Teri Niitti on kuollut

Sivut

Kommentit (382)

Prototyyppi
Seuraa 
Liittynyt31.10.2015

Nuorena lähti. Oliko tää se sama, joka paheksui lentokoneessa imetystä vai sotkenko johonkin toiseen?

Alanuolet ilman perusteluita ovat yhtä hyödyllisiä kuin paavin pallit ja nunnan nännit sekä pomon kiitos ilman palkankorotusta.

Vierailija

Prototyyppi kirjoitti:
Nuorena lähti. Oliko tää se sama, joka paheksui lentokoneessa imetystä vai sotkenko johonkin toiseen?

Joo, tämä on se sama tyyppi.

Vierailija

Voi ei! Juuri hänen takiaan viitsin katsoa näitä "pukeutumisvinkkiohjelmia". Näin on arvaamaton tämä elämä. Voimia omaisille!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi järkyttyä jostain Teri Niitistä? En tiedä tyypistä yhtään mitään imetysgatea lukuunottamatta.

En ole niin pyytänytkään, vai lukeeko aloituksessa niin? En minäkään olisi tiennyt varmaankaan hänestä ilman tuota imetyskohua, mutta kyllä se vain niin on, että yllättävä ja nuoren ihmisen kuolema aina järkyttää.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi järkyttyä jostain Teri Niitistä? En tiedä tyypistä yhtään mitään imetysgatea lukuunottamatta.

En ole niin pyytänytkään, vai lukeeko aloituksessa niin? En minäkään olisi tiennyt varmaankaan hänestä ilman tuota imetyskohua, mutta kyllä se vain niin on, että yllättävä ja nuoren ihmisen kuolema aina järkyttää.
Ap

43v ei ole enää mikään nuori.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näki taas jonkun imettävän ja järkyttyi liikaa?

Hei kamoon kanssakirjoittelija. Minäkin kritisoin aikoinaan sitä keissiä, mutta se loppui tänään. Kuolleita ei rienata.

Mä kirjoitin jo viikko sitten täällä että jättäkää Teri rauhaan. Näin hänen kasvoistaan ettei voinut hyvin ja kertoi lehdessä masentuneensa ja käyneensä terapiassa.

Itsekkin olen imettämisen puolella, mutta näin jo jokin aika sitten että Teri voi huonosti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä olen 43v ja mulla on vielä pieniä lapsiakin. En kyllä itseäni vanhana pidä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Nuori kuolemaan. Pitääkö kaikki vääntää rautalangasta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä olen 43v ja mulla on vielä pieniä lapsiakin. En kyllä itseäni vanhana pidä.

Olet keski-ikäinen. Kuten Teri Niittikin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat