Kysymys yhden illan suhteista!

Vierailija

En itse ole ikinä harrastanut yhden illan juttuja, joten kysyisin teiltä jotka ovat.

Miten te uskallatte lähteä baarista yms. jonkun tuntemattoman matkaan? Miten uskallatte varsinkin humalassa harrastaa seksiä ihmisen kanssa, josta ette tiedä juuri mitään? Ette tiedä onko toisella sukupuolitauteja jne..Saati sitten kun ei voi ikinä tietää millainen luonne ihmisellä on, tai onko hän oikeasti varattu vaikka esittäytyy sinkkuna? Kiitos jos vastailette, sillä itse en tätä ymmärrä!

Sivut

Kommentit (66)

Vierailija
Viesti

ja tällä "varsinkin humalassa" tarkoitin sitä, että silloin helpommin kondomit sun muut unohtuvat.

Vierailija
Viesti

En ymmärrä minäkään :/ 

Perusteelliseen perus itsepuolustukseen kuuluu hampaiden harjaus aamulla ja illalla. Terveellinen ruokavalio ja liikunta. Hyvät käytöstavat ja raittius mahdollisuuksien mukaan. 

Juuri tuo yksi ilta kuulostaa sellaiselta typerältä riskiltä, missä voi käydä köpelösti. 

Eli itsepuolustautujana en lähtisi moiseen.

Vierailija
Viesti

En ymmärrä minäkään :/ 

Perusteelliseen perus itsepuolustukseen kuuluu hampaiden harjaus aamulla ja illalla. Terveellinen ruokavalio ja liikunta. Hyvät käytöstavat ja raittius mahdollisuuksien mukaan. 

Juuri tuo yksi ilta kuulostaa sellaiselta typerältä riskiltä, missä voi käydä köpelösti. 

Eli itsepuolustautujana en lähtisi moiseen.

Vierailija
Viesti
Vierailija

En itse ole ikinä harrastanut yhden illan juttuja, joten kysyisin teiltä jotka ovat.

Miten te uskallatte lähteä baarista yms. jonkun tuntemattoman matkaan? Miten uskallatte varsinkin humalassa harrastaa seksiä ihmisen kanssa, josta ette tiedä juuri mitään? Ette tiedä onko toisella sukupuolitauteja jne..Saati sitten kun ei voi ikinä tietää millainen luonne ihmisellä on, tai onko hän oikeasti varattu vaikka esittäytyy sinkkuna? Kiitos jos vastailette, sillä itse en tätä ymmärrä!

Yhden illan jutun voi kokea myös sellaisen ihmisen kanssa jonka tuntee. 

Vierailija
Viesti
Vierailija

Hanki mieluummin rakastaja, jos seksiä haluat. 

Niin mulla onkin, oma aviomies :) En tätä kysynyt siksi että hakisin jotain rohkaisua hypätä yhden illan iloihin:D kysyin siksi, etten ymmärrä yhden illan juttuja tuntemattoman ihmisen kanssa. En miesten enkä naisten osalta.

Vierailija
Viesti

niin eikös se ole nuorten juttu lähinnä. Juodaan paljon päihdettä tai huumetta että ei ujostuta. Sitten harrastetaan seksiä. 

Siksi ihmiset dokaa, kun ne ei uskalla selvinpäin harrastaa seksiä. Ujostelevat.

Vierailija
Viesti

No mulla on muutama yhden illan juttu takana, yritän vastata.

Onhan siinä aina tietysti riskinsä eli ei ihmisestä voi olla täysin varma vaikka vaikuttaisi mukavalta ja normaalilta, mutta yhtälailla se ensin niin ihana seurustelukumppanikin voi osoittautua väkivaltaiseksi narsistiksi joten riskejä ei täysin poista sekään että ihminen on tuttu. Täytyy siis käyttää järkeä, enkä koskaan kenen tahansa kanssa lähtenyt vaan ne yhden illan jutut ovat tulleet kyseeseen lähinnä vain jos on ollut sellaista kivaa sielujen sympatiaa molemmin puolin.

Ja siitä kondomista, niin kännissä en ole koskaan etten kondomia muistaisi. En sitten tiedä miten muilla, mutta mulla ei todellakaan kondomi jää pois, se on varma se.

Kylläpä joku joskus varatuksi ilmenikin, mutta vaikka se on perseestä niin en koe olevani siitä itse vastuussa jos en ole asiasta tiennyt.

Vierailija
Viesti
Vierailija

Vastaan, 38 vuotiaana yhden illan suhteiden konkarina (koska en ole koskaan vakimiestä saanut, eikä selibaattikaan ole silti napannut).

Se, onko mies sinkku tai varattu, ei minua varsinaisesti kiinnosta. Jos mies sanoo olevansa varattu, en lähde pelaamaan. Mutta jos hän sanoo olevansa vapaa, en sitä ala miettimään valehteleeko. Se on hänen vastuullaan jos pettämistä tapahtuu, ei minun ongelmani. Miehen luonne myös on ihan täysin yhdentekevä jos tarkoitus on vain saada 1 kerta hyvää seksiä.

Taudit. Ilman kondomia en koskaan ole ryhtynyt enkä ryhdy yhden illan panoon. 

Miten uskallan lähteä matkaan? No, luotan ihmistuntemukseeni. Jos joku vaikuttaa alistavalta, öykkäriltä, tai mitenkään epämiellyttävältä, en lähde sellaisen matkaan enkä tuo sellaista meille. Mutta jos vaikuttaa ihan symppikseltä tavalliselta, ehkä vähän humalaiselta mieheltä vaan, niin en minä sellaisia pelkää.

Vierailija
Viesti
Vierailija

Onko koskaan varastaneet sulta mitään

Piilotatko ennen baariin lähtöä läppärin tai muuta

Ei, minulta ei ole ainakaan ikinä varastettu mitään. Eikä mitään ikäviä kokemuksia yhden illan suhteista muutenkaan ole, paitsi joskus yhden illan mieheksi tarkoitetun ei-toivottu ihastuminen ja yritys saada asialle jatkoa.

t. 11 

Vierailija
Viesti

Enpä tuota enää päälle kolmikymppisenä uskaltaisikaan. Parikymppisenä jokunen tuommonen kännisöhläys oli. Kortsu ei kyllä koskaan unohtunut, se oli ihan selviö, vaikka olisi ollut kuinka sekaisin. Tulihan tuota hommailtua vähän kaikenlaista muutakin, mitä on jälkeen päin monesti miettiny että ihme kun on enää edes hengissä. Liftailtua tuhansia kilometrejä, sekoiltua festareilla ja laivoilla ja ulkomailla ties missä seurassa ja aina niin kännissä että nykyään lähtis varmaan henki kun yrittäiskään juoda niin paljon. Sitä luotti hyvään onneen. Onneksi sitä oli.

Nykyään harrastuksiin kuuluu seurakunnan lastenkerhot ja muut. Uusi paikkakunta, ydinperhe-omakotitaloidylli farmariautoineen. :D Naapurit ei ikinä arvais.

Vierailija
Viesti

Mua taas lähinnä mietityttää, miten oikein siedätte mahdollisen maineen menemisen?

Taudeilta voi suojautua, mutta Suomi on tosi pieni paikka ja jutut kyllä kiertää. Eivätkä naiset ole tässä asiassa mitenkään tasa-arvoisia miesten kanssa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat