Lukiolainen tuli jo kotiin vanhojen bileistä.

Vierailija

Ei kiinnosta kuulemma. Katsoo mieluummin pikkusiskonsa kanssa jotain ohjelmaa ja kuuluu kyselevän siltä Pokemon gon päivityksestä.

Ihana rakas <3

Välillä mietin että ottais silti vähän irti elämästä ja tästä nuoruusajasta ... mutta vaikuttaa tyytyväiseltä ja tekee mitä haluaa, ei ainakaan mene "massan mukana" vaikka paineita olisikin.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko sillä kavereita?

Kyllä on, samassa lukiossa viisi tyyppiä keiden kanssa on, viimeksi tänään ja sitä ennen ystävänpäivänä viettivät illan yhdessä porukalla. Ja sitten vähän kauempana asuu se bestis, sitä
näkee kerran kuukaudessa.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onpa lapsellinen lukiolainen.

Osoittaisiko kypsyyttä juoda itsensä tänään känniin ja toheloida jotenkin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko sillä kavereita?

Ap:n kaltaiset nuoret sairastuvat usein vähän vanhempana masennukseen.

Vierailija

Höpön löpön. Lapseni eivät ryypänneet vanhojen tanssien jälkeen. Kaveriporukalla kävivät syömässä ja hohtokeilaa. Ne oli 17v joten siis alaikäisiäkin. Nyt molemmat on yliopistossa eivätkä vedä ostarin pubissa kaljaa.
Raittius on hyve valitettavasti jo elämänsä pilanneet ei ymmärtä tätä.
Mitä masentuneisiin nuoriin tulee he aloittavat juomisen usein nuorena. Heidän vanhempansa pitävät heitä aikuisina liian varhain ja monesti ns vaatimukset kaatuu päälle. Olen tälläisiä hoitanut joten tiedän.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Syrjäytynythän tuo on, se on selvä. 

Pokemonit tuossa iässä?

Oon 28 ja sain just lapset nukkumaan niin nyt ehtii kattelemaan tänään julkaistuja uusia pokemoneja!

Vierailija

Kertoo teistä itsestänne, jos pidätte juhlimista synonyyminä ryyppäämiselle. 

Ei ole mitään massakäyttäytymistä juhlistaa juhlapäiviä juhlimalla ystävien kanssa. Ihan kuin olisi jotenkin "yksilöllistä" ja hienoa tulla könyämään kotiin ryhmähengen vastaisesti. Siellä ehtii olla ihan varmasti tarpeeksi muutenkin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pokemonit tuossa iässä?

Oon 28 ja sain just lapset nukkumaan niin nyt ehtii kattelemaan tänään julkaistuja uusia pokemoneja!

Toki jokaisessa ikäluokassa on jälkeenjääneitä. 

Tru! Tietty mun jälkeenjäämisestä kertoo enenpi se, että tulin käymään vauvapalstalla. Hejdå!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pokemonit tuossa iässä?

Viime kesänä oli työpaikallani kesätöissä melkein kolmekymppinen ikiopiskelija joka kävi ruokatunnillakin pokemoneja metsästämässä. Vaikutti silti ihan normaalilta ja ahkera työntekijä.

Vierailija

Meillä menivät tänään yhdessä ravintolaan illalliselle ja vasta huomenna menevät porukalla juhlimaan yhteen lomakeskukseen.
Minusta se kuuluu asiaan, nuorten pitää pitää hauskaa ja nauttia elämästä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pokemonit tuossa iässä?

Lol joku Pokemon Go, joka on ollut aivan out jo kuukausien ajan.

Pokemon Go:n aika meni jo, uskokaa jo se! Mutta eipä hätää sillä uudet, järkevämmät ja paremmat jutut ovat kuitenkin aina tulossa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat