Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla turvallinen olo kun kävelet iltaisin miehesi kanssa ulkona?

Vierailija
11.03.2013 |

Tuoko hän turvallisuutta vai ei? Osaisiko hän puolustaa sinua, jos joku hyökkäisi kimppuusi?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on niin iso ja pelottava, ei kukaa hakua kinata sille, tiedän että olen täysin turvassa hänen kanssaan, mun iso paha nalle

Vierailija
2/33 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä verrattuna esim ex-poikaystävään, joka itsekin myönsi että jos joku hyökkäisi kimppuuni, niin hän juoksisi karkuun (!). Nykyinen mieheni on kyllä nuorempana ollut melkoinen räyhääjä, joutunut tappeluihin ym ym... Enkä nyt sitten tiedä loppujen lopuksi onko se hyvä vai huono juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa karkottaa puskaraiskaajan mutta jos päällekarkaaja on sellainen, joka käy miehen kimppuun, on hän todennäköisesti aseistautunut ja heitä on enemmän kuin yksi.

Vierailija
4/33 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 00:40"]

Nykyinen mieheni on kyllä nuorempana ollut melkoinen räyhääjä, joutunut tappeluihin ym ym...

[/quote]

Ja sama suomeksi: hakannut porukalla pienempiään

Vierailija
5/33 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on turvallinen olo, koska olen uskossa. Ei minun tarvitse pelätä.

Vierailija
6/33 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että hän välttelee väkivaltatilanteita, on kotoisin paikasta jossaa väkivallan ilmapiiri on hiukan eri kuin Suomessa. Hän on myös kertonut että nuorempana pubissa ollessaan joku oli käynyt kraiveliin ja lyönyt naamaan. Hänen vastauksensa oli rauhanvetoomus ja pois luikkiminen. Viisas mies.

En koe mitään väristyksiä vaarallisen oloisista miehistä. Omassani vetoaa muut ominaisuudet.

Vierailija
7/33 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turvallinen olo. Vaikkei mies mitään kamppailulajeja harrastakaan, niin on kuitenkin sen verran kokoa ettei tarvitse pelätä päällekäyjiä. 

Vierailija
8/33 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hyökkäisi tällaisen amatsoonin kimppuun? heh.

Vierailija
9/33 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
10/33 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nalleni käy niin lähellä joka kerta,että tunnen hänen lämpönsä. Minusta kuitenkin tuntuu,että polkabob kyttää meitä.Minun mielestä hävytöntä.Kaiken p...n jälkeen.Aiemmin häntä ei näkynyt ja toivottavasti ei enää näy. Väärä suunta.

Vierailija
11/33 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella turvallinen olo, mieheni on vapaapainija, ninja ja tiibetiläinen munkki. Öisin hän muuttuu myös lentäväksi lepakoksi, joka sylkee limaa. Omaa lehmänhermot ja tarvittaessa voi leipoa vastaantulijasta munkkirinkelin.

Vierailija
12/33 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Koska tiedän hänen olevan hyvissä käsissä. Jos hän liikkuu yksin ulkona, murehdin ja huolehdin, ettei hänelle satu mitään.

Vierailija
13/33 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan kävele mieheni kanssa illalla missään, koska vähintään toinen on aina lasten kanssa. Mutta minulla on turvallinen olo muutenkin täällä Helsingissä iltaisin.

Vierailija
14/33 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
15/33 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo

Vierailija
16/33 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, nykyisen mieheni kanssa on.

Edellinen jätti minut pari kertaa täysin yksin tilanteessa jossa humalainen mies alkoi lääppimään. Olimme kävelemässä kotiin ja mies pyysi tulta tupakkaansa, mulla sattui olemaan tikkuaski käsilaukussa vaikken edes polta. Ojentaessani tikkuaskia, humalainen mies tarttui käteeni ja alkoi vetämään mukaansa, mun mieheni ei tehnyt yhtään mitään. 

Pari askelta menin sen humalaisen "matkassa" kunnes sain riuhtaistua käteni irti, oma mieheni oli ottanut muutaman askeleen kotiin päin, eli ei edes aikonut tulla minua auttamaan.

Onneksi se känniääliö ei lähtenyt meitä enää seuraamaan. 

Mies sai nukkua sohvalla viikon, mä olin täydellisen raivoissani hänellekin.

Vierailija
17/33 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo

Vierailija
18/33 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä turvallinen olo mulla on yksin, tai koiran, tai lapsen kanssa kävellessä...

Suomessa aivan äärimmäisen harvoin nainen joutuu tuntemattoman väkivallanteon uhriksi. Useimmiten naisen pahoinpitelee tai tappaa oma tai ex-kumppani. Enimmäkseen naisia hakataan kotona, on todella harvinaista että joku tuntematon hyökkäisi kadulla ennestään tuntemattoman naisen kimppuun. Veikkaisin että näistäkin merkittävä osa on jotain täysin sekaisin olevia ihmisiä joita ei hidastaisi vaikka siinä olisi poliisi pyssyineen vieressä.

Miehiä sensijaan pahoinpitelevät jonkun verran enemmän täysin tuntemattomat, useimmiten tosin tilanteissa joihin liittyy alkoholi, kuten tämä klassinen nakkarin jono. Että tilastojen valossa nimenomaan se yksin ulkona liikkuva nainen on aika hyvin turvassa ennalta-arvaamattomalta väkivallalta. Miehen läsnäolo päinvastoin vaan lisää riskiä, että joku hyökkää (sen miehen kimppuun nimittäin).

En sitten tiedä missä huume- tai rikollisporukoissa ovat pyörineet ne, jotka tarvitsevat jonkun bodatun miehen turvakseen uskaltaakseen kulkea ulkona. Tuollaiseen elämään liittyy varmaan aggressiivisten vihamiesten lisäksi aika paljon kaikenlaisia muitakin itselleni tuntemattomia riskejä.

Vierailija
19/33 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehdottomasti. Ei ole mikään tappelija eikä suunsoittaja, mutta minua tai lapsia osaisi kyllä varmasti puolustaa ja pulustaisikin. Se on vaan tämä nykymaailma kummallista, että mieshän siitä syytteet saisi eikä se päällekävijä. Jossain joku siis mättää....

Vierailija
20/33 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi turvallinen olo sillä ukko nyrkkeilee ja on super bantamweightin mestariluokassa. Osaisi ihan varmasti puolustaa minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän