Keskustelualueen säännöt

Lapsi mokasi koulussa- mieheni sanoi, että pesee kätensä kasvatusvastuusta

Lapsi riehui ja piti hakea kesken koulupivän- ei kuulemma  kuulu isälle  t. äiti

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 21:29"]

Lapsi riehui ja piti hakea kesken koulupivän- ei kuulemma  kuulu isälle  t. äiti

[/quote]
0 2
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

kiva myötä ja vastamäki-asennoituminen miehelläni- vai mitä? t. ap

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 21:36"]

kiva myötä ja vastamäki-asennoituminen miehelläni- vai mitä? t. ap

[/quote]
1 0

Aika tyypillinen suomalainen mies...

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 21:37"]

[/quote]
3 2

Tyypillistä kai, mutta myös kovin surullista:(

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 21:38"]

Tyypillistä kai, mutta myös kovin surullista:(

[/quote]
2 0

Kamalaa. Meillä mies olisi ollut ensimmäisenä menossa koululle selvittämään asiaa. Varsinainen lapanen tuo sinun miehesi, Ap.

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 21:40"]

Kamalaa. Meillä mies olisi ollut ensimmäisenä menossa koululle selvittämään asiaa. Varsinainen lapanen tuo sinun miehesi, Ap.

[/quote]
2 0

Onpas harmillista. Juuri tässä tilanteessa lapsi tarvitsisi kovasti isän ohjaamista. Isällä on velvollisuutensa kasvattajana. Jos hän nyt pakoilee sitä, lapsen käytös vaan pahenee. (nähty on niin monta kertaa..)

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 21:41"]

Onpas harmillista. Juuri tässä tilanteessa lapsi tarvitsisi kovasti isän ohjaamista. Isällä on velvollisuutensa kasvattajana. Jos hän nyt pakoilee sitä, lapsen käytös vaan pahenee. (nähty on niin monta kertaa..)

[/quote]
5 0

Mun oma isä ei ollut tuollainen- hän tuli mukaan paöavereihin ja piti lasten puolia yhdessä äitini kanssa t. ap

Mun oma isä ei ollut tuollainen- hän tuli mukaan paöavereihin ja piti lasten puolia yhdessä äitini kanssa t. ap

[/quote]
2 0

Jospa tarkoitti että sä haet kun olet kotiäiti ja mies käy töissä?

Jospa tarkoitti että sä haet kun olet kotiäiti ja mies käy töissä?

[/quote]
0 2

olen uraäiti ja hän on uraisä t. ap

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 21:42"]

olen uraäiti ja hän on uraisä t. ap

[/quote]
0 0

Kuulin tänään bussissa kun joku opettaja puhui kollegansa kanssa Oppilas O:sta, jonka äiti oli soitettu hakemaan lapsi kotiin kesken koulupäivän, koska tämä oli riehunut ja odottanut hetkeä että voi käydä muiden kimppuun!

Äiti ei kuulemma syötä lapselle lääkkeitä (varmaan ADHD yms lapsella) sillä syyllä, että on ero vireillä miehen kanssa... 

Toivottavasti kyseessä ei ollut sinun lapsesi, ap :D

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 21:42"]

Kuulin tänään bussissa kun joku opettaja puhui kollegansa kanssa Oppilas O:sta, jonka äiti oli soitettu hakemaan lapsi kotiin kesken koulupäivän, koska tämä oli riehunut ja odottanut hetkeä että voi käydä muiden kimppuun!

Äiti ei kuulemma syötä lapselle lääkkeitä (varmaan ADHD yms lapsella) sillä syyllä, että on ero vireillä miehen kanssa... 

Toivottavasti kyseessä ei ollut sinun lapsesi, ap :D

[/quote]
0 0

Jospa te keskittyisitte lapsenne uranne sijaan...

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 21:45"]

Jospa te keskittyisitte lapsenne uranne sijaan...

[/quote]
1 0

meidän lapsella on lääkeet ja isä haki t. ap

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 21:46"]

meidän lapsella on lääkeet ja isä haki t. ap

[/quote]
0 0

hauska juttu tuo viimeinen- jos lapsella on diagnoosi, niin kuule varmaan keskitytään lapseen- nukutan lapsen vieressäni jas on kotona lastenhoitajahoitaja joka arkipv apuna jne- ja kouluun ei vanhempia oteta t. ap

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 21:47"]

hauska juttu tuo viimeinen- jos lapsella on diagnoosi, niin kuule varmaan keskitytään lapseen- nukutan lapsen vieressäni jas on kotona lastenhoitajahoitaja joka arkipv apuna jne- ja kouluun ei vanhempia oteta t. ap

[/quote]
0 0

Mitä käytännössä tänään tarkoitti se, että miehesi pesi kätensä kasvatusvastuusta? Miten se konkreettisesti näkyi? Asutteko perheenä yhdessä saman katon alla?

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 21:54"]

Mitä käytännössä tänään tarkoitti se, että miehesi pesi kätensä kasvatusvastuusta? Miten se konkreettisesti näkyi? Asutteko perheenä yhdessä saman katon alla?

[/quote]
0 0

Mikä tästä tekee tyypillisen miehen ja nimenomaan tyypillisen suomalaisen miehen? Haluatko avautua? Minun tuntemani suomalaiset miehet ovat loistavia isiä lapsilleen.

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 21:37"]

[/quote]

Mikä tästä tekee tyypillisen miehen ja nimenomaan tyypillisen suomalaisen miehen? Haluatko avautua? Minun tuntemani suomalaiset miehet ovat loistavia isiä lapsilleen.

[/quote]
2 0

Miestä enemmän minua kiinnostaa se, miksi lapsi riehui. Lääkitys ei ole kunnossa? Joku kiusasi?

Jotenkin kummallista, miten paljon nykyisin on lapsia, joista ei oikeastaan ole tähän maailmaan.

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 22:07"]

Miestä enemmän minua kiinnostaa se, miksi lapsi riehui. Lääkitys ei ole kunnossa? Joku kiusasi?

Jotenkin kummallista, miten paljon nykyisin on lapsia, joista ei oikeastaan ole tähän maailmaan.

[/quote]
0 0

Mullakin on tuollainen samanlainen sika jota myös mieheksi kutsutaan.

Sitä ollaan niin isää niin isää kun lapset on iloisia ja helppoja, mutta heti jos lasta pitää kasvattaa tai opettaa (eli läksyt, konfliktit, kasvunpaikat jne) niin jopa mies pesee kädet omasta vastuustaan. Sama oikeastaan kaiken kanssa, vastuu ihan täysin minulla, viimekädessä.

Joten tsempit ap, tiedän että on tosi ikävää ettei voi ikinä keneenkään nojata ja jakaa vastuuta. Siksipä tässä mietinkin että kuinka kauan kannattaa jatkaa...

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 23:04"]

Mullakin on tuollainen samanlainen sika jota myös mieheksi kutsutaan.

Sitä ollaan niin isää niin isää kun lapset on iloisia ja helppoja, mutta heti jos lasta pitää kasvattaa tai opettaa (eli läksyt, konfliktit, kasvunpaikat jne) niin jopa mies pesee kädet omasta vastuustaan. Sama oikeastaan kaiken kanssa, vastuu ihan täysin minulla, viimekädessä.

Joten tsempit ap, tiedän että on tosi ikävää ettei voi ikinä keneenkään nojata ja jakaa vastuuta. Siksipä tässä mietinkin että kuinka kauan kannattaa jatkaa...

[/quote]
0 0
Aihe vapaa
Keskustelualueen säännöt
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä