Keskustelualueen säännöt

Sydämen syke korvassa

Onko normaalia, että kuulee oman pulssinsa välillä korvassa? Varsinkin kun jännitän lihakset, niin kuulen sen toisessa korvassa tosi helposti tietyssä asennossa ja kun rentoutan lihaksen, niin ääni vaimenee. Sama esimerkiksi, jos painaa pään tyynyä vasten.

[quote author="Vierailija" time="14.02.2013 klo 09:17"]

Onko normaalia, että kuulee oman pulssinsa välillä korvassa? Varsinkin kun jännitän lihakset, niin kuulen sen toisessa korvassa tosi helposti tietyssä asennossa ja kun rentoutan lihaksen, niin ääni vaimenee. Sama esimerkiksi, jos painaa pään tyynyä vasten.

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Minulla ainakin joskus kuuluu korvan sisällä oma syke. Varsinkin jos verenpaineet on koholla, päätä usein särkee myös samalla. Se on inhottavaa, mutta ohimenevää.

[quote author="Vierailija" time="14.02.2013 klo 09:31"]

Minulla ainakin joskus kuuluu korvan sisällä oma syke. Varsinkin jos verenpaineet on koholla, päätä usein särkee myös samalla. Se on inhottavaa, mutta ohimenevää.

[/quote]
0 0

Yleisin syy tuhon sykkeen kuulumiseen on vahatulppa korvassa.

[quote author="Vierailija" time="14.02.2013 klo 09:51"]

Yleisin syy tuhon sykkeen kuulumiseen on vahatulppa korvassa.

[/quote]
1 0

no mulla ainakin johtui korvatulehduksesta, ääni lähti kun laitettiin uusi tuubi korvaan. mulle tulee jumputusta myös jos oon esimerkiksi juossu pitkän matkan tai hengästynyt.

[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 09:41"]

no mulla ainakin johtui korvatulehduksesta, ääni lähti kun laitettiin uusi tuubi korvaan. mulle tulee jumputusta myös jos oon esimerkiksi juossu pitkän matkan tai hengästynyt.

[/quote]
0 0

Korvatulehdus tai tulehdus leuassa esim. hampaan juuressa. Kannattaa käydä lääkärissä.

[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 09:43"]

Korvatulehdus tai tulehdus leuassa esim. hampaan juuressa. Kannattaa käydä lääkärissä.

[/quote]
1 0

Kyllä mullakin välillä kuuluu tyynyä vasten, se on ihan normaalia.

[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 09:51"]

Kyllä mullakin välillä kuuluu tyynyä vasten, se on ihan normaalia.

[/quote]
0 0
Aihe vapaa
Keskustelualueen säännöt
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä