HUONOIN tekosyy, minkä joku on esittänyt ettei pääse juhliin/tapahtumaan johon hänet on kutsuttu?

Vierailija

Kerro, mikä on huonoin ja läpinäkyvin kuulemasi selitys minkä juhliin kutsuttu on esittänyt syyksi, että on estynyt tulemasta juhliin tai tapahtumaan, johon hänet on kutsuttu.

Sivut

Kommentit (289)

Vierailija

Paras oli ehkä se syy, että tv:stä tuleekin urheilua, ei voi tulla. Kyseessä ei ollut tyyliin jääkiekon kultapeli tai olympiamitali vaan jotain ihan perusurheiluohjelmaa.
Yksi sanoi kerran, ettei inspiroi tulla juhliin.

Vierailija

Meidän sukulaisilla on koira, jota ei voi jättää yksin eikä löydy koskaan hoitopaikkaa. Koira on aikuinen koira. Nämä ihmiset ovat työssäkäyviä ihmisiä, joten koiran on pakosti oltava arkisin yksin. Noin 5h matkoineen juhlien takia koiraa ei kuitenkaan voi jättää yksin, eikä sille löydy hoitajaa vaikka kuukautta etukäteen ilmoittaa juhlista.

Vierailija

Itse vastaan "kiitos kutsusta, ikävä kyllä en voi osallistua". Sitten tyhmäksi heittäytymistä kun udellaan syytä. Jos kyselijä ei luovuta, saattaa tulla juuri sellainen tekosyy. Tykkäätkö muuten enemmän niistä, jotka lupaavat tulla ja sitten lapsiin iskeekin "yllättävä" vatsatauti viime hetkellä ja tarjoilukustannukset menevät hukkaan?

Vierailija

Äiti on sitä mieltä, ettei varmaan voi tulla lapsenlapsensa rippijuhliin kun amppelikukat kuihtuu sillä aikaa. Amppelikukkia ei voi nostaa varjoon siksi aikaa, kun niiden paikka ON AINA OLLUT siinä missä on kesällä +50 astetta.

Vierailija

Yksi entinen kaveri ei päässyt tulemaan juhliin, koska autonsa oli rikki. Asui kilometrin päässä juhlapaikasta...

Toinen jätti tulematta samoihin juhliin, koska hänellä alkoi kesäloma samana päivänä. Ei ollut edes mitään muita suunnitelmia sille päivälle, ja hänkin asui ihan lähellä juhlapaikkaa. Olisi voinut edes pyörähtää niissä juhlissa ja levätä koko loppupäivän.

Vierailija

Serkku ei osallistunut häihini koska ei muka ollut varaa ostaa häälahjaa. Ensinnäkin lahjan ei olisi tarvinnut olla iso vaan pari kymppiä häämatka kassaan olisi riittänyt. Ja toiseksi, pitäishän lahja antaa vaikka ei tuliskaan juhliin! Työssäkäyvä nainen kyseessä.

Vierailija

Ei minua oikeastaan haittaa mitkään huonot tekosyyt. Mielelläni hyväksyn huononkin selityksen, koska jos henkilö ei ole tulossa, ymmärrän, että hänen täytyy säilyttää kasvonsa jollain tavalla. Jos hän ei halua kertoa todellista syytä, sitten pitää kuitenkin kieltäytyä jollain tavalla. Minulle riittää mikä tahansa syy.

Vierailija

Tuttavaperhe oli kutsuttu meidän lapsen syntymäpäiville. Saman päivän aamuna perheen äiti ilmoitti, että heille on nyt vatsatauti iskenyt, eivätkä valitettavasti pääse juhlimaan. No ok, pikaisia paranemisia sinne sitten.

Seuraavana päivänä yllätyin, kun saman perheen isä tuli meille hakemaan mieheltäni tavaraa x ihan hyväkuntoisena, eikä maininnut mitään vatsataudista. Kysyin huolestuneena perheen vointia ja hän hieman kummeksuen vastasi, että öö hyvin heillä voidaan. Ei tainu olla vatsatautia, vaan eihuvitatautia. Otettiin vinkistä vaari, eikä kutsuttu heitä enää.

Vierailija

No tämä ei ole oikeastaan tekosyy mutta kerron kuitenkin.

60v perusterve äitini soitti lapsen syntymäpäivä aamuna, että tarviiko hänen tulla synttäreille, kun ei hän saa kyytiä.

Sinne sanoin, että eikös hänellä ole polkupyörä niin vastasi, että on on, mutta ei kuulemma jaksa polkea.

Matkaa n. 3 km häneltä meille...

Alkoi vielä sanomaan, että kun ei hänellä ole lahjapaperialaan.

Sanoin, että syntymäpäiville tulo on täysin vapaaehtoista eikä hän siis tullutkaan.

Kyllä harmitti lapsen puolesta. Itse olen jo tottunut, että tämä ihminen on itsekäs persläpi!!

Vierailija

Minä kieltäydyin serkun muistaakseni ylioppilasjuhlista sanomalla että minulla on työvuoro sinä päivänä.

Vanhempani olivat menneet ja oli puhe tullut missä olen töissä. Oli kuulemma tullut vaivaantunut hiljaisuus kun äitini iloisesti paukautti minun olevan jo toista vuotta työtön :D

Kiitti mutsi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat