Tilanneviesti

Keskustelu Aihe vapaa-alueella on suljettu aikavälillä 23:00 - 07:00.

KERTOKAA hauskoja väärin käsityksiä SINUSTA ! Esim vaikka, että joku on luullut sinun olevasi jtn ihan muuta, mitä todellisuudessa olet. Min...

Vierailija

Itse kammoan isossa ruokalassa syömistä.
Töissä mennin aina yksinään istumaan syrjemmälle pienempään pöytään.
Myöhemnin selvisi, että olin työkavereista vaikuttanut sopeutumattomalta ja ylimieliseltä, kun istu heidän kanssaa, vaikka oltiin oltu vuosia samassa työssä.

Todellisuudessa häpesin käsieni vapinaa joka paheni hermostuessa.
Aina haarukkaa lautaselle laskiessa käsi tutitsi :D

Sivut

Kommentit (243)

Vierailija

Uusi opettaja luuli pojaksi. Kysyi nimenhuudossa, olenko "Petri". Toisaalta ymmärrettävää, olin 14 v. lyhyttukkainen poikatyttö. Noh, olin sitten koko yläasteen lopun kavereilleni "Petri".

Vierailija

Mua luullaan usein venäläis-ruotsalaiseksi, koska etunimeni on venäjällä yleinen naisen etunimi ja sukunimeni ruotsinkielinen. Silti olen ihan supisuomalainen enkä oikeastaan osaa muita kieliä kuin englantia ja kouluruotsia. Joskus tullut hupaisia kohtaamisia uusien ihmisten kanssa, kun ovat aluksi luulleet etten puhu suomea vaan venäjää.

Vierailija

Mulla samankaltainen kuin aloittajalla. Olen siis hirmu ujo ja ihmisiin tutustuminen on todella hankalaa elleivät vieraat tee sitä aloitetta. No parilta kaverilta olen jälkeenpäin saanut kuulla että he pitivät minua jotenkin kovin snobina kun luulivat ettei heidän seuransa kelpaisi. Nykyään yritän olla hieman avoimempi ihan vaan vaikka tervehtimällä ettei ihmiset ajattele minun olevan ylimielin munapää.

Vierailija

Useammat miehet pitävät mua vaatutusken puolesta diivaksi joka ei halua liata käsiä vaa alkaa kiljuu ku vähä jossai on likaista. No kerran eräs herrasmies joka minusta ajatteli noin näki kun vaihdoin autooni vararengasta paikoilleen. Koitti tulla vielä neuvomaan ja komensin häntä olemana hiljaa ku en jaksa kuunnella. Kauan aikaa tinkasi että teen kutienkin jotain väärin ja kyseli et netistäkö ohjeet löysin mut se loppu siihen ku mies tuli paikalle ja sanoi et kyllä vaimo osaa ite renkaan vaihtaa.

Vierailija

Olen aina ollut aika poikamainen ja viihtynyt poikien kanssa, kun muutin ensimmäiseen omaan asuntooni monet kaverini hämmästellä kuinka "täällähän on siistiä!! Kuka täällä on siivonnut?? Ja kaapissa ruokaa, äitikö on kokannut?" öö hä.. Tarkoittaako se jos en ole prinsessa, etten osaa siivota tai kokata?

Vierailija

Minua on pidetty nuorena kauheana panomiehenä ja naisten pyörittelijänä.

Ja en todellakaan sitä ole koskaan ollut.

Tuntui epämiellyttävältä kun kuulin millainen maine minulla on.

Olen oikeasti todella ujo enkä edes halua yhdenillanjuttuja.

xyh

Isäni meni uusiin naimisiin ja teki "vanhoilla" päivillä pari lasta.... Hoidin heitä usein ja kävin puistoissa , kaupungilla jne , samaa näköä meissä myös on.
Mieheni työkaverit luulivat että lapset ovat minun ja että olen yksinhuoltaja...
Varottelivat miestäni ettei kannattaisi minua ottaa. Ikäni puolesta olisivat voineet omia olla :)

Vierailija

Jengi luuli että mulla on 5 levyn sopimus erään kansainvälisen levytoimiston kanssa. Samoin kuvittelivat että olen aloittamassa maailmanvalloituksen. Kaikkea ne uskookin kun oikein paketoi tarinan... :)

Vierailija

Tämä ei ole varsinaisesti hauska mutta useampi puolituttu on luullut että olen työttömänä.
Oikeasti teen vakituisesti yövuoroja ja saatan siis olla keskellä päivää kaupassa/uimahallissa / kampaajalla jne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Perusilmeeni takia minua luultiin ilkeäksi ja koppavaksi. En oo, se on vaan mun naama :(

Hahaa, just tää!
Minullekin sanottiin taannoin: ei kannata tulla töihin jos on aina naama norsunveellä..
En ollut. Pidän työstäni. Mulla on vain just se "bitchy resting face" jota ei itse tiedosta.

Vierailija

Minulla on vatsa- ja suolisto-ongelmia, minkä takia vatsani turpoaa usein varsinkin ruuan jälkeen ihan sen näköiseksi kuin olisin raskaana (muuten olen hoikka). Kyllä usein ihmiset sitten möläyttää että onnea, milloin on laskettu aika! En ole vielä keksinyt mitään nasevaa vastausts, totean vaan että en ole, eikä ole suunnitelmissakaan.

Vierailija

Minua luullaan helvetin ilkeäksi ja kylmäksi ämmäksi. Ne jotka ovat minuun lopulta tutustuneet ovat sanoneet, että ulkokuori antaa ymmärtää jotain ihan muuta. Olen aikamoinen poikatyttö ja kavereina aina ollut 90 % miesvoittonen joten ne parit likat keitä minulla on niin ne on tulleet jäädäkseen. Nuoret parikymppiset eivät edes nenän vartta pitkin minua edes pysty katsomaan saati tulla juttelemaan. Mutta ei se haittaa :D juttelen mielummin ja juomapelejä pelailen sitten heidän miestensä kanssa 😂

Vierailija

Olen töissä oppilaitoksessa ja minua usein luullaan opiskelijaksi, jotka ovat n. 16-20-vuotiaita. Olen 35-vuotias...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat