Mitä nuorena varastamaasi nyt vanhana omistat?

Vierailija

Kotoa muuttaessa otin faijan levykokoelmasta pari sataa suosikkia mukaani. En usko, että faija on huomannut vieläkään, mitä puuttuu.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Pääkallo venttiilit. Varastin about 100 venttiiliä  (tai venttiilinsuojaa) ollessani alle 10 mukaanlukien harvinaisen Kobran pään jonka olen myynyt eteenpäin 40 eurolla.

Pääkallo venttiilejä (2kpl) en ole uskaltanut myydä koska varastin ne keskellä päivää aktiivisella aukiolla ihan moottoripyörästä jonka omisti isokokoinen mies ja sen jälkeen pyöristä ilmat tyhjeni. Muistot mielessä joten en ole halunnut myydä eteenpäin.

Vierailija

Koruja.

Tuli vaatteitakin pöllittyä mut kulu puhki/meni pois muodista jote hävitin ne. Korut on vielä kaikki tallessa ja niistä varmaa 80% on pöllittyjä.

Vierailija

Pöllin kaikkea mahdollista tuolta kirppikseltä. Kun vaan muistaa tarkistaa kameroiden paikat, niin ei ole mahdollista jäädä kiinni. 14+ vuotta.

Vierailija

Porukoiden jääkaapissa on magneetti jonka olen varastanut tiimarista vuonna -95. Pari vuotta sitten tunnustin mistä ja miten magneetti on peräisin 😁

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pääkallo venttiilit. Varastin about 100 venttiiliä  (tai venttiilinsuojaa) ollessani alle 10 mukaanlukien harvinaisen Kobran pään jonka olen myynyt eteenpäin 40 eurolla.

Pääkallo venttiilejä (2kpl) en ole uskaltanut myydä koska varastin ne keskellä päivää aktiivisella aukiolla ihan moottoripyörästä jonka omisti isokokoinen mies ja sen jälkeen pyöristä ilmat tyhjeni. Muistot mielessä joten en ole halunnut myydä eteenpäin.

Hot, onko sulla tyttöystävää?

Vierailija

Itse en ole varastanut,mutta kaveri pölli -80 luvulla foorumin martinimyymälästä linkkarin mulle ,tallessa se on edelleen.

Vierailija

Ja vielä tuli mieleen, opiskelijoina pöllittiin kaverin kanssa eräästä baarista Ultima Thule -lasit, joista oltiin juotu viskiä. Kynäpurkkina nykyään!

Vierailija

Kaikennäköistä "vain työntekijöille" kuuluvaa tavaraa entisestä työpaikastani, jossa esiintyi paljon työpaikkakiusaamista, ainakin minua kohtaan (;

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat