Kumpi on vaarallisempaa, laatikollinen veitsiä vai laatikollinen kovia huumeita?

Vierailija

Perustele vastauksesi.

Kommentit (11)

Vierailija

Mielestäni kummatkaan eivät ole sellaisenaan vaarallisia. Vaaralliseksi asia muuttuu siinä vaiheessa jos niitä aletaan käyttämään. Silloinkin se riippuu siitä että kuka käyttää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mielestäni kummatkaan eivät ole sellaisenaan vaarallisia. Vaaralliseksi asia muuttuu siinä vaiheessa jos niitä aletaan käyttämään. Silloinkin se riippuu siitä että kuka käyttää.

Olisiko ok, jos metamfetamiinia myytäisiin yhtä vapaasti kuin veitsiä?

Vierailija

Laatikolliselle veitsiä varmasti löytyy laillistakin käyttöä, ja veitset itse ei tee rikoksia. Selvästi on kovat huumeet ja myös lievät huumeet vaarallisempia kuin veitsilaatikko.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olisiko ok, jos metamfetamiinia myytäisiin yhtä vapaasti kuin veitsiä?

Tuskin se ihan hirveästi mihinkään vaikuttaisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Veitsille nyt on ihan oikeaa käyttöä, huumeille ei.

Kyllä huumeille on paljonkin sekä viihde- että hyötykäyttöä. Ihan posketon väite.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Laatikolliselle veitsiä varmasti löytyy laillistakin käyttöä, ja veitset itse ei tee rikoksia. Selvästi on kovat huumeet ja myös lievät huumeet vaarallisempia kuin veitsilaatikko.

Itse huumeetko tekevät rikoksia? Kokapussi käy ryöstämässä lähimarketin, jos sen jättää ilman valvontaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veitsille nyt on ihan oikeaa käyttöä, huumeille ei.

Kyllä huumeille on paljonkin sekä viihde- että hyötykäyttöä. Ihan posketon väite.

kyllä huumeista hyötyä on. ulkomaiset rikollisjärjestöt tekee niitten avulla rahaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Itse huumeetko tekevät rikoksia? Kokapussi käy ryöstämässä lähimarketin, jos sen jättää ilman valvontaa?

Hyvää trollailua, mutta veitsen omistaminen ei ehkä ihan samalla tavalla korreloi rikolliseen käytökseen kuin huumeiden omistaminen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hyvää trollailua, mutta veitsen omistaminen ei ehkä ihan samalla tavalla korreloi rikolliseen käytökseen kuin huumeiden omistaminen.

Eli huumeet eivät tee rikoksia, niinkö? Korrelaatiosta höpöttäminen on täysin epäolennaista. Lentokoneen omistaminen korreloi vahvasti talousrikoksien kanssa, mutta pitäisikö lentokoneen omistaminen kriminalisoida sen takia?

Uusimmat

Suosituimmat