Miksi jotkut luulevat OIKEASTI näyttävänsä 20 vuotta nuoremmilta? :D

Vierailija

Tälläkin palstalla parveilee ihmisiä, jotka luulevat näyttävänsä esim. 20 vuotta nuoremmilta kuin ovat. Täysi mahdottomuus. 40-vuotias nainen ei mitenkään voi näyttää 20-vuotiaalta. 5 vuotta voi arvio heittää, sen myönnän, mutta ei sen enempää!

Sivut

Kommentit (294)

Vierailija

Tänäänkin oli ketju, jossa kysyttiin vanhenemisen merkkejä. Ja tuli vakiovastaus nelikymppiseltä, että näyttää edelleen kaksikymppiseltä :) kyllähän se naurattaa aina...

Vierailija

Minun sisko on 42 ja kaikki aina piloillaan sanovat hänen menevän kolmikymppisestä. Siskoni uskoo :/ Käyttää edelleen revittyjä farkkuja ja converseja. Ihosta huomaa tottakai ikääntymisen. Olisi paljon kauniimpi, jos pukeutuisi ikäiselleen sopivalla tavalla.

Vierailija

Mä tunnen syvää myötähäpeää nähdessäni kälyni. Melkein viiskymppinen nainen, on mahaa ja persettä. Pukeutuu tiukkoihin farkkuihin, tiukkoihin paitoihin, nahkatakkiin...otti tatskan. Laittaa meikkiä niin että venäläiset kanssasisaret kauhistuis. Käyttää converseja ja tupeeraa tukkaansa. On siis niin nolon näköinen, mutta itse kehuskelee että kaikki luulee mua kaksvitoseks...niin varmaan...

Vierailija

On se mahdollista, mutta HYVIN harvinaista. Vääriä käsityksiä voi tulla virhellisestä palautteesta sekä siitä, että ihmiset näkevät peilissä harhaisesti itsensä samanlaisina kuin nuorempana.

Vierailija

Muakin vähän myötähävettää tuollaiset ikäkriiseilevät naiset. Ja ihmisillä nyt on tapana sanoa toisia nuoremman näköiseksi ihan kohteliaisuudesta. Nämä tietyt naiset ottavat sen tietenkin totuutena ja sitä vielä muillekin kertoilevat. No, mikä nyt kenetkin tekee onnelliseksi. 😃

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin oli ketju, jossa kysyttiin vanhenemisen merkkejä. Ja tuli vakiovastaus nelikymppiseltä, että näyttää edelleen kaksikymppiseltä :) kyllähän se naurattaa aina...

Niin, siis tuli yksi tällainen vastaus? (en oo lukenu ketjua, enkä jaksa paneutua)

Kuinka monet siellä kertoivat näyttävänsä kakskymppisiltä?

Ärsyttää tällainen ip-lehtien tyyli näissä aloituksissa. Oikastaan mutkia suoriksi, poimitaan mitä halutaan ja aletaan länkyttää. Huoh.

Vierailija

Kyllä sellaisia joskus tulee vastaan.... yleensä kyseessä on ihminen, jolla on rasvainen iho (ei rypisty) ja korkeat poskipäät. Tällainen siis:
https://sipa.s-palvelut.fi/?url=https%3A%2F%2Fwww.yhteishyva.fi%2Fimage%...

http://4.bp.blogspot.com/-C0SFjmGVjXI/UO8cILZ6gaI/AAAAAAAAAR8/bYh1Va4MZH...

Minun isäni on 77 v, ja jokainen ihminen ihmettelee tätä. Parhaimmillaan häntä on luultu 55-vuotiaaksi.

Tapasin juuri vanhan tutun, jolla on ikää 54-56 v. Hän oli niin iätön, että olisi voinut olla mitä tahansa 38-55 väliltä. Riippuen minkä tyylin valitsee.

Vierailija

Mua kans säälittää vähän yks nainen töissä. On varmaan 45 ja pukeutuu kuin teinit. Hiusten pidennykset, ripsien pidennykset ja teinivaatteet :( Ja ilahtuu, kun joku luulee häntä esimerkiksi 35-vuotiaaksi.

Vierailija

No kyllä se 5-10 vuottakin on melkoista liiottelua monenkin "nuorekkaan" kohdalla. Eikö nää naiset tajua, että onhan ihmisillä silmät päässä, ja ei kaikkia kuulemiaan kohteliaisuuksia kannata muille julistaa totuutena.

m44

Aivan mahtava, kun myös vanhemmat naiset uskaltavat laittaa minimekkoa ja rintaa esille! Mieluummin seksikkäästi pukeutunut himokas 6kymppinen kuin 20v farkkuihon tylsästi pukeutunut tennari pimu!

Vierailija

Minua luullaan juuri tuon viisi vuotta nuoremmaksi. Nyt olen 35 ja luullaan 30. Samaa mieltä aloittajan kanssa. Ehkä sitten vanhempana tosin mahdollista kymmenenkin vuotta (60 luillaan 50)

Vierailija

Vaikka iho olisikin rypytön, niin kyllä naama muuten kertoo suurin piirtein sen todellisen iän. Se nuoruuden hehku alkaa kadota viimeistään 25-vuotiaalla. Ei nelikymppinen näytä nuorelta enää, korkeintaan hyvinsäilyneeltä aikuiselta ;)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat