1.3.2017 astuu voimaan tasa-arvoinen avioliittolaki, miten se vaikuttaa sinun elämääsi?

Vierailija

Varsinkin vastustajien mietteitä kaipaan. Miten _sinun_ elämässäsi näkyy kun ihmisoikeudet kuuluvat myös sateenkaariperheille?

Sivut

Kommentit (349)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Säälin niitä lapsia joille annetaan "perheeksi" homopari.

Miten se vaikuttaa sinun henkilökohtaiseen elämääsi että pirkko ja pirjo saavat mennä naimisiin? -HENKILÖKOHTAISEEN- elämääsi?

Avarakatseinen

Ei käytännössä mitenkään. Olen kuitenkin iloinen, että elän jälleen hieman liberaalimmassa ja suvaitsemammassa maassa. Suunta on oikea, mutta muutoksen vauhti liian hidas.

Vierailija

Kaverit saa mennä naimisiin. Ei oo multa mitenkään pois. Monilla kavereilla on jo rekisteröity parisuhde yms. Itsekin olen biseksuaali. Mun mielestä ketä vaan 2 aikuista ihmistä saa mennä naimisiin keskenään. Miks edes toisilla pitäs olla vähemmän tai enemmän oikeuksia seksuaalisen suuntautumisen takia.
Mitä onnellisempia ihmiset on niin sitä paremmin menee kaikilla.

N23

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälin niitä lapsia joille annetaan "perheeksi" homopari.

Miten se vaikuttaa sinun henkilökohtaiseen elämääsi että pirkko ja pirjo saavat mennä naimisiin? -HENKILÖKOHTAISEEN- elämääsi?

Yritä nyt älykääpiö ymmärtää että säälin niitä lapsia joille tulevaisuudessa tullaan antamaan oikean perheen korvikkeeksi pirkkopirjoviritys.

Vierailija

Paras kaverini voi mennä vihdoin naimisiin, joten olen tyytyväinen hänen puolestaan. Muuten ei vaikuta omaan elämääni, mutta iloitsen siitä että Suomessa saadaan vihdoin tasa-arvoa tähänkin asiaan.

Avarakatseinen

Vierailija kirjoitti:
Kai se on pakko erota, kun perinteinen, aito ja luonnollinen avioliittoni onkin yhtäkkiä rinnasteinen sairaiden sodomiittien rietastelujen kanssa.

Tuota minä olen suositellut muillekin konservatiiveille. Saas nähdä, moniko eroaa. 😂

Vierailija

Ei kai oikeastaa mitenkään. Olen vaan onnellinen niiden parien puolesta, jotka viimein pääsevät naimisiin. Ja toki iloitsen ettei nuo "aito"avioliitto-pellet saaneet tahtoaan läpi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat