Keskustelualueen säännöt

käsien tärinä!

Moi, on sitten pikkaisen rasittava ongelma.. Eli kuten otsikossakin näkyy eli käsien vapina. Jos olen tutussa seurassa ei ongelmaa, mutta vieraassa tilanteessa esim.kahvikupin kantaminen saa kädet vapisemaan. Joudun työssäni satunnaisesti tekemään pikkutarkasti työtä ja silloin se erityisesti tosi raskasta ja noloa, kun joku seuraa. En tiedä kiinnittääkö siihen itse enemmän huomiota kuin toiset, vai.. Kokemuksia? Ja onko teillä beetasalpaajista ollut apua? Mikä annostus ollut riittävä? Ei kovin mukavaa tämä...

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 21:12"]

Moi, on sitten pikkaisen rasittava ongelma.. Eli kuten otsikossakin näkyy eli käsien vapina. Jos olen tutussa seurassa ei ongelmaa, mutta vieraassa tilanteessa esim.kahvikupin kantaminen saa kädet vapisemaan. Joudun työssäni satunnaisesti tekemään pikkutarkasti työtä ja silloin se erityisesti tosi raskasta ja noloa, kun joku seuraa. En tiedä kiinnittääkö siihen itse enemmän huomiota kuin toiset, vai.. Kokemuksia? Ja onko teillä beetasalpaajista ollut apua? Mikä annostus ollut riittävä? Ei kovin mukavaa tämä...

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Enpä tiedä miten Finnmatkojen henkilökunta osaisi auttaa sinua...

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 07:47"]

Enpä tiedä miten Finnmatkojen henkilökunta osaisi auttaa sinua...

[/quote]
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
0 0
Kysy matkailusta – Finnmatkojen asiantuntija vastaa
Keskustelualueen säännöt
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä