelin että taas jotain kirpparihiiriä... jatkoin silti lukemista ja jossakin välissä alkoi jopa naurattaa mikä on aika harvinaista minulle :)

Vierailija
Vierailija

Läskejä, tatuoituja, loool!! Kauheesti varmaan arvoa noiden "naisten" mielipiteillä, LOOOL!

Samaa mieltä. Itsekin luen vain blogeja, joissa kirjoittelee tummat, latinotyyliset, korkeestikoulutetut lihaksikkaat miehet, joilla  on metrinen meisseli!!! Muunlaiset blogit ei kiinnosta, eikä oo tiätsä mitään uskottavuutta semmosten "miesten" sanomisilla, lool!!!!x)

Vierailija
Vierailija

Läskejä, tatuoituja, loool!! Kauheesti varmaan arvoa noiden "naisten" mielipiteillä, LOOOL!

no niin, kuka päästi mielenterveyspotilaat nettiin :D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat