Olin uudenmiesystäväni mukana mökillä ja porukka ui alasti!

Vierailija

Täytyy sanoa että hieman yllätyin.Mökki on siis miesystäväni kaverin ja olimme vknlopun siellä, 3 pariskuntaa iältään 26-33v. Osalla lapsia (eivät mukana).
Luulin että saunoisimme ja uisimme naisten/miesten vuoroin tai sekasaunat mutta uikkarit päällä. Vielä mitä, meni saunaan uikkarit päällä vain todetakseni että lauteilla istui jo karvaisia ukkoja munasillaan ja ohitseni lauteille sujahti naisystävät kelteisillään myös.
Mies supatti mulle että heitä uikkarit ees saunaan pois, et sä niitä tartte. Mutta en kyllä sauno alasti ventovieraiden kanssa! En edes ole "missinmitoissa"
Istuskelin sitten laiturilla ja katsoin kun muut uivat, peseydyin kun muut olivat saaneet tarpeekseen. Mutta sanokaa nyt että tämä kaveriporukka on jotain epätavallista vai onko multa mennyt jotain ohi.

Ja siis muuten porukka oli mukavaa mutta tuo nakuilu..

Sivut

Kommentit (171)

Vierailija

No toiset nakuilee, toiset ei. Kaikki yhtä normaalia täällä Suomessa :) toki kenenkään ei ole alasti pakko olla, jos ei halua.

Vierailija

Ei ole normaalia. Normaalia on ottaa kaikki huomioon. MNutta itse olet paras sanoja oliko porukka ihan ok vai halusivatko he hiukan seksuaalista värinää "viattomasti".

Vierailija

Saunassa ollaan alasti ja jos on kaveriporukka niin ihan hyvin nyt ainakin saunassa voi olla nakuna, jessus.

Normaalia menoa, mikä siinä nyt niin outoa on?

Vierailija

Viimeksi kun itse olin porukkasaunassa, niin meillä oli erikseen naisten sauna (johon osallistui myös porukan homomies) ja miesten sauna. Olen ehkä kalkkis mutta itse en lähtisi sekasaunaan ylipäänsä enkä todellakaan ilman uimapukua.

N 50+

Vierailija

Onpas täällä tiukkapipoista ja estoista porukkaa peukuttamassa. Sääli jos tällainen sakki Suomessa enemmän lisääntyy...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat