Millaisen naisen nämä yksin jääneet "kilttimiehet" sitten haluaisivat?

Vierailija

Onko kriteerejä? Mikä naisessa olisi heille paha turn off?

Sivut

Kommentit (640)

Vierailija

Suurin osa heistä haluaa kauniin naisen, näin olen heidän omista puheistaan ymmärtänyt. Kriteerit naiselle ovat ihan epärealistiset, johtuu varmasti siitä ettei heillä ole parisuhteista minkäänlaista kokemusta.

Vierailija

Mitä nyt olen niitä fantasioita lukenut, niin kilttimies kirjoittaa kuinka haaveissaan tapa marketissa "hyvin kauniin naisen". Lisäksi täällä on harmiteltu sitä että, edes kolmekymppisenä ja miehistyneenä kilttimiehellä ei ole mahdolisuutta täydelliseen kauniiseen naiseen. Eräs kiltti meuhkasi kuinka miehen on mahdotonta saada naista, ja kävi ilmi että miehen oli mahdotonta saada kuumaa salikissaan, niitä vain söpöjä naisia jotka kaveri oli saanut sänkyynsä asti ei laskettu.

Vierailija

Kauniin, luotettavan, mieluusti neitsyt.. Sellainen minkä kehtaa kavereillekin esitellä. Hyvä työpaikka, ahkera.. Nämä minun kriteerit.

Vierailija

Veikkaan:

-pakko olla neitsyt

-missin mitat ja naama

-pitää olla hyvä ottamaan suihin ja antaa myös persettä

-pitää olla rikas

-pitää olla alle 52kg

Olen tällaisen ilmoituksen kerran nähnytkin vaikka mies itse oli ylipainoinen ja finninaamainen.

Vierailija

Kriteeritkö? Tässä taitaa olla kaikki:

-normaalipainoinen

-ei juo tai tupakoi

-ei alista

-lapseton

Sitten jos olisi pokkaa kranttuilla niin tulisi vielä:

-akateeminen

-ei tatuointeja

-ei koiria

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kauniin, luotettavan, mieluusti neitsyt.. Sellainen minkä kehtaa kavereillekin esitellä. Hyvä työpaikka, ahkera.. Nämä minun kriteerit.

Itse olet tietysti timmikroppainen, komea, tuuheahiuksinen, hyvässä työssä ja ahkera? Miksiköhän olet vielä sinkku?

Vierailija

Täällä palstalla vinkuvat kilttimiehet ovat jo kauan sitten unohtaneet oikeat naiset ja vieraantuneet ihmisistä muutenkin. Koska heitä ei peruskoulussa huomanneet yhden koululuokan tytöt, he ovat todenneet etteivät voi saada ketään ja lietsovat vain omituista katkeruuttaan. Heillä ei ole mitään todellisia kriteereitä, koska ei ole todellista kokemustakaan siitä, mitä läheinen ihmissuhde on.

Vierailija

Kokematon, kuten kilttimieskin. Vähintään yksi yliopistotutkinto, vakavarainen, omistusasunto, hyvä palkkainen, varakkaasta hyvästä perheestä, ikää max 25v, että ehtii ensin harjoitella seksin suhteen, ennen kuin hankitaan 4 lasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Itse olet tietysti timmikroppainen, komea, tuuheahiuksinen, hyvässä työssä ja ahkera? Miksiköhän olet vielä sinkku?

Olen.no hiukset on alkanut vähän harventua. En tiedä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Söpö, urheilullinen, eläinrakas, hyväkäytöksinen, fiksu, ei polta, ei ryyppää, ei tatuointeja.

Ei se vika olekaan kilttimiehen kriteereissä vaan usein siinä miehessä. Nämäkin ovat ihan ok kriteereitä - hyvännäköiselle, urheilulliselle, fiksulle ja raittiille miehelle.

Vierailija

Tuohan kuulostaa ihan siltä kuin olis jotain hevosta/koiraa ostamassa :D Tai autoa, "kelpaa esitellä muille".

Voi jeesus, ja tietenkin naisten vika kun ei "kilttimies" kelpaa, ei mikään ihme kun on tuollainen urpo.

Vierailija

- söpö

-harrastaa jotain urheilua, liikkuu mielellään luonnossa ja lähtisi vaikka kanssani pohjoiseen vaeltamaan

-22-28v, 160-200cm, normaalipainoinen tai lievästi ylipainoinen, pitkät hiuksinen, lapseton

-miellään opiskellut/opiskelee amkissa tai yliopistossa,

-tatuoimaton ja savuton ja käyttää alkoholia kohtuudella

-tykkää ruuanlaitosta ja koti-illoista kahden kesken

-mielellään aika kokematon seksissä, koska minäkin olen

tuossa nyt jotain mitä tuli nopeesti mieleen

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat