Onkohan täälä kuulolla 57-vuonna syntynyttä JOHAN nimistä miestä
olet kuulemma ahdistellut mun Turussa asuvaa tyttöystävääni.Voitko lopettaa heti paikalla.Et ole hänen poikaystävänsä.Voimme mennä seuraavaksi polisiilaitokselle kolmestaan selvittämään,miksi ahdistelet tätä naista koko ajan ja seurailet ja sun ruotsinkielisen tutun porukan kanssa seurailette häntä ja levitätte outoja tarinoita.Sä olit JOHAN jo kerran oikeudessa,niin tajua jo lopettaa.
Kommentit (9)
Voi saatana. Mikä miehiä vaivaa etteivät tajua että käsiraudat putkan kera ahistelusta seuraavan kerran.Kuten sanoin,tämä ei ole mikään leikki.
Tehkää rikosilmoitus, jos kerran ahdistelijan henkilöllisyys on tiedossa! Sellaiset joutavat suljetulle osastolle.
Ja miksi se Johan täällä vauva palstalla hengailis?
On kuule tehty jo ja poliisin piti pitää mies poissa.Mutta Turun poliisilaitos on voimaton tämä psykopaatin kanssa.Kiertelee ja kaartelee asioissa ei kunnon tunnusta.Sitten kun pääsee poliisilaitokselta ulos on samantien naisen kimpussa.Oikeudenkäynnin jälkeen mies oli moikannut normaalisti naiselle ihan kuin mitään pahoinpitelyä ei olisi tapahtunutkaan.Aivan sairas tapaus.
No tuntuu tätä kautta kirjoittelevan tällaisia viestejä:Johan ruotsinkielinen poikaystäväsi jne.Esiintyy joka paikassa kuin tämä uhri olisi hänen naisystävänsä.Mies on syntynyt jo vuonna 1957.Eli ei oo mikään nuorimies.
Taitaa olla joku sarja ahdistelija..ties kuinka monta muuta uhria miehiä on..
Onko kyseessä se kajahtanut, joka on myös Lars, Larssi tai Lars-Johan? Jolle on pakkomielteenä opetta-aiheet, kirjoittelee olevansa eläkkeellä sekä juomisestaan? Eilen kirjoitti isin rakkaista piereskellyistä kalsareista? Mä ainakin oon siihen niin kyllästynyt ;(
Tä? Onko Etunimihullu mies? Vai tarkoittaako tässä "tyttöystävä" ihan vaan naispuolista ystävää?
Miten mä olen aina pitänyt Etunimihullua naisena...
On se helvetti ettei yhtää vanhaa miestä saada Turussa kuriin.Aivan pöhkö.Menisi hoitoon.