Miten mies voi puolustautua jos nainen kirjaimellisesti käy käsiksi?

Vierailija

Jos nyt lähdetään siitä ettei naisiin saa itse käydä käsiksi.

Kommentit (13)

Vierailija

heiittää jotain kiiltävää sivulle jolloin nainen vaistojensa mukaan lähtee perään jolloin voi paeta. siksi pidän aina joulukoristetta taskussani

Vierailija

Itse otin ekaa vaimoani aina käsistä kiinni. Toimi saatoim jos kovin kiihottunut oli läpsiä alku aikoina pyllyllekin ja tehdä temput , joita vaimokin nautti.
Sitten äkkiä kiellettiin seksi ilman lupaa avioliitossakin. Seksi elämä kusi ja jouduin sen hakkaavan vaimon käsiä pitelemään liian usein.
Ero tuli kun en jaksanut sitä pettämistä. Seuraava naiseni olikin minun pituinen ja paljon painavampi mutta onneksi ei ollut koskaan väkivaltainen. Oli entinen SM tason lentopalloija hän.

Vierailija

Ota joku Vartiaisen lukitusote. Siinäpä riehuu idioottina kädet kipeiksi. Toinen vaihtoehto on antaa juuri samalla mitalla takaisin, mutta ei yhtään lujempaa niin tajuaa että missä menee raja. Sitten jos akka ei tunne katumusta niin harkitse vakavasti eroa.

Vierailija

Ihan saman kuin nainenkin. Ainoa järkevä ratkaisu on saada väkivalta päättymään ihan kummankin yhteisellä järjellä. Jos tilanne toistuu, eikä toisella järki riitä, silloin väkivallan saa lopetettua, kun sille ei ole enää tilaisuutta. Pysyy erossa väkivaltaisesta henkilöstä. Hulluhan sellainen olisi, joka hakeutuisi nyrkkeilykehään jossa ei saa lyödä, mutta toinen lyö silti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan saman kuin nainenkin. Ainoa järkevä ratkaisu on saada väkivalta päättymään ihan kummankin yhteisellä järjellä. Jos tilanne toistuu, eikä toisella järki riitä, silloin väkivallan saa lopetettua, kun sille ei ole enää tilaisuutta. Pysyy erossa väkivaltaisesta henkilöstä. Hulluhan sellainen olisi, joka hakeutuisi nyrkkeilykehään jossa ei saa lyödä, mutta toinen lyö silti.

Minut sai vasta toinen vaimoni tajuamaan että väkivaltaista naista pitää kohdella ihan kuin miestäkin.
Exä hyökkäili sanallisesti ja fyysisesti.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat