Tilanteita, joissa teillä on jäänyt suu auki?

Vierailija

Millaisia tilanteita teille on tullut vastaan, joista olette ajatelleet, että hetkonen, tapahtuuko tämä tässä ihan oikeasti? 😂
Aloitan: olin muutama päivä sitten labrassa ja edessäni istui nuorehko äiti, joka puhui puhelimeen. Lapsi oli n. 1,5-2v ja hän heitteli lehtiä lattialle ja rämpytti valoja ja oli aika vilkas. Sitten lapsi juoksi äitinsä syliin - äiti puhui vielä puhelimessa ja nojasi tuoliin - veti äidinsä paidan alas ja alkoi imemään rintamaitoa. Äiti ei ollut moksiskaan (lapsi siis istui haara-asennossa äitinsä kanssa ristikkäin). Olen itsekin äiti ja kannustan imetykseen, mutta lapsi ei ollut mikään nälkää kiljuva vauva, eikä nainen millään tavalla yrittänyt piilottaa sitä tai mitään.. jäi suu auki itsellä, että onko tämä ihan normaalia

Sivut

Kommentit (576)

Vierailija

Eräs työkaverini on hyvin rauhallinen ja asiallinen nainen. Mulla jäi suu auki kerran kun häntä provosoitiin töissä niin kauan, että hän sekosi ja alkoi huutamaan ja kiroilemaan. Oli ilmeisesti univajetta ja ero meneillään ja huoltajuusongelmia. En ikinä unohda sitä näkyä, kun aikuinen elegantti nainen kiljuu naama punaisena, lyö ja kiroilee

Vierailija

Olin aloittanut opinnot uudelleen uudessa yliopistossa. Ensimmäisellä pääaineeni kurssilla ekalla luennolla laitoksen professori kertoi tosi seksistisen jutun muka hauskuuttaakseen opiskelijoita. Katsoin vain ympärilleni luentosalissa ja yritin tavoittaa jonkun toisen järkettyneen opiskelijan katsetta. Kävi myös mielessä, että näenkö unta tai olenko piilokamerassa.

Valitettavasti ei kumpaakaan, professori paljastui kovan luokan juntiksi. Ja elettiin kuitenkin jo 2000-lukua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eräs työkaverini on hyvin rauhallinen ja asiallinen nainen. Mulla jäi suu auki kerran kun häntä provosoitiin töissä niin kauan, että hän sekosi ja alkoi huutamaan ja kiroilemaan. Oli ilmeisesti univajetta ja ero meneillään ja huoltajuusongelmia. En ikinä unohda sitä näkyä, kun aikuinen elegantti nainen kiljuu naama punaisena, lyö ja kiroilee

Tais olla vähä promilleja veressä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olin aloittanut opinnot uudelleen uudessa yliopistossa. Ensimmäisellä pääaineeni kurssilla ekalla luennolla laitoksen professori kertoi tosi seksistisen jutun muka hauskuuttaakseen opiskelijoita. Katsoin vain ympärilleni luentosalissa ja yritin tavoittaa jonkun toisen järkettyneen opiskelijan katsetta. Kävi myös mielessä, että näenkö unta tai olenko piilokamerassa.

Valitettavasti ei kumpaakaan, professori paljastui kovan luokan juntiksi. Ja elettiin kuitenkin jo 2000-lukua.

Pahinta on, kun koitat just tavoittaa jonkun toisen ihmisen katsetta vain tietääksesi, ettet ole jotenkin outo, koska ajattelet että tilanne on outo 😥

Äiti ja vaimo

Ystäväni kateus jätti mun suun auki :D näytin hänelle kuvia hotellilomaltamme ja hän sai sanotuksi ivallisesti että ei minun elämässä vaan ole tuollaista glamouria :D tähän päätinkin ystävyyden,hän on niin kateellinen parisuhteestani että ei raukka kykene muutakuin vittuilemaan,tukehtukoon kateuteensa,minä nautin onnestani ja perheestäni täysin!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pahinta on, kun koitat just tavoittaa jonkun toisen ihmisen katsetta vain tietääksesi, ettet ole jotenkin outo, koska ajattelet että tilanne on outo 😥

Näinpä! Yrittää nähdä edes yhden kohotetun kulmakarvan tai muun järkytyksen merkin kanssaopiskelijoissa, mutta koko sali tuntuu olevan täynnä seksistiselle jutulle innoissaan nauravia naamoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi provosoitiin? Siis työpaikkakiusaamistako?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vai olisiko tää ollut asiakaspalvelutehtävässä tms? Joka tapauksessa karmean kuuloinen juttu ja ottaa päähän ton pimahtaneen puolesta :(

Vierailija

Kun rivitalonaapurini vaan tyynesti ilmoitti että hän on tilannut kaikki joululahjapakettinsa meidän osoitteeseen koska hän ei ole aina postin tulon aikaan kotona. Mieheni on töissä mutta minä olen kotona viimeisilläni raskaana, enimmäkseen sänkypotilaana kovien kipujen kanssa, mutta kuulemma mulla on selvästi aikaa olla naapurin postitoimisto kun "eihän sulla ole muutakaan tekemistä". Selvä homma.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun rivitalonaapurini vaan tyynesti ilmoitti että hän on tilannut kaikki joululahjapakettinsa meidän osoitteeseen koska hän ei ole aina postin tulon aikaan kotona. Mieheni on töissä mutta minä olen kotona viimeisilläni raskaana, enimmäkseen sänkypotilaana kovien kipujen kanssa, mutta kuulemma mulla on selvästi aikaa olla naapurin postitoimisto kun "eihän sulla ole muutakaan tekemistä". Selvä homma.

:D Uskomatonta..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vai olisiko tää ollut asiakaspalvelutehtävässä tms? Joka tapauksessa karmean kuuloinen juttu ja ottaa päähän ton pimahtaneen puolesta :(

Se opettajako?

Vierailija

Synnärin käytävällä 2 ihan vierasta kätilöä meni ohi ja toinen tokaisi minulle ettei olisi tarvinnut 2 edestä syödä ja jatkoivat matkaa nauraen. Harvoin jää sanattomaksi mutta silloin harmi kyllä jäin kun se tuli niin puskista.

Siis 4kg vauva oli vielä masussa ja painoin hurjat 67kg.....

Vierailija

Entinen työkaveri toi minulle koriste-esineen ja suklaalevyn lahjaksi ylennykseni johdosta. Antoi ne oikein näkyvästi, halasi ja onnitteli. Työpäivän päätteeksi hän pyysi lahjat takaisin ja moitti kun suklaalevy oli avattu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä niin inhottavaa, nimittäin mulla oli aika vaikea raskaus itsellä ja sitten jos toinen (varsinkin toinen äiti jolla oli helppo raskaus) tulee ja sanoo että liiottelet/ei sulla oo muuta tekemistä/hengaat kokona vaan.. aaargh! Inhottaa kun muut luulee, että on helppoa kulkea jättimahan kanssa ja vielä olla normaalisti kun on väsymystä ja närästystä ja kauhea itseinho koko ajan.
Ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat