Värikäs Pipsa Official II

Vierailija

Edellinen lukittiin. Pitäkää pliis keskustelu asiallisena, sitä ei siis ole kommentit luokkaa "Hyi vittu mikä sika" tai perättömien asioiden levittely faktana.

Sivut

Kommentit (5382)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ensiksi sanoo että pitää blogi taukoa...kaks päivää. ...

Tuo video oli varmaan kuvattu ennen kisun kuolemaa, tuskin olisi muuten noin pirteänä ja tuon postauksen lähettäminen ei kauheasti varmaan vaivaa vaatinut. Monta surevaa auttaa muutenkin rutiineihin palaaminen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensiksi sanoo että pitää blogi taukoa...kaks päivää. ...

Tuo video oli varmaan kuvattu ennen kisun kuolemaa, tuskin olisi muuten noin pirteänä ja tuon postauksen lähettäminen ei kauheasti varmaan vaivaa vaatinut. Monta surevaa auttaa muutenkin rutiineihin palaaminen.

Mitä nyt Pipsaa tuntee bloggaajana, niin kyseinen video on todellakin kuvattu varmaan joku aika sitten. Milloin hän olisi muka laittanut tuoreen videopäivityksen blogiinsa?

Vierailija

Mulla on hirveän paha mieli Pipsan puolesta, ollut nyt jo sen pari päivää. Olen itsekin kauhean kissarakas ihminen, niin lähes itkettää ajatella tuota Sillaa. Voi pientä. 😢

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
uus mekko kokoa xl...

Aivan liian pieni..

Olisi tarvinnut olla pari, kolme äksää lisää... :(

Miksi pitää ostaa liian pieniä vaatteita? Nehän on ihan tavattoman epämukavia. Lisäksi ainakin mua hävettää mun etureppuni, en todellakaan halua esitellä sitä kaikelle kansalle.

t. -55kg

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Blogi on suljettu!

Ehkä vikatilanne blogipohjassa tai oikeasti vain kutsuttujen lukijoiden luettavissa. Jos jälkimmäinen, ehkä hyväkin. Saapahan lukijat muuta tekemistä ja sstävät itsensä kaikenmaailman mainoksilta ja valehteluilta.

Vierailija

Harvinaisen ilkeästi ja tylysti vastaa täysin asiallisiin viesteihin. Esim. tuo kysymys pitikö vai palauttiko mekon. Ja tuo blogin sulkeutuminen.
Ymmärrän, että lemmikin kuolema on kamala asia, mutta ei siihen suruun kannata jäädä piehtaroimaan pelkän surun takia, niinkuin fb:stä saa kuvan. Mulla on lähisukulainen kuka ei pysty käsittelemään kuolemaa ollenkaan ja voin sanoa, että kamalan raskasta olla hänen kanssaan tekemisissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen ilkeästi ja tylysti vastaa täysin asiallisiin viesteihin. Esim. tuo kysymys pitikö vai palauttiko mekon. Ja tuo blogin sulkeutuminen.
Ymmärrän, että lemmikin kuolema on kamala asia, mutta ei siihen suruun kannata jäädä piehtaroimaan pelkän surun takia, niinkuin fb:stä saa kuvan. Mulla on lähisukulainen kuka ei pysty käsittelemään kuolemaa ollenkaan ja voin sanoa, että kamalan raskasta olla hänen kanssaan tekemisissä.

Blogin sulku taisi olla tekninen ongelma tai näin ainakin luki fb. Mitä tulee palautukseen niin mitäpä sillä on väliä.

Vierailija

Jostakin se on tyrmistynyt, on kyllä tylyn oloinen. Itse jätin hänelle kommentin, jota en ei julkaissut. Ilmeisesti mennyt negatiiviset kommentit tunteisiin ja siksi on tuollainen

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat