En kestä kaverini facebook-päivityksiä!!!

Vierailija

Joka päivä kymmenkunta jaettua eläinvideota, osallistuu kaikkiin mahdollisiin arvontoihin, kuvia omista elukoista, tykkäilee lukuisista eläinvideoista... Mun facebookiin ei mahdu muuta. En oikeasti näe juurikaan muita, muitten julkaisuja. Koitin jo rajoittaa julkaisuja, mutta ei auta. Kokonaan en haluaisi pimentää kuitenkaan. Mitä mä teen? :D

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

On muuten ärsyttävää jakaa jotain lehtijuttuja joita jokainen jo muutenkin lukee.

Muuta en keksinyt kuin poistaa kavereista nämä typerykset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Etpä muuta voi kun lopettaa julkaisujen seuraamisen.

Jos lopetan seuraamisen, näenkö kuitenkin halutessani hänen päivityksensä?
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä, menemällä hänen profiiliinsa.

Vierailija

Näkeekö ystävä sen, että olen lopettanut hänen seuraamisensa? Minulla on myös pari ystävää, joiden päivitykset "täyttää" koko uutissivun, ja haluaisin lopettaa heidän seuraamisensa, mutta haluan olla kuitenkin ystävä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näkeekö ystävä sen, että olen lopettanut hänen seuraamisensa? Minulla on myös pari ystävää, joiden päivitykset "täyttää" koko uutissivun, ja haluaisin lopettaa heidän seuraamisensa, mutta haluan olla kuitenkin ystävä.

Ei näe mistään. Olen useita "kavereita" piilottanut uutisvirrasta koska en jaksa sitä omasta mielestäni turhaa päivittelyä. Suosittelen lämpimästi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä, menemällä hänen profiiliinsa.

Ok, kiitos!
Ap

Vierailija

Olen piilottanut entisen parhaan kaverini. Hänellä vinksahti pahasti (hurahti "uskoon"), alkoi sen verran ärsyttää jutut, että pistin piiloon. Samalla pistin piiloon muut samanmieliset kaverit. Ei oo ikävä, paitsi tuota entistä parasta kaveria käyn joskus lukemassa, mutta sitten taas alkaa ärsyttää,  että poistun profiilista.. Tuolle porukalle ei myöskään näy kuin neutraaleimmat päivitykset..

Vierailija

Jos noin ahdistaa niin poista tili ja ala elää oikeaa elämää. Minua alkoi koko Fabo vituttamaan niin ankarasti, että poistin tilin. Tästä on jo 6 kk aikaa ja hyvin menee. En edes osaa kaivata niitä kuvia perseestä ja puurokipoista.

Vierailija

Argh mulla just menee hermot työkaverin päivityksiin, hän kun jakaa just uutisia tyyliin "varokaa, siellä on liukasta" yms eli minkäänlaista informaatioarvoa näillä päivityksillä ei ole. On kertonutkin ikään kuin pitävänsä päiväkirjaa, mutta kun joka päivältä ei oikeasti mitään kerrottavaa olisi niin jaetaan sitten vaikka kumminkissankaiman kuulumisia ja ollaan vaikka mietteliäitä* päälle... 

*) Mitä toi mietteliäskin oikeasti kertoo, ei yhtään mitään voi jessus sentään, yksi inhokkitunnetiloista joita ihmisillä voi fb:ssä olla?!

Pistin muuten eilen kaverin viimein piiloon eikä ehditty olla fb-kavereita edes kuin muutaman kuukauden huoh.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos noin ahdistaa niin poista tili ja ala elää oikeaa elämää. Minua alkoi koko Fabo vituttamaan niin ankarasti, että poistin tilin. Tästä on jo 6 kk aikaa ja hyvin menee. En edes osaa kaivata niitä kuvia perseestä ja puurokipoista.

Mä elän ihan oikeaa elämää ja facebook on ihan kiva ja ok juttu, paitsi että yksi kaveri on vallannut sen eikä se täytä tarkoitustaan.
Ap

Vierailija

Ap, oletko minä :D tasan sama tilanne. Olen useasti klikannut sitä "en halua nähdä tätä" kohtaa ja vielä tehnyt sen tarkennuksen että "en halua nähdä julkaisuja x:ltä", mutta aina vaan uutisvirrassa pyörii ne v*tun arvonnat! Ihan oikeesti, kuinka ihmiset kehtaa kerjätä noita fb-arpajaisvoittoja?? "haluaisin voittaa tämän puruluun meidän mussukka mustille koska hän on mamman kulta<3". Aaargh.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat