Onko kenenkään palstalaisen mies koskaan saanut orgasmia ilman siemensyöksyä?

Vierailija

Minusta se on mahdotonta, mutta väitetään että Tantra-seksissä mieskin voisi muka saaada useita peräkkäisiä orgasmeja, joissa ei olisi lainkaan siemensyöksyä mukana. Totta vai tarua? Jos totta, se kovasti kiinnostaisi miestä varmaan ehkäisykeinona...

Kommentit (11)

Vierailija

Joo-o

Kun mulle määrättiin lääkettä jonka sivuvaikutuksena oli siemen syöksyn estyminen.

Sain orgasmin ilman spermaa, en tykännyt yhtään.

Hassu juttu se oli semmoinen epämiellyttävä laukeaminen.Olisin pystynyt seksiin heti uudestaan mutta ei huvittanut koska sperma ei olisi lentänyt. Jotenkin se kun lentää on paras osa miehen orgasmia.

Tämä siis mun mielipide.

Vierailija

epätoivottua raskautta että vaikka söin pillereitä niin se aina just kun sai painoi sormilla pallien juuresta..... (?) ja sanoi että ei spermat pääse ulos.....

öööhhh.....

Vierailija

mutta saan kyllä orgasmeja ilman siemensyöksyä. Ajatuksen voimalla, ja myös yhdynnässä voin laueta miten monta kertaa vain ilman siemensyöksyä. Tai sitten voin laueta niin että tulee myös siemensyöksy.. Hiukan erilaisilta ne tuntuu, mutta vahvoja molemmat ja nautinnollisia.

Vierailija

mutta parista eri syistä:

1) Edellisestä siemensyöksystä liian lyhyt aika, nestettä ei ole ehtinyt syntyä eturauhaseen.

2) jos tyydytän itseäni muista kehon aroista kohdista kuin kikkelistä, voin saada sellaisen orgasmin tai tunteen että "laukean" pitkän kiihotuksen jälkeen. En tiedä onko se sitä tantraseksiä.

Vierailija

mutta parista eri syistä:

1) Edellisestä siemensyöksystä liian lyhyt aika, nestettä ei ole ehtinyt syntyä eturauhaseen.

2) jos tyydytän itseäni muista kehon aroista kohdista kuin kikkelistä, voin saada sellaisen orgasmin tai tunteen että "laukean" pitkän kiihotuksen jälkeen. En tiedä onko se sitä tantraseksiä.

Vierailija

Lainaus:

Minä taas saan siemensyöksyn ilman orgasmia...Heti toisella työnnöllä. Helvetin kiusallista on tämä.

ilman orgasmia - ei tosin noin nopeasti vaan pitkän kiusoittelun ja kiihottamisen jälkeen saattaa käydä niin että vain mua katselemalla purkaantuu:) Sitten voi kyllä jatkaa toisen kerran ihan normaalisti ja laukeaa myös.

Vierailija

Sain miehelleni orgasmin ilman laukeamista kun nuolin ja koskettelin kiveksien alla olevaa aluetta. Alla oli kuitenkin jo pari tuntia esileikkiä ja oltiin herkässä tilassa muutenkin, mutta on se mahdollista!

Vierailija

olen saanut orgasmin ilman siemensyöksyä pari kertaa nussiessa. Juuri kun olen ollut laukeamassa niin lopettanut liikkeen.

Tunne on ollut sama kuin saisin orgasmin ja siemensyöksyn. Erona vaan se että pystyy jatkamaan hommia ja saamaan toisen orgasmin siemensyöksyllä putkeen.

Toisella kerralla hoito vaati tarkistaa kumin ennen kuin pääsi jatkamaan hommia ja täytettä kumiin

Vierailija

Olen saanut joskus masturboidessa, olen saanut myös siemensyöksyn ilman orgasmia.

Ehkäisykeinona ei toimi, peniksestä tulee spermaa myös pieniä määriä ennen orgasmia ja varsinaista siemensyöksyä. Myös sen kirkkaan nesteen mukana mitä tulee peniksestä kiihottumisen aikana voi tulla spermaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat